اقدامات فناورانه ایران خودرو انگیزه‌ای برای حمایت ازتولید ملی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین اکروپرسامیر خوراکیان در سفر خود به ایران خودرو ، از تلاش ها و فعالیت های گروه صنعتی ایران خودرو و جهاد اقتصادی ، در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است ، فضای کنونی این خودروساز و تلاش همه کارکنان آن برای به دست آوردن تقدیر کرد. اعتماد ملی ، تولید ملی و تخریب. آ ارزیابی شده است.

معاون امور حقوقی و امور مجلس با اشاره به لزوم حمایت از صنعت خودرو در کشور به ویژه در حوزه سیاست گذاری و قیمت گذاری ، گفت: در فضای مجازی افرادی که با این مشکلات روبرو هستند باید با تجربه به کشور کمک کنند. چالش ها و مسائل واقعی باش

وی با اشاره به نقش پر رنگ صنعت خودرو در اقتصاد کشور گفت: تاثیر گذار به یک معنا ، موتور محرک صنعت و اقتصاد کشور است ، بنابراین ما باید از این صنعت حمایت کنیم و امیدواریم دولت جدید به وقوع اتفاقات ارزشمند کمک کند.

تولید انبوه شش گیربکس اتوماتیک سرعت ایران خودرو در شهریور امسال

فرشاد مقیمی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، از این خودروساز خواست تا در جهت بهبود اقتصاد کشور و آرامش مردم تلاش کند: ما معتقدیم و امیدواریم با حمایت به جلو حرکت کنیم. افسران می توانیم پایان خوبی داشته باشیم.

مقیمی با اشاره به تلاش گروه صنعتی ایران خودرو برای حفظ رضایت مشتریان گفت: ما در سال 1998 200 هزار تعهد معوق داشتیم اما امروز این تعداد به 15 هزار تعهد کاهش یافته است.

وی همچنین به توزیع ماشین ستاره و رونمایی از نمونه اولیه محصول جدید اشاره کرد صلیب بر فراز مهرماه امسال ایران خودرو اعلام کرد: تمرکز اصلی ایران خودرو در برخورد با خودروسازان خارجی نه محصول محور ، بلکه دانش محور و مبتنی بر فناوری است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برنامه تولید موتور سه سیلندر ایران خودرو تصریح کرد: در حال حاضر مراحل توسعه موتورهای یک لیتری و 1.3 لیتری این خانواده در حال انجام است. آزمایشات احتراق و پرخوری (توربوشارژاین خانواده موتور در چند روز آینده شروع به کار می کند.

وی افزود: در این خانواده موتوری با فناوری تزریق سوخت مستقیم (GDI) وجود دارد که قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور سوپرشارژ EF7 دارد و مصرف سوخت آن پنج لیتر در 100 کیلومتر است. صنعتی شدن این موتور حدود 18 ماه به طول می انجامد.

به گفته موگیمی ، در سال 1402 ، موتورهای فعلی نتوانستند معیارهای مصرف سوخت را بگذرانند ، بنابراین این خانواده از همه موتورهای فعلی و موتورهای سه سیلندر در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفت.

در پایان این دیدار ، معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی با حضور در مزار شهید گمنام ایران خودرو و ادای احترام به مقام والای این شهید ، از مرکز تحقیقات خطوط تولید خودرو و جدیدترین آنها بازدید کرد. دستاوردها و محصولات ایران خودرو بازدید کرد