دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فرماندهان سپاه شهرستان قدس

سرپرست عبدالله قازمی پیربلوتی ، معاون نماینده معاون حجت الاسلام علی اصغر منصوری ، معاون امور فرهنگی و دانشجویی علیراسا مسلم رهنی ، مدیر انتخاب مجید شفیع ، مدیر روابط عمومی حبیبی ، فرمانده سپاه مقاومت قدس و حیدری معاون فرمانده سپاه مقاومت قدس ، با هدف خداحافظی ، پیروی از ولایت فقیه و تکریم انقلابیون با حسین (ع) از مقر سپاه بازدید کرد.

دستیابی به اندیشه های ولی فقیه یکی از اهداف اصلی انقلاب است

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی خدایان در این جلسه اظهار داشت که من به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تجدید بیعت با آرمانهای امام و جنگیدن تمام وقت عمل می کنم. اهداف انقلاب را محقق می کنددستیابی به آرمان های والای انقلاب اسلامی و آماده سازی پیشاپیش برای حماسه آفرینی در سال نو با عزم ملی و مدیریت جهادی از اهداف مقدس نظام است.

عبدالله قازمی پیربلوتی افزود: اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس متعهد به نظام و انقلاب هستند و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار می گیرند.

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با فرماندهان نیروی قدس

وی گفت: دستیابی به اندیشه های رهبر معظم انقلاب یکی از اهداف اصلی انقلاب است. دانشگاه آزاد اسلامی همواره در پی دستیابی به اهداف ایده آل انقلاب بوده است. امیدوارم با ارائه قرن جدید ، تلاش بیشتری برای ارائه پرچم داشته باشم. انقلاب را به نام قرن اسلام و مکتب قرآن به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج) با رهبر معظم انقلاب.

به گزارش آنا ، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قدز تلاش های یک ساله جهادی را تحسین کردند ، از جمله یک سال تاخیر در سال 1999 ، که با اهدای لوح و تندیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهر قدس.

انتهای پیام / 4121/4062 /