خرید محصولات ایران خودرو دیزل تضمین می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

براساس گزارش معاملات آنلاین اکوپرس، استولا اکبری تالارپشتی در مراسم تحویل 100 دستگاه اتوبوس شهری حداقل بوز توافق نامه تضمین خرید گازوئیل ایران خودرو را یک تعهد نسبت به ایران خودرو دیزل برای حمل و نقل عمومی در پنج شهر کشور عنوان کرد: «با معرفی این موضوع ، بانک ها موظف به ارائه تسهیلات داخلی و خارجی به قطعه سازان و خودروسازان می شوند.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای تولید داخل گفت: تابستان گذشته ما از ایران خودرو دیزل بازدید کردیم و دیدیم که این شرکت ظرفیت بالایی برای استفاده از آن دارد. توانایی ها معاون رئیس مجلس جلسات مختلفی را با وزرای مربوط برگزار کرده و امروز این محصول تولید شده است ام.

نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران و سایر مقامات در دستیابی به این مهم شریک هستند: وعده داده شده انجام دهد.

علی نیکساد ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کشور ظرفیت تولید 5000 اتوبوس شهری ، 3000 اتوبوس حومه ای و طیف گسترده ای از محصولات را دارد. خودروها از جمله قاتل در کشور تولید می شوند.

وی افزود که پارلمان به زودی در زمینه خرید و تضمین محصولات در بخش وسایل نقلیه تجاری گام برمی دارد. ما امیدواریم که ضمانت خرید به عنوان یک سند ، تولیدکنندگان خودرو را به افزایش تولید ، چرخه صنعت خودرو و اقتصاد این بخش ترغیب کند. گسترش.

ما متعهد می شویم کشور را برای واردات خودروهای تجاری زائد کنیم

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تنوع سبد محصولات ایران خودرو دیزل گفت: در صورت ارائه کمک مالی و تضمین خرید محصولات ، قول می دهیم کشور نیازی به واردات شناورهای حمل و نقل عمومی نداشته باشد.

فرشاد مقیمی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات بازار وسایل نقلیه تجاری این است که بازار در این بخش به افراد واقعی مربوط می شود گفت: حضور شرکت های وابسته و م institutionsسسات می تواند محصولات تجاری را که نیاز به تدوین سیاست دارد بیشتر ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه اهداف گسترده ای محقق شده است گفت: خط تولید اتوبوس که در سالهای اخیر غیرفعال بود احیا شده است. ام ما با هدف کاهش ارزش تولید اتوبوس از 58000 پوند به 44000 پوند در هر اتوبوس ، امسال توانستیم 103 اتوبوس شهری بسازیم. ام این هدف زودتر از موعد مقرر محقق شد.

وی صنعت خودرو را قطبی بودن تأثیر در شاخص های اقتصادی کشور عنوان و بیان کرد: تولید کنونی گازوئیل خودرو توسط عمق تولید داخلی هدایت می شود و در صورت سفارش مصرف کنندگان مایل است با افزایش حجم و عمق تولید داخلی به تولید محصولات خود ادامه دهد. ایران خودرو همچنین در مسیر توسعه به بازارهای بین المللی فکر می کند.

وی با اعلام توافق با خدمات اورژانس کشور برای تأمین نیروهای امدادی ، با بیان اینکه ایران خودرو دیزل ایران توانایی تأمین نیازهای منطقه را دارد ، اظهار داشت: ما یک برنامه بلند مدت برای تأمین نیازهای نیروهای امدادی کشور داریم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به استفاده از فناوری های روز در توسعه و بهینه سازی محصولات دیزلی ایران خودرو گفت: تعدادی پروژه برای کاهش مصرف سوخت محصولات به اجرا درآورده ایم.

وی با اشاره به وعده توسعه موتور 457 دیزلی گفت: این موتور از قابلیت های زیادی برای استفاده در صنایع غیر حمل و نقل برخوردار است و ما در حال توسعه ظرفیت تولید هستیم. افزایش تولید داخلی به دلیل اطمینان تولیدکنندگان داخلی است که پیشرفت خوبی داشته است.

مقیمی افزود: این شرکت در زمینه گیربکس های وسایل نقلیه سنگین فعالیت می کند چرخشیما گام های موثری برداشته و قصد داریم در این راستا قاطعانه عمل کنیم.

در ساختار اقتصادی ، گازوئیل خودرو ایران نیز در دستور کار قرار گرفته است اموی گفت: “ایران خودرو دیزل می تواند در 61 سالگی دوباره متولد شود.”

مقیمی گفت: یکی از اهداف اصلی گازوئیل خودرو ایران بازسازی و نوسازی کشتی حمل و نقل عمومی است که با همکاری تولیدکنندگان داخلی محقق خواهد شد.

جواد توسلی آنلاین ، مدیرعامل ایران خودرو دیزل ، در این مراسم صحبت كرد و درباره تحولات اخیر این شركت اظهار داشت: بر اساس منویات رهبر معظم جهش در تولید ایران خودرو طراحی پس از سالها تولید را از سر گرفت و مهارتهای بسیار خوبی در این زمینه کسب کرد. وی گزارشی از عملکرد گازوییل ایران خودرو در ماه های آینده ارائه کرد.

در مراسم امروز معاون دوم رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، هیئت مدیره هیئت مدیره سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو حضور خواهند داشت. ایران خودرو طراحی 400 دستگاه به تهران ، مشهد ، همدان ، صدرا و کرمان تحویل داده است. 100 واحد از این تعهد به ذینفعان واگذار شد.

طبق توافق ، 170 اتوبوس و 70 اتوبوس تا پایان سال تکمیل می شوند حداقل به شهرداریهای شهرهای ذکر شده توسط بوز تحویل داده خواهد شد.