اموزش فلش كردن گوشي سامسونگ گلکسی گرند پرایم

ریست فکتوری موبایل سامسونگ گلکسی گرند پرایم

در این مطلب روش های ریست فکتوری موبایل سامسونگ گلکسی گرند پریم را به شما آموزش می دهیم.

تعریف ریکاوری مد

ریکاوری مد ( Recovery Mode ) محیطی مجزا از اندروید است که امکانات پایه نظیر هارد ریست یا همان ریست فکتوری و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Top of Form

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مورد نیاز (*) که نمایش داده شده را وارد کرده‌اید. کد HTML مجاز نیست

در این پست از ارور موبایل آموزش ریست فکتوری گوشی سامسونگ SAMSUNG G532F Galaxy Grand Prime Plus خدمت شما کاربران ارور موبایلی هستیم.

جهت ریست فکتوری ابتدا در نظر داشته باشید تمام اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد مانند: فیلم – عکس – موسیقی و …

اغلب کاربران با فراموشی رمز گوشی و یا مشکلاتی مانند هنگی گوشی و … رو به رو می شوند که برای این کار کافیست گوشی خود را یکبار ریست فکتوری نمایید.

توجه : اگر جیمیل روی گوشی شما فعال باشد پس از ریست فکتوری درخواست جیمیل از شما خواهدشد.  قیمت گوشی سامسونگ به همراه کامل‌ترین مشخصات فنی، مقایسه دقیق و گالری عکس و هر آنچه برای خرید اینترنتی محبوب ترین و جدیدترین موبایل های پایین رده، را از سایت ما بخواهید

خرابی باطری ی،علت خاموش شدن گوشی سامسونگ است؟

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ و روشن نشدن گوشی سامسونگ چیست؟ یکی از عوامل اصلی که می‌تواند باعث خاموش شدن ناگهانی گوشی‌های سامسونگ و نیز دیگر گوشی‌ها شود، خراب شدن باتری گوشی است، برای این که تشخیص دهید علت خاموش شدن گوشی ایراد در باطری است، روش‌هایی وجود دارد، مثلا مواقعی که گوشی تلفن همراه خاموش می‌شود و هیچ گونه صدا و هشداری نداشته باشد ممکن است باطری مشکل داشته باشد و با تعویض باتری مشکل مرتفع شو،  همچنین مواقعی که گوشی فقط در حالت اتصال به شارژر روشن می‌ماند و به محض جدا کردن سوکت شارژر خاموش می‌شود نیز نشان دهنده این است که گوشی مشکلی ندارد و ایراد از باطری گوشی است که نمی‌تواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کند، در این حالت نیز باید باطری را تعویض نمایید.

یکی دیگر از نشانه های خرابی باتری، که منجر به خاموش شدن گوشی می‌شود متورم شدن باطری یا به اصطلاح باد کردن آن است که این مورد بیشتر برای باطری‌های لیتیوم یونی مشاهده می‌شود. در صورتی که ایراد از باطری گوشی باشد با تعویض باطری می‌توانید دوباره از گوشی استفاده نمایید، فقط دقت کنید که از باطری تقلبی و غیر اصل استفاده نکنید که ضررهای جبران ناپذیری به گوشی تلفن همراه شما وارد می‌شود.

آموزش ریست فکتوری سامسونگ SAMSUNG G532F Galaxy Grand Prime Plus

  • اول، با استفاده از کلید Power، تلفن را خاموش کنید
  • نکته : اگر تلفن خاموش نمی شود : ولوم پایین و پاور+هوم را همزمان ۱۰ ثانیه نگه دارید تا خاموش شود
  • اکنون با فشار دادن و نگه داشتن کلید: Volume Up + Power+Home،( ولوم بالا + پاور+هوم ) تا زمانی که لوگوی سامسونگ را مشاهده کنید