تشخیص یخچال سامسونگ اصل کره

یخچال تقلبی چیست؟

به نقل از bosch-home.in.th منظور ما از یخچال تقلبی این است که دلالان و سودجویان یخچال های دو قلوی تولید داخل و ایرانی مثل آنتیک، هیمالیا، الکترو استیل، امرسان و … لیبل گذاری می کنند و از برچسب برندهای معروف و معتبری مانند سامسونگ استفاده می کنند. اما قیمت این یخچال ها بسیار بیشتر از از یخچال های ایرانی و کمی قیمت پایین تر از برند اصلی سامسونگ می باشد تا به این صورت عوام فریبی نمایند. پس اگر شما بتوانید یخچال اصلی و تقلبی سامسونگ را از هم تشخیص دهید هیچ گاه برای یک برچسب کاغذی میلیون ها تومان پول دور نمی ریزید.

نحوه تشخیص یخچال اصل دو قلوی سامسونگ از تقلبی

خرید یخچال بوش از بانه: بهتر است از اول اینطور بگوییم که شما قصد خرید یک یخچال دوقلوی اصل سامسونگ را دارید و در ابتدا از فروشنده باید نام کامل مدل آن را بپرسید و توجه داشته باشید که در نوع اصل یخچال دو قلوی سامسونگ قسمت یخچال و قسمت فریزر دو مدل متفاوت دارند و فروشنده باید نام این مدل ها را به شما بگوید. پس از آن از فروشنده بخواهید که تصاویر یخچال دوقلو را به همراه قفسه های داخل یخچال برای شما بفرستد.

بعد از این مرحله شما باید اسم کامل مدل یخچال و همچنین اسم کامل مدل فریزر را به صورت جدا جدا در گوگل سرچ کنید و اگر این مدل ها در موجود نباشد پس قطع به یقیق این یخچال تقلبی می باشد. ولی اگر در سایت رسمی برند سامسونگ موجود بود باید تصاویر موجود در سایت را با عکسهایی که فروشنده برایتان فرستاده مقایسه نمایید تا هم قفسه بندی، هم ابعاد و هم بیرون یخچال کاملاً شبیه به هم باشند.

برای مثال شما قصد دارید یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ مدل RR39 و یا RZ32 را خریداری نمایید.

فروشنده باید این مدل را با نام کامل به این صورت برای شما نشان دهد که در فیلم زیر مشاهده می کنید:

مشاهده و آموزش تصویری مراحل تشخیص نسخه اصل و تقلبی

در ادامه شما درخواست تصاویر یخچال را با مدلی که ذکر کردیم از فروشنده دارید و فروشنده عکس های زیر را برای شما ارسال می کند:

تصاویر ارسال شده یخچال از سمت فروشنده

بعد از این باید نام کامل مدل یخچال را به صورت انگلیسی و مستقیم طبق عکس زیر در گوگل جستجو نمایید:

 میبینیم که پیشنهاد اول گوگل به ما سایت رسمی سامسونگ می باشد. روی لینک اول کلیلک کنید و وارد سایت شوید.

 دییم که تصاویر داخل سایت با عکس های ارسالی فروشنده شبیه هستند و دقیقا مطابق هم هستند با همین روش مدل فریزر را هم چک نمایید تا از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

 لینک های مشاهده تصاویر محصول در سایت اصلی :

تا اینجای مطلب شما با نسخه اصل یخچال سامسونگ کمی آشنا شدید حال به بررسی نسخه های تقلبی آن می پردازیم.

تعمیر شبانه روزی یخچال سامسونگ

یخچال دوقلوی تقلبی سامسونگ

در ادامه عکس هایی از نسخه تقلبی یخچال دو قلوی سامسونگ را می بینیم که فقط برچسب این برند را دارند و از لحاظ کیفیت و کارایی و طول عمر هیچ ربطی به برند اصلی سامسونگ ندارند. ممکن است پس از مدت کوتاهی قطعات یخچال خراب شوند و هزینه هایی بسیار بیشتر از هزینه نسخه اصلی سامسونگ برای شما بتراشند پس بهتر است قبل از خرید عجولانه به طور کامل در مورد مدل مورد نظر خود تحقیق نمایید تا در دام سودجویان نیفتید.

