مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ورامین معرفی شد

سیدعلی طباطبایی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیشوا و معاونین دانشگاه سید علی طباطبایی و جعفر مهدی بازیر تازایی ، با حضور کیان پهلوان افشاری ، رئیس واحد ورامین-پیشوا و کارچک دانشگاه آزاد اسلامی. شهود و شهدای این دانشگاه را معرفی کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و کارچک خانواده شهدا و ایثارگران را چشم و چراغ جامعه دانشگاه می داند: خداوند متعال از طریق خانواده شهدا به ما برکت داده و از نعمت های معنوی و کرامت مضاعف بهره مند شده است.

آزاد اسلامی وی را با متهم شهدا و ایثارگران در دانشگاه ورامین آشنا کرد.

کیان پهلوان افشاری که با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با خدا عهد بسته اند ، یادآور شد: ما به شخصیت ، شیوه زندگی ، نگرش خستگی ناپذیر و استقامت مثال زدنی آنها نیاز داریم ، که هیچ کدام را نمی توان با مشکلات جهان مقایسه کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه موظف است به خانواده های شهدا و ایثارگران احترام بگذارد ، مرکز دانشجویی ایثارگری را تأسیس و تقویت کند ، امور اداری را حفظ و تسهیل و بهبود بخشد. استانداردهای علمی و پژوهشی دانش آموزان با هدف اجرای رویدادهای فرهنگی در مشارکت. گفته شد که دانشجویان کنترلی به طور فعال تجدید نظر شده اند.

در بخشی دیگر از این نشست ، محمد باختری ، معاون فرهنگی دانشجویی شاخه های ورامین-پیشوا و کارچک ، دوران آزادی 70 درصدی دوران دفاع مقدس ، خاطرات دوران دفاع مقدس را یادآور شد که خدمت به خانواده شهید و شهید. افتخار و همکاری ارزشمند: همکاری و مداخله ما می توانیم برای موفقیت کارکنان فعلی دانشگاه ، شهدا و دانشجویان ایثارگر تلاش کنیم و خدمتگزار خوبی برای این کلاس بزرگ باشیم.

به گزارش آنا ، در این جلسه جعفر مهدی پور تجلیل و محمدرضا گودرسی را با اهدای لوح سپاس از خدمات آنها به عنوان سرپرستان جدید شاهدان و بزرگان در شعب ورامین-پیشوا و کارچک معرفی کرد. مهدی پور نیز اخیراً به مرکز نظارت و بازرسی ناحیه 2 دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافته است.

انتهای پیام / 4103/4062 /