بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) تجلیل شدند

سخنگوی گروه استان های خبرگزاری آنا در نشست خبری با حضور محمد نریمانی راد رئیس دانشگاه در مراسم تجلیل از کارکنان بازنشسته یادگار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی، ولی الله گهرمانی و حافظ مزدارانی، گفت. علی مصلومیفر، معاون توسعه مدیریت و منابع امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام سعیدرضا متوسل و امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند. در سالن کنفرانس دانشگاه.


بیشتر بخوانید:

کاشان از 80 بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل می کند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: به اهداف آموزش عالی دست یابید، هیچ تلاشی نکنید، آنها هیچ تلاشی برای اجتناب نمی کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی از بازنشستگان واحد یادگار امام تجلیل کرد

نریمانی راد افزود: بدنه دانشگاه کارکنان فداکار و صادق آن است و تلاش کارکنان موجب پیشرفت و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شده است.

وی افزود: بازنشستگان سرمایه های ارزشمند و معنوی هستند و به منزلت و افتخار جامعه آموزش عالی دانشگاه کمک می کنند و باید از تجربیات آنان به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان استفاده کرد.

امام خمینی (ره) رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به راه اندازی واحد و مرکز یادگار اشاره کرد. بازنشسته وی در دانشگاه تاکید کرد: تکریم بازنشستگان و ایجاد امید و الهام بعد از بازنشستگی یکی از وظایف اصلی ماست که با راه اندازی این مرکز امیدواریم بازنشستگان بتوانند در کنار خانواده خود در برنامه های متنوع فرهنگی شرکت کنند. “

انتهای پیام/4078/4062/