چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟

به گزارش آوای البرز، به همین دلیل است که اکثر صاحبان سایت ها سعی می کنند تکنیک های سئو را بیاموزند یا مشاغل حرفه ای سئو را بیابند. گروهی از افراد نرم افزاری را برای افزایش رتبه سایت در گوگل جستجو می کنند و می خواهند بدانند سئوی سایت چیست و خدمات سئوی وب سایت چقدر هزینه دارد.

اگر می خواهید بدانید چگونه سئو سایت را بهبود ببخشید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله آموزشی با ما همراه باشید. ارتقاء سئوی وردپرس و سایر سایت ها به پیروی از الگوریتم گوگل برای سئو بستگی دارد. به همین دلیل، این مقاله به شما آموزش می دهد که چگونه سئو سایت رایگان خود را ارتقا دهید.

سئو چیست؟

سئو چیست؟

امروزه میلیون ها سایت برای مشاغل مختلف طراحی شده است. اما بسیاری از صاحبان سایت ها تعریف مشخصی از سئو ندارند و می پرسند چگونه سئو سایت خود را فعال کنیم. سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو بهینه سازی سایت برای نمایش در موتورهای جستجو مانند سئو، گوگل، یاهو و بینگ است.

مثال:

  • فرض کنید یک طراح وب پیدا کرده اید و عبارت “Site Design Order” را در نوار URL مرورگر خود (Mozilla, Firefox, Opera, Chrome) جستجو کرده اید که اغلب به صورت پیش فرض در موتور جستجوی گوگل تنظیم شده است.
  • موتور جستجوی گوگل تعدادی سایت مرتبط با این عبارت را نمایش می دهد.
  • اکثر افراد معمولا روی اولین لینک بالای صفحه کلیک می کنند و اولین سایتی را که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد وارد می کنند.
  • سایتی که وارد کردید سئو شده است و صاحب سایت با رعایت الگوریتم ها و استانداردهای مورد تایید گوگل موفق شده است شما را به عنوان بازدیدکننده جذب کند!

کاربرد سئو چیست؟

اما سئو برای برتری در نتایج جستجوی گوگل چه فایده ای دارد و چه فایده ای از سایت …؟

طبق مثال قبلی، باید بدانید که تعداد نامحدودی از افراد با جستجوی عبارت “Site Design Order” در نتایج جستجوی گوگل وارد اولین سایتی می شوند که بازدید می کنند.

هرکسی که وارد این سایت شود می تواند مشتری بالقوه یا واقعی باشد. بنابراین، سئو یک تجارت پردرآمد است و اکثر صاحبان مشاغل مایل به سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو هستند.

چه کسی می تواند سئو را افزایش دهد؟

تکنیک های سئو مجموعه ای از فرآیندهای مهندسی هستند که از الگوریتم گوگل پیروی می کنند. این الگوریتم ها دائما در حال تغییر هستند. اگر می خواهید سئوی کسب و کار خود را خودتان رشد دهید، باید در این زمینه آموزش دیده باشید و دائماً برای سئو وقت بگذارید.

اما اگر به دلایلی فرصت یادگیری این تکنیک ها را ندارید یا زمان کافی برای پیاده سازی سئو ندارید، نگران نباشید. زیرا افرادی هستند که سئوی شما را به عنوان مشاور سئو افزایش می دهند مانند اسماعیل سحاب:

آموزش سئو – رایگان

در این بخش تکنیک های افزایش سئو را به صورت رایگان شرح می دهیم. اگر صاحب یک وب‌سایت هستید یا فقط می‌خواهید سئو انجام دهید، می‌توانید از این تکنیک‌های شگفت‌انگیز برای افزایش سرعت سئو و نتایج بهتر در نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید:

مهمترین تکنیک های سئو

مهم ترین و مهم ترین تکنیک های سئو در 2 دسته زیر قرار می گیرند. نکات زیر، حتی هنگام تغییر الگوریتم های گوگل، همیشه نکات کلیدی ثابت برای سئو هستند:

سئو داخلی یا درون صفحه:

چگونه سئوی صفحه را افزایش دهیم؟ افزایش سئوی داخلی سایت باعث افزایش رتبه سایت شما می شود. برای بهبود سئو داخلی به نکات زیر توجه کنید:

چگونه سئو را افزایش دهیم؟  چگالی کلمه کلیدی

1- کلید واژه:

  • یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید و آن را به عنوان و متا تگ اضافه کنید (توضیحات)
  • کلمه کلیدی را در متن چگالی مناسب وارد کنید
  • محتوای مرتبط با سئو و کلمات کلیدی ایجاد کنید

2- لینک های داخلی:

  • یک شبکه منظم از پیوندهای داخلی هدفمند ایجاد کنید

3- سرعت بارگذاری صفحات سایت را افزایش می دهد

4- رفع اشکالات سایت و مشکلات احتمالی کدنویسی

5- آشنایی با الگوریتم های گوگل

6- مروری بر ابزارهای وب مستر

7- رفع خطاهای w3c در طراحی وب سایت و توجه به توصیه های w3c

8- توضیحات:

  • شرح نتایج جستجو تقریباً 150 کاراکتر است که می توان آن را در عنوان صفحه نمایش داده شده در نتایج جستجو یافت.
  • مهم این است که این متا تگ مربوط به کلمه مورد نظر کاربر باشد، البته جذاب است.

9- مشابه تگ های عنوان یا h:

  • عنوان کاشی یا برچسب یک صفحه از سایت از h1 تا h6 است.
  • این تگ ها باید روی یک شبکه معمولی منشعب از تگ های بالا باشند.
  • حتما کلمه کلیدی را در h1 قرار دهید، زیر hs باید حاوی کلمات کلیدی و مترادف های مرتبط با کلمه کلیدی اصلی باشد.
  • در تصویر زیر، شاخه های سرفصل های داخلی به خوبی به صورت نمادین به صورت درختی توضیح داده شده اند:

10- ساختار URL

  • URL انتخابی شما باید برای هر صفحه از سایت شما کوتاه باشد.
  • URL باید حاوی کلید کلمه کلیدی متن باشد
  • تاریخ را در URL وارد نکنید
  • سال ها پیش در تکنیک های قدیمی سئو از URL های انگلیسی استفاده می شد زیرا ربات های گوگل نمی توانستند متون فارسی را به خوبی ترجمه کنند. اما امروزه این تکنولوژی منسوخ شده و بهتر است آدرس صفحات سایت های فارسی را به زبان فارسی بنویسید. این به این دلیل است که گوگل بهتر می‌تواند کلمات کلیدی را در صفحات سایت شما ترجمه کند و بر اساس ترجمه و بررسی رفتار بازدیدکنندگان، مترادف‌هایی را ارائه کند.

11- بهینه سازی عکس:

  • از ویژگی های ALT و عنوان در عکس استفاده کنید

2- سئوی خارجی:

مهمترین تکنیک سئو خارجی استفاده از بک لینک در سایت های دیگر است. این لینک ها طبیعی و غیرعادی هستند و لینک ها به صورت دستی ایجاد می شوند. مهم است که لینک های خارجی دائمی باشند تا آسیبی به سایت وارد نشود.

نتیجه:

برای سئوی داخلی و خارجی سایت پیشنهاد می کنیم از یک سئوکار حرفه ای مانند مهندس اسماعیل سحاب کمک بگیرید تا از صرف زمان و هزینه های طولانی در مسیر اشتباه خودداری کنید.