ایران خودرو در سال جاری چندهزار دستگاه خودرو محصول جدید تولید می کند؟

سردار محمدرضا مقیمی امروز (شنبه) در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران-خودرو ، این شرکت را یکی از شرکتهای پیشرو در کشور خواند: “طی چند سال گذشته ، تولید ، توزیع و سایر بخشهای مربوط به اقتصاد ، افت و تولید خودروساز بهبود یافته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت که پشتیبانی و موانع از سال گذشته ، خودرو در ایران شروع به کار کرده است و مدیران این شرکت روی دو پای خود ایستاده اند. وی گفت: ایران خودرو با حمایت سازمان موانع خود را شناخته و بر آنها غلبه كرده است. پلیس امنیت مالی در بخشهای مختلف به اقتصاد کمک کرده است. در حال حاضر شاهد شرایط بسیار خوبی از نظر امنیت اقتصادی در ایران خودرو هستیم.

وی افزود: “در سال حمایت از تولید و موانع ، ما باید تمام تلاش خود را برای پیاده سازی این شعار ، کمک به تولید و ارتقا capacity ظرفیت آن و جلوگیری از صدمه به نیروی کار انجام دهیم. “با حفظ و بهبود تولید ، می توان نیروی کار را پایدار و هزینه ها را کاهش داد.

پشتیبانی از وسایل نقلیه ملی

سردار مقیمی مشکلاتی را که سال گذشته در نتیجه حضور واسطه های بین ایران خودرو و مصرف کنندگان در بازار خودرو بوجود آمد ، متذکر شد و تصریح کرد: مدیران ایران خودرو سعی در بهبود اوضاع داشتند و نتایج خوبی کسب کردند ؛ آرامش فعلی در فضای اقتصادی و اجتماعی بخش خودرو نتیجه برنامه های اجرا شده توسط خودروسازان ما ، به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با تأکید بر بهبود کمی و کیفی محصولات ابراز امیدواری کرد: ما باید با افتخار و عزت تولید شده توسط دستان ماهر کارگران ایرانی از کالاهای ایرانی استفاده کنیم. این چرخ اقتصاد را چرخانده و امنیت و اشتغال کشور را حفظ خواهد کرد.

کراس اوور جدید به زودی رونمایی خواهد شد

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ، حمایت این شرکت از صنعت خودرو کشور را ستود و اعلام کرد سهم خود را از محصولات گروه ایران خودرو افزایش می دهد. 1400

وی گفت: ما در مقایسه با سال 1398 ، در پایان سال 1399 ، در تولید خودروهای سواری 35٪ و در تولید وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین 67٪ افزایش داشتیم ، که کیفیت پنج محصول موجود را بالا برد و ستاره جدیدی ساخت. محصولات وی اظهار داشت: در داخل کشور 99 درصد محصولات و کمتر از یک درصد خودروهای تولیدی در دست تولید است. این موفقیت نتیجه تلاش شرکت های قطعه ساز و تأمین کنندگان برای مقابله با تحریم ها و تاج گذاری توسط شرکت های تولیدی و جهادگران در ایران و خودرو است.

دلایل اصلی آشفتگی بازار خودرو

180،000 وسیله نقلیه محصولات جدید خواهد بود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خودرو سهم ایران خودرو از صنعت خودرو این کشور در سال گذشته با رشد 20 درصدی به 83 درصد رسیده است. وی با اعلام برنامه 1400 ساله این گروه خودرویی گفت: تعداد تولید خودرو در ایران-خودرو در سال جاری 130 هزار مورد بیشتر از سال گذشته است. 180 هزار خودروی تولید شده در سال جاری از محصولات جدید خواهد بود. در عین حال کیفیت محصولات و خدمات را به سطح انتظار و توانایی مردم ایران خواهیم رساند.

موگیمی اظهار داشت که در زمینه بهبود کیفیت محصول ، ما توانستیم اولین خودروی پنج ستاره ایرانی را در سبد محصولات خود قرار دهیم. وی گفت: در حال حاضر بیشتر محصولات ایران خودرو دارای چهار ستاره با کیفیت هستند.

این خودروساز اعلام کرده است که در آینده نزدیک از کراس اوور ایران – خودرو رونمایی خواهد کرد: “طبق نقشه راه ایران – خودرو ، ما هر ساله محصول جدیدی را به بازار معرفی خواهیم کرد.” به موازات توسعه محصول ، دستور کار ایران خودرو شامل پروژه های توسعه موتور و پیشرانه است.

بدهی های معوقه ایران خودرو تا پایان ماه جاری به کمتر از 10 هزار واحد کاهش می یابد

وی توضیح داد: در سال گذشته توانستیم تعداد بدهی های معوق را از 111 هزار واحد در پایان سال 1398 به 21 هزار واحد در پایان سال 1399 کاهش دهیم که این کاهش 80 درصدی است. در حال حاضر این تعداد به 15000 واحد رسیده و در پایان آوریل به زیر 10 هزار واحد خواهد رسید. با توجه به حقوق شهروندی کلیه مشتریان ایرانی خودرو ، ما قصد داریم در سال جاری هیچ گونه معوقه ای وجود نداشته باشد و برخی از اتومبیل ها مانند تارا قبل از موعد تحویل به مشتریان تحویل داده شوند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه اجرای اقدامات ریاضتی در سال 1399 باعث کاهش 22000 میلیارد ریالی هزینه می شود ، گفت: این روند با هدف کاهش هزینه های تولید در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

موگیمی ، رشد 35 درصدی در گردش تولید ، تغییر در ساختار محصول و عمق تولید داخلی را از عوامل اصلی در حفظ نیروی کار و افزودن 150،000 نفر جدید به شبکه تأمین و قطعات خودروسازان ایرانی برآورد می کند: افزودن نیروی کار به شبکه ضمن حفظ موجود. سال گذشته سهم وسایل نقلیه ترکیبی به کمتر از یک درصد کاهش یافت و در سال 1397 تا 13 درصد تولید مجاز برای وسایل نقلیه ترکیبی بود.

این خودروساز درباره کارهای انجام شده توسط نوروس در تعطیلات ، تولید خطوط تولید قطعه سازان و تکمیل ایران خودرو صحبت کرد: تحویل مشتریان که تأثیر زیادی در ایجاد آرامش داشت. بازار.

رکورد 10 سال گذشته ایران خودرو نیز شکسته شده است

وی در مورد احیای خط تولید اتوبوس گفت: “دیزل ایران-خودرو سال گذشته 3700 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین تولید كرد و بدین ترتیب از ركورد تولید 10 سال گذشته پیشی گرفت. 33 درصد از این مقدار برای محصولات مونتاژ شده در نظر گرفته شده است و در سال 1398 خودروهای مونتاژی 67 درصد از تولید گازوئیل ایران-خودرو را به خود اختصاص داده اند.

مقیمی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای گازوئیل ایران-خودرو در سال گذشته راه اندازی تولید مقیاس بزرگ اتوبوس آمبولانس بود که تولید داخلی این محصول سود بالایی را به همراه داشت. طراحی و ساخت کامیون های دیزلی 6 در 6 با کاربردهای ویژه ، آتش نشانی و عملیات نجات از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بود. تاکنون این کامیون از منابع خارجی تأمین می شد اما در نیمه اول سال جاری ، این کامیون 200 دستگاه ظرفیت تولید دارد که می تواند تا پایان سال به 600 دستگاه افزایش یابد.

223227