حضور متفاوت دانشگاهیان در مسابقات فوتسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرستان قدس، اعم از معلمان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در تیرماه 1401 در مسابقات فوتسال با مردم شهرستان قدس شرکت کردند. این شهر نیز با استان اعلام همبستگی کرد

آنا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در گفت و گو با خبرنگار درباره این مسابقات گفت: مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات در ارتباط با دهه ولایت از عید قربان تا غدیر خم است. تلاش بسیج دانش آموزی، کمیته امداد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس که میزبان این واحد دانشگاهی است به مناسبت گرامیداشت این اعیاد بزرگ و ثانیاً می خواهیم برای تولیدکنندگان آینده آن، نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کنیم. ملت نیز باید با ایجاد اعتماد به نفس و تقویت عزت نفس جوانان به آنها پاداش دهد.

عبدالله قاسمی پیربلوتی افزود: ما از طریق این مسابقات فرهنگی و ورزشی به رسالت اصلی خود که بحث فناوری و نوآوری جوانان و رسالت اجتماعی ایجاد و ارتقای فضا برای جوانان است قدم گذاشته ایم. اندیشه های فرهنگی ورزشی جوانان. با هدفی که با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام دادیم با توسعه مدارس سما، کمک به دانش آموزان و ایجاد هنرستان ویژه تربیت بدنی و استعدادیابی در شهرستان بیش از 3000 دانش آموز بی بضاعت را نیازمند کمک و حمایت یافتیم. . جنایت و بی نظمی برای جذب جوانان به فعالیت های فرهنگی و ورزشی.

وی گفت: در مجموعه مقالات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در سال 1401 دکتر. مدیریت برج فناوری گاریب، راه اندازی مرکز فناوری منطقه ای در این واحد دانشگاهی شامل ایجاد چندین شتاب دهنده و استارت آپ. این مرکز با حضور و حمایت ریاست دانشگاه، معاونت علمی و فناوری و معاونت فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است. بیش از 10 تفاهم نامه با صنایع و نهادهای مختلف مانند نظام پزشکی، دادگستری شهرستان، صنایع لبنی دومداران، گروه خودروسازی سایپا، صنایع نوین، نان سحر، حمل و نقل بین المللی آبادان و پنج طرح فوق برنامه با صنایع منعقد شده است. سامانه پایش موضوعات، بازنگری در سامانه موضوعات صنعتی و تجاری، آمار بیش از دو هزار موضوع تحقیقاتی، توسعه کشت گیاهان دارویی در 5 هکتار از واحدهای قدس، ملارد و صفادشت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و کارآفرینی، جذب و حمایت از 10 واحد فنی، هسته مرکزی مرکز رشد واحدهای فنی می شود.

بسیج در مسابقات فوتسال دانش آموزی قهرمان شد

مسابقات فوتسال جام شهید رضایی مجد پس از انجام دو گروه بازی تیمی بین تیم های منتخب و تیم های شرکت کننده از دانشگاه های استان تهران (قدس، دماوند، خیامدشت، اسلامشهر، یادگار امام (ره)، ورامین) برگزار شد. تیم بسیج در مرحله نیمه نهایی قهرمان شد و دانش آموزان قدس و دماوند به فینال این مسابقات راه یافتند.

فینال این مسابقات همزمان با دهه امامت و ولایت بین تیم های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قدس و بسیج دانشجویی دانشگاه دماوند برگزار شد. یادگار امام (ره) و تیم بسیج دانشجویی قدس در این دوره از مسابقات دانشگاه های استان تهران با برتری 4 بر 3 مقابل حریف در ضربات پنالتی قهرمان شدند.

حضور متنوع دانشگاهیان در مسابقات فوتسال

در مراسمی که در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قدس برگزار شد، جام قهرمانی و تقدیر از این تیم با حضور عبدالله قاسمی پیربلوتی رئیس واحد شهرستان قدس اهدا شد. وحید حسن پور، رئیس بسیج دانشجویی استان تهران.

انتهای پیام/4121/4062/