مقایسه هزینه خدمات سئو در ایران و سایر کشورها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سالهاست که مشاغل در سراسر جهان از وب برای تبلیغ نام تجاری خود و فروش خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. وب سایت ها سعی می کنند در رتبه بندی گوگل از یکدیگر بهتر عمل کرده و مخاطبان بیشتری را جذب کنند. برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل ، باید فرایندی را به نام SEO پیاده سازی کنید. این فرآیند همچنین می تواند برای مشاغل پرهزینه باشد. در این مقاله می خواهیم ارزش SEO را در ایران و سایر کشورها مقایسه کنیم.

مشاغل می خواهند هزینه ای را برای فرآیند جذب مخاطبین بیشتر و تبدیل به مشتری صرف کنند. سئو البته بهتر است به جای هزینه از کلمه سرمایه گذاری استفاده شود سئو در دراز مدت ، این امر سود قابل توجهی را برای مشاغل به همراه خواهد داشت. در ادامه به بررسی ارزش سئو در ایران و سایر کشورها می پردازیم.

تفاوت هزینه SEO در ایران و سایر کشورها

با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می شوید که هزینه SEO برای آژانس های بازاریابی دیجیتال در ایران بسیار متفاوت است و هر شرکتی تعرفه خاص خود را دارد. ارزش سئو در ایران به دلیل ارزش ارز و دلار بسیار کمتر از سایر کشورهای جهان است.

ارزش کل SEO یک وب سایت در ایران به طور متوسط ​​3 تا 4 میلیون دامنه در ماه برآورد می شود ، در حالی که هزینه آن است سایت اینترنتی در کشورهای اروپایی و ایالات متحده ، حداقل از 500 دلار در ماه شروع می شود ، که به معنی حدود 12 میلیون تومان در ماه (قیمت 24000 دلار) است. هزینه بهینه سازی کامل وب سایت با استفاده از روش های کلاه سفید تعیین می شود.

نکته دیگری که هنگام مقایسه قیمت سئو در شرکت ها و نمایندگی های ایرانی در خارج از کشور قابل مشاهده است عدم شفافیت کامل شرکت های ایرانی در قیمت گذاری پروژه های سئو است. در اکثر شرکت ها ، هنگام درخواست قیمت ، کانال های ارتباطی و غیره ، باید با مدیر سایت تماس بگیرید. خدمات سئو در مورد قیمت سوال کنید.

هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟

عوامل مختلفی بر ارزش سئو وب سایت تأثیر می گذارد. مهمترین عوامل عبارتند از تعداد کلمات کلیدی که تجارت در نظر می گیرد و سطح رقابت در آن صنعت. با افزایش تعداد کلمات کلیدی و سخت شدن رقابت برای آنها ، هزینه فرآیند SEO نیز افزایش می یابد.

روش های قیمت گذاری خدمات SEO در ایران

اگر به دنبال یک آژانس سئو یا متخصص سئو برای وب سایت خود هستید ، با روش های مختلفی که برای برآورد ارزش سئو برای شما پیشنهاد شده است ، آشنا خواهید شد.

هزینه SEO در ساعت

به این ترتیب ، ارزش SEO براساس زمان اختصاص داده شده برای بهینه سازی وب سایت شما محاسبه می شود. در این نوع قیمت گذاری ، قیمت SEO بین 40 تا 80 دامنه در ساعت برای افراد و بین 100 تا 200 دامنه برای ارائه دهندگان خدمات SEO متغیر است. این روش مزایا و معایب خود را دارد.

شما به طور متوسط ​​40 تا 50 دلار در ساعت برای کارگران آزاد خارجی ، 75 تا 100 دلار در ساعت برای مشاوران و 100 تا 150 دلار در ساعت برای آژانس های سئو دریافت می کنید.

مزیت این روش این است که ساعت ها و مشاغل انجام شده در سایت واضح است و این روش از شفافیت بالایی برای صاحبان مشاغل برخوردار است. شما می توانید از این روش برای برآورد ساده ای از ارزش سایت سئو خود استفاده کنید. برای تعیین هزینه ، زمان و تعداد ساعات مورد نیاز خود را برای انجام فرایند SEO هر ماه دریافت کنید.

