ارادت دانشگاهیان به امام مهربانی‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز به مناسبت میلاد باسعادت امام علی بن بن موسی الرضا(ع) در برنامه های اجتماعی و فرهنگی حضور یافتند. هتک حرمت حرم امام همام را محکوم کردند و از محبت واحدهای دانشگاهی نیز دل به امام نشان دادند.

تیمی متشکل از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان با تجمع در ورودی دانشگاه، از امام علی بن موسی الرضا (ع) به خاطر توهین به فیلم عنکبوت مقدس و خواستار پایان دادن به شجاعت و استکبار جهانی غرب نسبت به قداست متنفر شدند. از اسلام.

علی‌راسا منصاری توکلی، رئیس دانشگاه از جمله کارکنان حاضر در این همایش بود: «انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های دینی قوی، یکی از مصادیق تقابل فرهنگی غرور جهانی با انقلاب اسلامی است. ایران بر هنر بین‌المللی تأثیرگذار است. و جشنواره های فرهنگی

ارادت عالمان دانشگاهی به امام رحمت

وی پورنوگرافی را تاکتیکی مهم برای اشغال فرهنگی جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: ناامیدی دشمن در برابر رویارویی نظامی و قدرت و نفوذ راهبردی ایران، آنان را مجبور به روی آوردن و تضعیف بیشتر مسائل فرهنگی کرد. همیشه. ارزش ها و مقدسات دینی.” این را عنوان فعالیت های ضد ایرانی خود قرار دهید. زیرا این روش مؤثرترین راه مقابله با این انقلاب تلقی می شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از مردم و مسئولان خواست تا در خنثی کردن این تحرکات هوشیار باشند.

در پایان این راهپیمایی که با مولودی خوانی و شعر خوانی مداحان اهل بیت علی خلی زاده و محمد حسین در حضور ائمه اطهار و امام رضا (ع) آغاز شد، بیانیه ای در محکومیت آن صادر شد. اقدام دانشگاه آزاد اسلامی کرمان را بخوانید.

ارادت عالمان دانشگاهی به امام رحمت

رئیس اداره فرهنگ اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه وی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) گفت: گفتگوهای علمی امام رضا (ع) با رهبران مذاهب و مذاهب مختلف، الگویی بی نظیر برای جامعه علمی و دانشگاهی است.

علیرضا اسلامیفر با اشاره به سیاست های خصمانه دولت مامون در قبال امام هشتم، اظهار کرد: امام رضا (ع) علیرغم ترغیب و تهدید مامون عباسی به تولیت منصوب شد؛ اما در این راستا، امام رضا (ع) در این راستا به عنوان تولیت منصوب شدند. اما امام همام برای آشکار ساختن چهره واقعی محمود همواره به روشنگری و بصیرت جامعه می پرداخته است که از مهمترین آنها می توان به نماز عید سعید فطر و گفتگو با بزرگان ادیان و مذاهب اشاره کرد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مبارکه گفت: علامه مبارکه نمونه کامل دوستی بین مذاهب اسلامی است. در پایان مراسم مولودی خوانی توسط مداح اله محمد کاویان برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سهدشهر او مفتخر به پرچم حرم امام علی (ع) و امام رضا (ع) شد.

در دوره آموزشی ترویج فرهنگ کار در دانشگاه به مناسبت ولادت امام هشتم شیعیان، پرچم های حرم مطهر حضرت علی (ع) و هشتمین اختر تابناک در آسمان آن حضرت و استان بین همکاران امام رضا (ره) مبادله شد.

ارادت عالمان دانشگاهی به امام رحمت

با این کار زیبا که توسط هیئت دانشجویی انجام شد، فضایی کاملاً معنوی با ارادت به مسجد مقدس ائمه اطهار(ع) ایجاد شد و نیازمندان از این بزرگان کمک گرفتند.

محمدرضا بسیار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سعید شاه، از شرکت کنندگان برای ایجاد فضای معنوی و توسل به ائمه معصومین به عنوان عنصر آرامش درون و تأکید بر سیره ائمه اطهار تشکر کرد. .

ولادت با سعادت حضرت ضامن الحجج (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و هیئت مدیره، اساتید، کارکنان و دانشجویان بر مزار شهید شاه ولادی، شهید شاخه ایلام منور شده از نور امام رضا (ع) حضور یافتند. ). پرچم امام رضا (ع) برای تجدید پیمان شدند.

ارادت عالمان دانشگاهی به امام رحمت

وی با خوش آمدگویی به هیئت بهروز ناصری امام رضا(ع) رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: برکت و اقتدار ایران اسلامی در وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام یکی از بزرگترین مراکز علمی و فرهنگی استان است که حاصل توانمندی در تبیین، نشر و تبیین فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی برای جوانان است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علم و صنعت پردیس همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور پرچم متبرک کاخ امام هشتم معطر شد.

این مراسم معنوی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ضامن الحجج(ع) با حضور وزرا، مسئولین، اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علم و فناوری مسجد مقدس امام رضا سلامه(ع) برگزار شد. (مانند).

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از اهواز، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از اهانت کنندگان به امام رضا (ع) در روز میلاد امام هشتم متنفر شدند. .

این مراسم با حضور علی افروز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد. کارکنان و دانش آموزان.

حصبه زاده در این مراسم بزرگ از تاثیر زیادی که این آهنگ بر جامعه مذهبی و انقلابی جهان حتی با حضور دهه نود در جشن بزرگ داشت ابراز خرسندی کرد. ) و نفوذ خود را در ایران بیان کرد.

انتهای پیام/4062/