نتایج قرعه کشی خودرو اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اولین دوره ثبت نام در سامانه قرعه کشی خودروهای جدید از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شد و از ۱۲ خرداد ماه به مدت یک هفته ادامه داشت. پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی در تاریخ 9 خرداد برگزار و اسامی برگزیدگان روز 10 خرداد ساعت 9 صبح اعلام خواهد شد.

اما نتایج قرعه کشی دیروز از سوی این وزارتخانه منتشر نشد . دلیل این امر این بود که «سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده باید با استعلام و بررسی فرآیندها، خودروی متقاضی دقیق و منصفانه باشد».

و مقامات وزارت . آنها تاکید کردند که اسامی اولین قرعه کشی خودرو امروز چهارشنبه اعلام می شود و این سامانه هم اکنون در دسترس خواهد بود. لطفا به روز رسانی کن و نتیجه را اعلام کرد. البته به دلیل تعداد زیاد ورود کاربران، سرعت سیستم کند است.

۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو ثبت نام کرده اند که از این تعداد سه میلیون و ۸۷۸ هزار و سیصد و یک و ۲۹۷ هزار و ۵۱ نفر در طرح مشترک ثبت نام کرده اند. در برنامه حمایت از خانواده و جوانان

مجموع ظرفیت خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در این مدت 176 هزار و 911 دستگاه در قالب 115 طرح فروش مختلف شامل فروش فوری، فروش فوق العاده، طرح احیای جمعیت، فروش کمتر از یک سال و مشارکت بوده است. در تولید ارایه شده.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.