بسته SEO

استفاده از این روش پرداخت نیز ممکن است به شما آسیب برساند. استفاده ساعتی از سئو معمولاً دیرتر از سایر روشها انجام می شود. همچنین ، به این ترتیب ، هیچ رابطه ای بین کار انجام شده و نتیجه بدست آمده وجود ندارد ، مانند استخدام یک نفر برای شرکت شما. این روش برای شما مناسب است که مستقیماً SEO را انجام دهید و از مشاور برای دریافت نکات مهم سئو کمک بگیرید.

قیمت SEO به عنوان یک پروژه

این روش یکی از روش هایی است که شرکت ها خدمات SEO را از مشتریان دریافت می کنند. پروژه های سئو شامل قیمت های نسبتاً بالایی است. هزینه پروژه های SEO بین 5 تا 50 میلیون دلار یا بیشتر است. در این مدل قیمت گذاری ، وقتی کلمات کلیدی سخت هستند ، پروژه بزرگتر و قیمت بالاتر است. این روش برای بهبود رتبه سایت و ماندن در رتبه های برتر گوگل ایده آل است.

در سایر کشورهای اروپایی و ایالات متحده ، هزینه متوسط ​​یک پروژه SEO بین 1000 تا 30،000 دلار است. البته استفاده از چنین خدماتی مزایا و معایبی دارد.

مزیت این روش این است که کل هزینه ای را که باید برای سایت SEO خود در نظر بگیرید تعیین می کند. علاوه بر این ، با این روش پرداخت ، می توانید محدودیت زمانی را برای فرآیند SEO تعیین کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه بالای SEO و انعطاف پذیری این روش اشاره کرد. اگر با اصول اولیه SEO آشنا نیستید ، نمی توانید بفهمید که چقدر زمان و هزینه سایت SEO شما برای شما هزینه دارد.

نرخ خدمات ماهانه SEO

این نوع قیمت گذاری برای پروژه های بلند مدت است و کارایی نسبتاً بالایی دارد. هزینه این نوع سئو از 5 تا 20 میلیون در ماه متغیر است. این روش برای رتبه بندی صفحات سایت برای کلمات کلیدی کسب و کار شما ایده آل است.

در کشوری مانند ایالات متحده ، استفاده از کلاه سفید هزینه ای بین 750 تا 10 هزار دلار در ماه برای مشاغل دارد.

مزایای این روش این است که هیچ اقدام خاصی از طرف شما لازم نیست. شرکتی که برای سئو استخدام می کنید کلیه فرایندهای مورد نیاز برای سئو وب سایت را انجام می دهد. به این ترتیب ، کلمه کلیدی خاصی در نظر گرفته نمی شود و SEO کلی سایت بهبود می یابد.

قیمت بر اساس کلمه کلیدی

این روش کلمه کلیدی را به رسمیت می شناسد و سعی می کند آن را به رتبه های برتر گوگل برساند. قیمت این روش با توجه به سختی و رقابت کلمه کلیدی تعیین می شود ، معمولاً با حداقل 1 میلیون دامنه در هر کلمه کلیدی شروع می شود. در این نوع قیمت گذاری ، اگر کلمات کلیدی زیادی دارید ، باید هزینه زیادی را برای SEO خود هزینه کنید. این روش بیشتر در ایران استفاده می شود.

نتیجه

هنگام مقایسه هزینه های SEO در ایران و سایر کشورها ، به دو نتیجه کلی خواهید رسید ، یکی اینکه تعرفه SEO در ایران قیمت قابل قبولی نسبت به سایر کشورها دارد. دوم ، در ایران ، چندین آژانس وجود دارد که خدمات SEO و بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند https://asaweb.net/ آنها معمولاً قیمت ثابتی ارائه نمی دهند زیرا برای تعیین قیمت نیاز به بررسی کامل دارند.

این مقاله یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن نظری ندارد.