چانگان یونی تی در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، خودرو چانگان یونیتی محصول مشترک جدید شرکت خودروسازی چانگان چین و سایپا است. با در نظر گرفتن نیاز بازار داخلی و تقاضای خریداران، این SUV جذاب با هدف رقابت با سایر خودروهای خارجی به بازار عرضه شده است.

استفاده از امکانات و آپشن های متفاوت و نوآورانه، این خودرو را به یک بازیگر کلیدی در بازار در آینده تبدیل خواهد کرد. بررسی را ادامه دهید ویژگی های Changan Unit T با ما همراه باشید.

چانگان خودروی Uni-T را معرفی می کند

از آنجایی که بسیاری از افراد به خودروهای SUV علاقه نشان داده اند، شرکت های خودروسازی بسیاری نیز اقدام به تولید این نوع خودروها کرده و محصولات خود را برای پاسخگویی به نیاز بازار و تقاضای مصرف کنندگان در بازار خودرو معرفی کرده اند.

Changan Unity Car یکی از محصولات جدید صنعت خودروسازی چین است. ماشین آلات ساخت این شرکت با پیشوند UNI از کلمات universe به معنی جهان و منحصر به فرد به معنای منحصر به فرد به بازار عرضه می شود. واحد چانگان دارای طراحی منحصر به فرد و مدرن و همچنین استفاده از تجهیزات و امکانات به روز و پیشرفته می باشد. محصولات سایپا این شرکت خودروسازی چینی در آینده قادر خواهد بود از رقبای خود پیشی بگیرد. شرکت سایپا قرار است در سال جدید این محصول جدید را در بزرگترین غرفه نمایشگاه مشهد عرضه کند.

بررسی مشخصات واحد چانگان

و مشخصات فنی

خودروی چانگان یونیتی دو موتوره توسط یک شرکت چینی تولید و روانه بازار می شود. اگرچه طراحی خاص این کراس اوور آن را جذاب کرده است، اما این دو موتور در حال حاضر در تمامی خودروهای رقیب چانگان استفاده می شوند.

یکی از موتورها یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که حداکثر 180 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که از طریق گیربکس به چرخ های جلو منتقل شده و خودرو را به حرکت در می آورد. قدرت این موتور در 6.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. با این موتور حداکثر سرعت Changan Uni T به حداکثر 205 کیلومتر در ساعت می رسد. مصرف سوخت برابر با 3.6 لیتر در 100 کیلومتر است.

موتور دیگری که در واحد چانگان استفاده می شود یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ است که 233 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که با گیربکس اتوماتیک جفت می شود و برای به حرکت درآوردن خودرو به چرخ های جلو می فرستد. چانگان یونی تی 2022 با این موتور در 7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و مصرف سوخت آن 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. حداکثر سرعتی که این کراس اوور جوان می تواند تجربه کند 215 کیلومتر در ساعت است.

با توجه به اینکه این خودرو هنوز توسط شرکت سایپا عرضه نشده است، نمی توان گفت که از کدام موتور در این محصول استفاده شده است.

طراحی بیرونی و داخلی

چانگان یونیتی یکی از اصول اصلی مورد استفاده در طراحی بیرونی خودرو، ترکیب خطوط و یکسان سازی آنهاست. نمای جانبی و دستگیره های پنهان روی درها نشان دهنده این موضوع است. ظاهر این SUV از طراحی پارامتریک روی جلوپنجره بدون قاب استفاده می کند. بیشتر این طرح در خودروهای هیوندای یافت می شود.

بزرگ‌نمایی چراغ‌های جلو و استفاده از خطوط مشخص در این قسمت از شکل، پیشرفتی در خودروسازی چینی محسوب می‌شود. استفاده از قاب مشکی رنگ در اطراف چراغ های عقب خودرو جلوه اسپرت تری را در دو طرف صندوق عقب می داد. تکمیل طراحی عقب خودرو یک دیفیوزر V شکل و نوک اگزوز متضاد است.

فضای داخلی کابین یونیت چانگان مترقی و مینیمال است. شباهت های زیادی با دیگر محصولات چینی مانند آئودی e-tron و پژو 2008 دارد. در ساخت قطعات از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. وجود نکات ظریف در فرمان، دسته دنده، صندلی های اسپرت و پورت های USB به مسافران کمک می کند تا از فضای کابین لذت ببرند.

استفاده از فضاهای متعدد برای نگهداری وسایل مسافران و راحتی آنها، قرار دادن شارژر بی سیم تلفن همراه در کنسول میانی و ایجاد فضای باز و جادار در صندلی عقب، تجربه خوبی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

ویژگی ها و گزینه ها

در قسمت بررسی Changan Unity T ذکر امکانات و آپشن ها کمک شایانی به خریدار می کند. با توجه به این موضوع قیمت نهایی ماشین و از مزایای آن، مشتری می تواند انتخاب و تصمیم بهتری داشته باشد.

چانگان یونیتی در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می شود

همانطور که گفته شد، شرکت سایپا هنوز محصول جدید خود را روانه بازار نکرده و هیچ اطلاعاتی از جزئیات به کار رفته در آن به خریداران ارائه نکرده است. اما با توجه به محصولات شرکت خودروسازی چینی، مدل فول آپشن آن را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

استفاده از شش کیسه هوا برای سرنشینان خودرو

نصب رادار نقطه کور، تغییر خط، تصادف از جلو، تصادف عقب

سیستم های کنترل کشش و پایداری

سیستم هشدار خروج از خط

امکان شروع و ورود بدون کلید

سیستم کروز کنترل هوشمند، کنترل پایداری در سربالایی، کنترل سرعت در سراشیبی

کنترل کشش و پایداری

تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله

صندلی های جلو برقی با بخاری

آینه های جانبی تاشو، سنسور برقی و گرمایشی

سقف پانوراما

سانروف برقی

دوربین دنده عقب، جانبی، 360 درجه

ترمز کمکی ضد قفل اضطراری پارک برق

صفحه نمایش 12.3 اینچی در کابین داخلی

پنل آمپر دیجیتال

سنسورهای پارکینگ

دکمه های کنترل فرمان

اخرین حرف

چانگان یونیتی یکی از محصولات جدید شرکت خودروسازی چینی با نوآوری و امکانات پیشرفته است. طراحی منحصر به فرد و خاص به کار رفته در ظاهر و فضای داخلی این کراس اوور باعث شده تا متقاضیان زیادی برای خرید آن به بازار خودرو مراجعه کنند. در حالی که سایپا هنوز قیمت مشخصی برای آن در بازار داخلی اعلام نکرده است، با توجه به گستردگی آپشن هایش می توان انتظار قیمت بالاتری را داشت.

می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد آن بدست آورید یارو uni-t 2022 در سایت www.car.ir نمای کلی جدیدترین محصولات بازار داخلی و خارجی به همراه مشخصات فنی، خارجی و داخلی را ضمن بررسی قیمت و مشخصات در سایت مشاهده نمایید.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن نظری ندارد.