دانشگاهیان پیگیر مجازات افراد هتاک به قرآن کریم هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرستان قدس، عبدالله قاظمی پیر بلوطی حلقه انس گفت. قرآن کریمی با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در جوار گلزار شهدای گمنام و مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیامبر اعظم (ص) شهر قدس از مهمانان، طاعت و خشوع پذیرایی کرد. وی تطهیر قرآن کریم توسط دانمارک را به شدت محکوم کرد و خواستار پایبندی به اصول مربوطه و مجازات مجرمان شد.


بیشتر بخوانید:

کارشناسان دانشگاهی علیه رهبر تروریست دانمارکی


قاظمی پیربلوتی گفت: آزادی خواهان و معتقدان به ادیان الهی مانند سایر مسلمانان جهان در قبال وظیفه ذاتی خود مسلمانان در ماه رحمت الهی دست به یک حرکت شوم تروریستی می زنند که قابل تحمل نیست به ویژه در اسکاندیناوی ها. مثل سوئد ما بی احترامی و اهانت به قرآن کریم کردی را محکوم می کنیم.

امتناع راسموسن رهبر افراطی سوئدی-دانمارکی از سوزاندن قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خشم و نفرت مسلمانان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و حتی سوئد را برانگیخته است. تمامی کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی پیگیر پیگیری های حقوقی و قضایی برای مجازات این افراد از وزارت امور خارجه و شوراهای بین المللی حقوق بشر و مسلمانان هستند.

در ادامه این مراسم، قاریان برجسته کشور و جمعی از محمد رسول الله با ارائه برنامه های خود، فضایی معنوی و اسرارآمیز را در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی در بیت المقدس و مسجد پیامبر اعظم (ص) ایجاد کردند.

انتهای پیام/4117/