تقدیر ایدرو از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران خودرو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین به نقل از معاون وزیر ایران خودرو اظهار داشت صمت در مراسم مقدماتی برای اعضای هیئت مدیره ایران خودرو ، رئیس هیئت مدیره سازمان توسعه و ترمیم صنعتی ایران خواستار اجرای برنامه های اقدام به منظور افزایش چشمگیر رضایت مشتری و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی در محصولات این خودروساز شد.

امیر بیات انتظارات را توضیح می دهد آدرو به نفع وی ، وی از ایران خودرو خواست كه تغییرات اساسی در تولید محصولات ایجاد كند جیری همراه با دانش روز و تنوع در کلاس بخش های محصولات مختلف را با جدیت بالا دنبال کنید.

بیات اضافه کرد: لازم است بر این اساس روش های موفق شرکت های بزرگ خودروسازی ، طراحی و مفهوم ایران خودرو ، سلیقه ها و نیازهای واقعی مشتریان را بیاموزید بر این اساس آنها خودروهای جدیدی را برای گسترش صنعت ، افزایش رضایت مشتری از محصولات داخلی و تطبیق محصولات با نیازها و سلیقه مردم طراحی می کنند.

رئیس سازمان توسعه و بازسازی صنعتی ایران امیدوار است که به منظور افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصولات ایران خودرو ، دارایی های ثابت را به سرمایه تولیدی تبدیل کند. آدرو به عنوان متولی صنعت خودرو در کشور.

وی پیشنهاد کرد که ساختار ارتباطات با تولیدکنندگان وسایل نقلیه را تقویت کرده و زنجیره تأمین را با هدف ارتقاء کیفیت خودروهای تولیدی تقویت کنید. وی از هیئت مدیره ایران خودرو خواسته است محصولات قدیمی را با محصولات جدید جایگزین کند تا در ساخت وسایل نقلیه جهانی همگام باشد. نزدیک جایگزین باشید

امید دیگر برای طراحی و تکمیل بستر مشترک برای خودروهای داخلی است آدرو برای بومی سازی و کاهش ارزش محصولات از هیئت مدیره جدید ایران خودرو.

44444 دستگاه از تولید سال گذشته جلوتر است

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این جلسه سخنرانی کرد. آدرو وی با بیان اینکه ایران در دستور کار خودرو قرار دارد گفت: اجرای کلیه برنامه های تعریف شده و پیگیری پیگیری.

از ابتدای امسال تا 8 آگوست ، 169.497 دستگاه خودرو تولید شده است ام 44 هزار و 444 خودرو بیش از سال گذشته است. این شرکت در ماه مشابه سال گذشته 125.053 دستگاه تولید کرده بود.

رئیس هیئت مدیره سازمان توسعه صنایع و بازسازی صنعتی ایران از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ایران خودرو به خاطر عملکرد برجسته و عملکرد مجمع عمومی فوق العاده و فوق العاده خودرو خودرو امسال تقدیر و تشکر کرد.