تصاویر نسخه تقلبی یخچال سامسونگنشانه ای برای شناسایی یخچال تقلبی

در اکثر موارد هیچ کمپانی محبوبی بر روی تولیدات خود مانند یخچال عکس پرچم کشور سازنده را نصب نمی‌کند. اما اگر به یکی از بازارهای مرزی مملو از اجناس تقلبی سر بزنید، مشاهده می کنید که تمامی لیبل‌های فیک به شکل بسیار زیبایی با پرچم کشورهای سازنده طراحی شده اند. جهت تشخیص یخچال اصل سامسونگ گول چنین لیبل هایی را نخورید. این کار تنها برای انتقال حس اصالت کالا به کاربر بوده و ارزش دیگری ندارد.

نقش لیبل در تشخیص یخچال اصل سامسونگ

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی می‌باشد که در جهان شهرت بسیار بالایی دارد. این موضوع متقلبین را وادار به مانور زیادی بر روی ارائه ی یخچال های تقلبی این برند داشته است. عموما دستگاه های تقلبی با خصوصیات و ویژگی های گمراه کننده ای روانه ی بازار می شوند. تعویض لوگو و لیبل، کارتن و بسته‌بندی جدید نمونه های تقلبی را مشابه دستگاه های اورجینال می سازد. بدین دلیل برای تشخیص یخچال اصل سامسونگ نباید تنها به بررسی لیبل و برچسب های اطراف دستگاه بسنده کرد.

تشخیص یخچال اصل سامسونگ با سرچ در اینترنت

اصلی ترین راهکاری که به شما کمک کند که به دام محصولات تقلبی نیفتید، خرید از فروشگاه های معتبر برند سامسونگ است. اما اگر اعتبار چندانی به فروشگاهی که مراجعه نموده اید ندارید، بهتر است همان لحظه ی که در مغازه هستید چند دقیقه ی وقت بگذارید و مدل یخچال مورد نظرتان را در اینترنت سرچ کنید.

به طورکلی تشخیص یخچال اصل سامسونگ می تواند براساس نشانه های شکل گیرد که مرتبط با ساختار یخچال است. جستجو در اینترنت باید حتما با استفاده از نام کامل و لاتین دستگاه انجام شود. معمولا وقتی شما مدل و برند یخچال را به لاتین سرچ می کنید، اولین نتیجه ایی که گوگل به شما ارائه می دهد، همان سایت اصلی برند است که با بازکردن آن و مشاهده عکس های یخچال، می توانید متوجه شوید که یخچالی را که انتخاب کرده اید، اصلی است یا خیر.

اگر با سرچ مدل آن را پیدا نکردید باید آن مغازه را ترک کنید. البته یافتن مدل مورد نظر در وب سایت رسمی سامسونگ کافی نیست. باید عکس مدل اصلی یخچال که در وب سایت وجود دارد را با مدل داخل مغازه به طور کامل چک کنید. از پایین‌ترین نقطه یخچال یعنی پادری تا بالای یخچال را مطابقت دهید، شکل دستگیره ها شکل دیسپلی یا همان نمایشگر و جایی که در نمای یخچال قرار گرفته است و حتی تعداد دکمه‌های روی نمایشگر را بررسی کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

استفاده از سرویس های مرتبط با تعمیر در محل مناسب ترین روش برای ترمیم و های باکیفیت و سنگین وزن سامسونگ است. نمایندگی رسمی سامسونگ مجموعه ای تخصصی است که با ارائه ی سرویس های ویژه ی تعمیر در محل به یاری دارندگان انواع یخچال های سامسونگ شتافته و کلیه ی اختلالات این دستگاه ها را در بالاترین سطح کیفی ممکن مرتفع می سازد. لازم به ذکر است که توجه به پارامترهای استاندارد ضمن به کارگیری ابزارآلات تعمیراتی پیشرفته از ویژگی های بارز سیستم کاری است

منبع : flipkart.com