هفته سخت بورس چگونه به پایان می‌رسد؟

در خبرهای آنلاین آمده است که بازار سرمایه پس از رسیدن به کانال دو میلیون واحدی اکنون به یک میلیون و شش میلیون واحد کاهش یافته است که اکنون نرخ کاهش نه تنها سهامداران بلکه حتی کارشناسان با این سؤال اساسی روبرو شده اند. چه مدت ادامه خواهد یافت؟

در حالی که برخی از کارشناسان کف مقاومت را 1.6 میلیون می دانند ، برخی هنوز هم عقب نشینی را مطابق با روند اصلاح بازار در مرحله 1.5 میلیون واحدی می دانند تا بتدریج خطوط فروش را حفظ کرده و همه پشتیبانی قانونی را حفظ کند. . در میان پرچم قرمز شاخص ، این روزها خبرهای خوبی شنیده می شود.

خبر خوب این است که جلسه بین مسئولان بورس کالا و قانونگذاران اصلی بورس که ممکن است بازار سرمایه را تحت تأثیر قرار دهد ، برای جمع آوری خطوط فروش در صنایع مختلف برنامه ریزی شده است. طبق شایعات ، اصلی ترین نمادهای بورس اوراق بهادار مانند فارس ، فولاد ، فاملی ، واگودیر ، هکشی ، تاجارات ، پارسون ، تاپیکو ، رامپونا ، فاکوس ، وبسدر ، شپنا ، اکبر ، صبا ، مادان ، وامید و خوااکستا پشتیبانی و پشتیبانی می شوند. باید. از طرف دیگر بانکها باید مسئولیت افزایش سهام عدالت ارائه شده در بازار را بر عهده بگیرند.

تبادل

یکی دیگر از نشانه های مثبت جلسه دیروز افزایش حد سود سپرده های سرمایه گذاری با درآمد ثابت در اوراق به 15 درصد بود. همچنین برای دریافت اعتبار برای سهام عدالت بودجه به دست آورد. همچنین در جلسه دیروز مقرر شد که اجازه می دهد از صندوق به همراه درآمد ثابت در صندوق های سهام از صندوق صادر شود. موضوعی که فشار را برای فروش صندوق های سهام عدالت به پایان می رساند.

بالا بردن حد اعتباری کارگزاریها به 50٪ خبر خوبی برای بورس است ، بنابراین تقویت تقاضای بازار سهام. اما اکنون ، سه شنبه 25 شهریور ، کارشناسان در پاسخ به این سؤال که بورس سهام چه حسی خواهد داشت می گویند: عمق رکود کاهش می یابد و ممکن است بازار به تدریج به سمت تعادل حرکت کند. برخی هنوز بر این باورند که بورس سهام پس از شروع دارادوم به وضعیت ثابتی خواهد رسید ، در حالی که برخی دیگر می گویند عملکرد غیرحرفه ها فشار فروش را افزایش داده است. امروز اما در پایان ساعت معاملات صف فروش شاخص ها در حال تغییر بود.

انتظار می رود بورس اوراق بهادار تهران هفته سخت خود را از اول سپتامبر در همان شرایط به پایان برساند و سهامداران باید یک هفته دیگر منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: نام سهام با بالاترین و کمترین رشد قیمت امروز.

بیشتر بخوانید: آیا بورس مانع از حمایت از سد دفاع است؟

223223