پیش‌بینی شاخص بورس در یکشنبه شانزدهم آذر/خبر مثبت بودجه برای بورس چیست؟

“:

بر این اساس ، بررسی ها نشان می دهد ارزش بورس اوراق بهادار و معاملات بیش از حد ارزش گذاری شده به 18.9 میلیارد تومان رسیده است که رقم خوبی به حساب می آید و بسیاری حجم معاملات را نشانه بازگشت اعتماد به بازار سرمایه می دانند.

بورس اوراق بهادار تهران که از اصلاح سه ماهه خارج شد ، اکنون شاهد کاهش ارزش سهام و ارزش بازارهای موازی است که منجر به رونق بورس شده است.

ارزش بازار سرمایه به بیش از 5 میلیون رسید و به 900 میلیارد تومان رسید.

امروز معامله گران بیش از 11.2 میلیارد سهم حق تقدم و اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران را به 1.6 میلیون معامله به ارزش 12،545 میلیارد تومان معامله کردند. معاملات امروز فرابورس به 6،419 میلیارد دلار رسید. یعنی امروز بیش از 18000 و 964 میلیارد تومان در دو بازار سهام ایران و فرابورس معامله شد.

فردا بورس به کدام سمت می رود؟

مصطفی صفریز ، کارشناس بازار سرمایه در تشریح مفهوم رشد امروز بورس گفت: رشد امروز نشان می دهد اقدامات انجام شده در بورس آثار خود را برجای گذاشته است. ثبات بازار ، شفافیت اطلاعات ، پشتیبانی همه جانبه کارکنان ، قوه قضاییه ، قانونگذاران ، مدیران بازار سرمایه و استقرار پروتکل ها چهار عامل اساسی هستند که رشد بازار سهام را شکل داده اند.

وی افزود این شرایط ثبات رشد آهسته و ثابت بازار را فراهم می کند.

در پاسخ به این س ofال که سیگنال بودجه 1400 در بورس سهام چیست ، به لایحه بودجه مراجعه کنید. وی افزود: بورس اوراق بهادار به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد. استدلال می شود که یارانه کالاها باید به طور کامل پرداخت شود. این به معنای آزادسازی برخی قیمت ها است که خبر خوبی برای بازار سهام است. با این وجود برخی سهام در بورس سهام با سرکوب قیمت روبرو هستند و با انتشار آنها سود این سهام یعنی داروها و مواد غذایی به خوبی دریافت می شود.

وی با انتقاد مجدد اظهار داشت: در عین حال ، بودجه درآمد مالیاتی معاملات سهام و تعداد سهام پیشنهادی دولت در بورس اوراق بهادار را دو برابر کرده است. در نتیجه ، این بدان معناست که حساب جداگانه ای در بازار سرمایه افتتاح شده است.

وی در پاسخ به این س ofال که آیا پیش بینی انجام شده عملی بود؟ وی گفت: البته اگر بازارهای دیگر جذابیتی نداشته باشند ، این برنامه به واقعیت تبدیل می شود.

وی همچنین در پاسخ به این س answeredال که عملکرد اشخاص حقوقی را چگونه ارزیابی می کنید؟ وی گفت: سهام عدالت در حال حاضر به عنوان یک بازار مخرب مسدود شده است. به نظر می رسد سایر بازارها نیز مثبت هستند. در صورت مثبت بودن بازار ، وکلا تمایلی به فروش ندارند.

وی با اشاره به میزان پول واقعی ورودی به بورس اظهار داشت: تعداد معاملات از شاخص بورس مهمتر است. این حجم در ده روز گذشته به 20 هزار میلیارد رسیده است که نشان می دهد اعتماد به نفس به بازار برگشته است.