نمایش توان بومی سازی قطعات خودرو در نمایشگاه صنایع تولیدی کروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از بهمن موتور، شرکت صنایع ساخت کروز، بزرگترین کارخانه قطعه سازی خودرو کشور، نمایشگاه خودکفایی را برگزار کرد. این نمایشگاه از 15 تا 19 شهریور ماه در این شرکت برگزار می شود کشتی تفریحی در 11 کیلومتری جاده واقع شده است جداگانه انجام شد خواهد بود و بازدید کنندگان آنها می توانند از ساعت 14 الی 18 در این نمایشگاه حضور یابند.

هدف این شرکت از برگزاری این نمایشگاه بازدید قطعه سازان داخلی از دستاوردهای این شرکت جهت عقد قرارداد با قطعه سازانی که تمایل به همکاری دارند می باشد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت کشتی تفریحی 260 هزار تا به بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه قطعه سازی کشور تبدیل شود متر سالن تولید و 13 هزار کارمند توسعه تا حد امکان با شرکت ها سازنده و قطعات مواد زیربخش همکاری

در حقیقت این گروه تولیدی برای انجام چرخه تولید داخلی در سطح بالایی از توان شرکت های دیگر با استانداردهای خاص خود استفاده می کند. سرعت افزایش داخلی سازی و تولید در مجموعه.

نشان دادن تعداد قطعات وارد شده توسط صنایع کروز تولیدی تا کنون از این هم بیشتر است 3900 این قطعه در 18 گروه محصول قرار دارد. همچنین تعداد توزیع کنندگان داخلی طرف قرارداد با این شرکت تولیدی 300 شرکت و کارگاه تولیدی می باشد.

در سال گذشته بیش از 500 میلیون قطعه خریداری شد که مانع از برداشت 6 میلیون یورو شد.