چگونه ارزش غذایی سبوس برنج محاسبه می‌شود؟

بهترین روش لاغری چیست؟

سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری: خبر خوب این است که روش‌های بسیار زیاد و متنوعی برای کاهش وزن وجود دارند، اما خبر بد این است که همه این روش‌ها لزوماً به کاهش وزن شما کمک نمی‌کنند.

سنگ بنای پیدا کردن بهترین شیوه لاغری برای شما، ابتدا محاسبه شاخص توده بدنی است. شما باید در وهله اول از وضعیت عضلانی و بافت چربی خود (که همان شاخص توده بدنی است) آگاه شوید و متوجه شوید که در چه محدوده ای قرار دارید. سپس روش‌های لاغری متناسب با شاخص توده بدنی خود را انتخاب کنید و خیلی راحت وزن کم کنید.

۱. کاهش مصرف قند و نشاسته

سبوس چند غله دکتر بیز: مهم‌ترین اقدام برای لاغری، کاهش مصرف قند و نشاسته است. با کاهش این مواد، سطح گرسنگی‌تان پایین آمده و در نتیجه میزان کالری دریافتی‌تان کمتر خواهد شد. اکنون بدن به جای سوزاندن کربوهیدرات، برای به دست آرودن انرژی، شروع به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده می کند.

(برای خرید محصول بر روی  کلیک کنید)

پودر جوانه گندم دكتر بیز: یکی دیگر از فواید حذف کربوهیدرات ها یا کم کردنشان، پایین آمدن سطح قند خون است که موجب می شود تا کلیه‌ها آب و سدیم اضافه را از بدن خارج کنند. این عمل موجب کاهش نفخ و دفع آب غیر ضروری بدن می‌شود. با کاهش مصرف کربوهیدارت ها میتوان در هفته تا ۳ کیلو وزن کم کرد.

۲. محیط اطرافتان را به کنترل خود در بیاورید!

یکی دیگر از استراتژی های موثر در بهترین روش لاغری جهت کاهش کالری های دریافتی، کنترل محیط اطرافتان هست. کنترل اطرافتان شامل هر چیزی از پر کردن آشپزخانه تان تا انتخاب بهترین رستوران می باشد.

این به معنی دوری از رستوران ها و فوت کورت هایی است که امکان خوردن انواع غذاها در آنها وجود دارد. بنابراین قبل از رفتن به رستوران بهتر است یک میان وعده سالم داشته باشید تا از ولع خوردن زیاد در رستوران کم کنید. بین خوردن این میان وعده و غذای رستوران حدود ۱۵ دقیقه صبر کرده و یک لیوان آب بنوشید.

۳. خوردن وعده صبحانه را از دست ندهید

بسیاری از مردم فکر میکنند که بهترین روش لاغری نخوردن صبحانه یا صرف نظر کردن از آن است. نخوردن صبحانه به تناسب اندام و لاغری شما کمکی نخواهد کرد.

بلکه به دلیل گرسنگی ناشی از نخوردن وعده غذایی بسیار حیاتی، مجبور به خوردن اسنک و میان وعده های غیر ضروری بیشتری در طول روز خواهید شد.

۴. آب زیادی در طول روز بنوشید

کمبود مصرف مایعات موجب آزاد شدن هورمون ضد ادرار می شود و در نتیجه بدن آب و مایعات را درون خود نگه داشته و همین امر وزن فرد را افزایش می دهد.

در حالی که شاید این حقیقت نشان دهد که چرا وزن ابزار درستی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی نیست، اما شما می توانید با نوشیدن بیشتر آب یا نوشیدنی های جایگزین بدون کالری، بر این مسئله غلبه کنید.

(برای خرید محصول بر روی  کلیک کنید)

اما بهترین روش لاغری مصرف است

برای لاغری و کاهش وزن بسیار مفید است. از برای لاغری، درمان چربی و فشار خون و زیبایی پوست و مو نیز استفاده می شود.

هنگامی که صحبت از خوردن برنج می شود، همه به عنوان غذایی چاق کننده به آن نگاه می کنند و افراد چاق به منظور کاهش وزن از مصرف برنج اجتناب می کنند اما باید بدانید همین برنج منجر به لاغری می شود.

در واقع از برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود. سبوس در واقع پوست روی برنج است که خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن و پوست و مو دارد.

برنج سفیدی که ما مصرف می کنیم دارای ویتامین کمتری بوده و عموما چاق کننده است و خواص لاغری آن که مربوط به است از آن جدا شده است. در بسیاری از کشورهای جهان بر خلاف کشور ما از برنج سبوس دار یا همان برنج قهوه ای استفاده می کنند و از خواص درمانی آن بهره مند می شوند

به گفته ی متخصصین برای دستگاه گوارش و مشکلاتی نظیر یبوست، اضافه وزن و … بسیار مفید است.

این روزها همه به دنبال اندامی متناسب و وزنی ایده ال هستند و بسیاری از افراد به ویژه خانم ها به دنبال برنج سبوس دار هستند و بعضی از آنها سبوس را به صورت جداگانه تهیه کرده و برای کاهش وزن و بهره مندی از خواص دیگری که دارد، آن را در غذایشان می ریزند.

برای لاغری بسیار مفید بوده و مصرف برنج سبوس دار علاوه بر لاغر شدن باعث پر شدن گونه ها و زیبایی صورت نیز می شود. سبوس برنج دارای املاح معدنی مفید و ویتامین ب و ای می باشد اما برنج سفید فاقد ویتامین ب بوده و حتی باعث رسوب ویتامین ب موجود در مواد غذایی مصرف شده می شود.

قهوه ای برای لاغری بسیار مفید بوده و ضمن داشتن ارزش غذایی بالا، کالری پایینی دارد و از چاق شدن بدن جلوگیری می نماید.

طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری

ویتامین ها و املاح مفید و کالری پایین باعث شده تا به سادگی بتوانیم را به غذای خود اضافه نماییم. طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغر شدن به این صورت است که در وعده صبحانه، یک قاشق غذاخوری را داخل یک لیوان شیر بریزید و آن را ده دقیقه پیش از خوردن صبحانه میل نمایید.

این کار علاوه بر کم شدن اشتها، باعث ایجاد حس شادی و نشاط در شما شده و روز خود را پر انرژی آغاز خواهید کرد. ده دقیقه پیش از خوردن نهار و شام نیز یک قاشق غذاخوری را داخل یک کاسه ماست بریزید و مصرف کنید. این کار ضمن کم کردن اشتهای شما، منجر به بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و سوخت چربی های اضافه را سرعت می بخشد.

یکی دیگر از راه های تاثیر گذار مصرف برای لاغری این است که دو قاشق چای خوری از آن را را با یک لیوان شیر یا آبمیوه مخلوط کرده و به عنوان میان وعده در طول روز میل نمایید و لاغری و اندامی متناسب را برای خود به ارمغان آورید.

توجه داشته باشید که اگر چه برای بدن بسیار مفید است ولی اگر بیش از حد مصرف شود، باعث بروز مشکل و حساسیت می شود. مصرف زیاد سبوس برنج منجر به کم شدن جذب کلسیم، آهن و روی خواهد شد.

استفاده از برای بچه ها و نوزادان ضرر دارد و زنان باردار و افرادی که زخم معده و روده دارند نباید از آن استفاده نمایند. با استفاده صحیح از سبوس برنج می توانید سوختن چربی های اضافه را افزایش داده و باعث بالا رفتن تحرکات روده شوید و چربی های شکم و پهلو را از بین ببرید