آمادگی دانشگاهیان برای همکاری پژوهشی با نیروی انتظامی کهنوج

به گزارش خبرنگار استان کهنوج خبرگزاری آنا ، عبدالله یاسیدی به همراه هیئت مدیره و رئیس هیئت بسیج دانش آموزی در پنج شهر جنوبی استان کرمان ، این هفته با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج به منظور تشکر از ناجا دیدار کردند.

واحد کهنوج ، دانشگاه آزاد اسلامی ، در این نشست با تقدیر از تلاش های نیروهای انتظامی گفت: “ما نگران امنیت داخلی و بین المللی نیستیم. از تلاش مستمر امروز شما متشکرم – نیروهای هوشیار نظامی و پلیس.”

یزدی در تشریح مشکلات و جنایات اجتماعی در جامعه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با توجه به قابلیت های موجود آماده ارائه راهکارهای لازم در زمینه های فعالیت های پژوهشی و فرهنگی و آسیب شناسی آسیب های اجتماعی است. نیازهای شهر مستلزم همکاری با پلیس است.

ایمنی و سلامت برای زندگی اجتماعی ضروری است

حیدر احمد یوسف زی ، رئیس نیروی انتظامی کهنوج نیز با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج اظهار داشت: جامعه ای ناامن ، روح مردم در معرض استرس و بیماری است.

وی امنیت و سلامت را برای زندگی اجتماعی مردم ضروری دانست و افزود: مجموعه پلیس برای امنیت و آسایش شهروندان شبانه روز خدمات ارائه می دهد ، ما در انجام این مأموریت مهم توانسته ایم امنیت نسبی ایجاد کنیم. با تلاش کارکنان ما ، شهر. “

به گزارش آنا ، در این جلسه مقرر شد که تفاهم نامه همکاری دوجانبه در زمینه های تحقیقاتی ، فرهنگی و اجتماعی در شناسایی مشکلات اجتماعی و راهکارهای مقابله با آنها امضا شود.

انتهای پیام / 4117/4062 /