معاون استاندار تهران:ایران خودرو در مقابله با کرونا خط شکن است

براساس اخبار آنلاین به نقل از اکوپرس ، حمیدرضا گوداری افزود: “ایران خودرو توانسته است تولید را به خوبی مدیریت کند و تولید را به طور روان و روان ادامه دهد ، در حالی که افراد بد کشور سعی در مختل کردن روند تولید دارند.”
وی تصریح کرد: دفتر استانداری تهران از تهیه و تولید ماسک و محصولات بهداشتی ایران خودرو حمایت می کند.
در این جلسه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین اظهار داشت: این شرکت اقدامات بسیار مؤثر و مهمی را در جهت کنترل بیماری عروق کرونا قلب و کیفیت خانواده های کارمندان انجام داده است که این امر موجب آرامش خاطر در بین آنها شده است.
فرشاد مقیمی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه های مخالف در خارج از کشور تلاش کرده اند شرایط تولید را رمزگشایی کنند ، اما ایران با آگاهی از آنها درمورد سلامتی مناسب کارگران و ادامه تولید توانسته است از رسیدن خودرو به اهداف خود جلوگیری کند.
وی با اعلام آمادگی خود برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در زمینه کنترل بیماری عروق کرونا گفت: ما نتایج لازم را برای سازمان دهی در اختیار سازمان ها قرار می دهیم تا از تجربه موفق ایران خودرو بهره مند شوند.
مقیمی ابراز امیدواری کرد: با شرایط مطلوبی که در نرخ تولید ایران خودرو ایجاد شده است ، بتوانیم اهداف و اهداف خود را دنبال کنیم و به آن برسیم.

ایران خودرو

در این جلسه ، وزیر توسعه منابع انسانی ایران خودرو گزارش کارخانه سازنده وسایل نقلیه ، اقدامات ، دستاوردها و برنامه هایی را برای جلوگیری از شیوع این بیماری در بین کارمندان و خانواده های آنها توضیح داد.
محمد گلچین راد گفت: در حال انجام اقدامات و نظارت بر سلامت کارمندان و خانواده های آنها در محل کار است. به دلیل تغییر در شرایط و علائم بیماری چندین اعلامیه اعلام شده است.
وی ادامه داد: سلامت کارمندان در کلیه نقاط ورود و خروج ، در محل کار و خدمات حمل و نقل از زمان استفاده از خدمات حمل و نقل گرفته تا زمان ورود به شرکت تا پایان کار تحت نظارت قرار می گیرد. افراد مبتلا به علائم قابل تشخیص و تشخیص هستند.
گلچین گفت: پروتکل های بهداشتی در همه 60 شرکت وابسته خودرو در ایران در حال اجراست: در حوزه مصرف کنندگان و آژانس ها ، پروتکل ها اعلام و اجرا می شود. اولویت آیزاکو ارائه خدمات در غیاب وی است.
وی افزود: ما در زمینه مسئولیت اجتماعی اقدامات موثری برداشته ایم. کمک به کارکنان پزشکی از طریق تحویل آمبولانس و موارد بهداشتی و ایمنی بخشی از این اقدامات است.
گلچین راد خاطرنشان کرد: یکی از مزایای این اقدامات ایجاد آرامش در بین کارکنان و خانواده ها است: “ما ثابت کردیم که محیط کار در ایران خودرو از جامعه امن تر و کم خطر تر است.” کاهش عوارض در مقایسه با جمعیت نشانگر موفقیت در برنامه های واکسیناسیون است.
223223