معرفی بهترین قالب های شرکتی وردپرس

هنگامی که قصد دارید یک وب سایت شرکتی ایجاد کنید، قطعا باید به دنبال بهترین قالب وردپرس شرکتی باشید. بدون شک امکان راه اندازی یک وب سایت تجاری با وردپرس وجود دارد.

اما اینکه کدام نسخه برای شما مناسب است سوالی است که در ذهن مدیران وب یا توسعه دهندگان وب وجود دارد. در این مقاله بهترین قالب های وردپرس را از شرکتی که می شناسیم با بیش از 10 سال کار با وردپرس ارائه می دهیم.

بهترین قالب های وردپرس شرکتی

البته شما باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. آیا سایت شرکتی به سایت شرکتی معمولی که نماینده شرکت است اشاره دارد یا به سایت ارائه دهنده محصولات اشاره دارد؟

شاید قصد دارید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید. بنابراین در این حالت لازم است فرمت با ووکامرس سازگار باشد. البته تمامی قالب هایی که در این مقاله ارائه می کنیم با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری دارند.

برخی از افراد می خواهند نمونه کار خود را در یک وب سایت به اشتراک بگذارند. در این صورت باید قالبی داشته باشیم که از قسمت نمونه کارها پشتیبانی کند.

بنابراین قبل از خرید، اطلاعات هر محصول را بررسی کنید تا انتخابی منصفانه و قانونی داشته باشید.

قالب وردپرس اهورا

ابتدا، بیایید نگاهی به قالب های تجاری پیشرو برای وب سایت شما بیندازیم. البته اگر دوستان فکر نمی کنند این یک تبلیغ نیست، قالب وردپرس اهورا توسط تیم وردپرس Mehen ساخته شده است و اگر بخواهیم یک وب سایت تجاری راه اندازی کنیم، قطعا از این قالب استفاده خواهیم کرد.

تیم ما بیش از 6 ماه را برای ایجاد بهترین الگو برای شرکت صرف کرد. در حال حاضر، این قالب دارای ویژگی های مشابه قالب های بین المللی است، بنابراین می توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایت تجاری یا خدماتی استفاده کنید. آیا شما شک دارید؟ نسخه ی نمایشی با مضمون اهورا را بررسی کنید.

تم اهورا کاملاً با صفحه ساز Elementor سازگار است. اکثر قالب‌های تجاری دیگر با صفحه‌ساز مانند ویژوال کامپوزر یا صفحه‌ساز سفارشی ساخته می‌شوند. Elementor بهترین صفحه ساز در جهان است و به عنوان بهترین افزونه وردپرس در سال 2020 جایزه دریافت کرده است.

ناگفته نماند که با موبایل و تبلت سازگار است. زیرا امروزه اگر قالب وردپرس با موبایل و تبلت سازگار نباشد، در لیست بهترین قالب های وردپرس شرکتی قرار نخواهد گرفت.

پوسته آوادا

پوسته آوادا در حال حاضر بهترین قالب وردپرس در جهان است. این تم به عنوان پرفروش ترین قالب وردپرس در جهان توسط Forest International Market طبقه بندی شده است.

قالب وردپرس آوادا دارای امکانات زیادی از جمله امکان ایجاد صفحات با تصویر صفحه سفارشی، امکان ارسال فایل، ساخت پوشه و … می باشد و این ویژگی ها در چند خط پاراگراف قابل پیاده سازی نمی باشد.

از سال 2014 تا 2018 نسخه فارسی آوادا را در بسیاری از وب سایت ها پیاده سازی کردیم. تنها چیزی که می توان از آوادا حذف کرد این است که باید افزونه هایی را برای قسمت های مختلف ماژول نصب کنید. این افزونه فقط مجوز تم اصلی را به روز می کند و اگر آن را تغییر ندهید، نمی توانید از تم استفاده کنید.

قالب وردپرس شرکتی
قالب وردپرس شرکتی

انفولد

مدل انفولد دقیقا تمامی ویژگی های مدل آوادا را دارد و جایگاه سوم این لیست را به خود اختصاص خواهد داد. خوبی Enfold در مقایسه با Avada این است که برای استفاده از Enfold نیازی به نصب پلاگین های مختلف ندارید.

تمام پلاگین ها در خود قالب گنجانده شده است. نیازی نیست افزونه Layer Slider را که به صورت جداگانه همراه با قالب ارائه می شود نصب کنید که بسیار عالی است. یعنی نصب و آپدیت قالب کافی است.

همچنین برای نصب یونیت آزمایشی نیازی به مجوز ندارید. (البته الان) اما همه اینها باعث نمی شود که توصیه کنیم مدل را از سایت اصلی نخرید. توصیه ما این است که از نسخه اصلی قالب استفاده کنید زیرا استفاده از قالب پولی مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

قالب وردپرس بی تم

تم B یکی از بهترین قالب های وردپرس موجود است. تمام ویژگی های Enfold و Avada در قالب بدون عنوان هستند. به جرات می توان گفت که Bay Theme به جای Avada باید در لیست پرفروش ترین تم های Theme Forest باشد.

قالب وردپرس دارای بیش از 500 دمو می باشد که تنها با خرید لایسنس اصلی از وب سایت Theme Forest قابل نصب می باشد.

البته برخی از دوستان ایرانی ما گزینه نصب محصولات دمو را در قالب لایسنس ارائه می دهند که تا حدودی جواب می دهد.

اما از آنجایی که مشخص نیست چند تغییر در قالب ایجاد شده است، توصیه می کنیم قالب غیر اصلی را به سایت خود اضافه نکنید. چون همان داستانی که 2 … اتفاق افتاد وضعیت شما را پیچیده می کند.

تم 7 وردپرس

این قالب در لیست پرفروش ترین قالب های وردپرس قرار دارد. اگر با منطق پیش برویم، این باید درست باشد. چون ویژگی های فوق العاده ای دارد.

ویژگی هایی مانند سازگاری با صفحه ساز سازگاری با پلاگین های چند زبانه امکان انتخاب سربرگ ها و پاورقی های مختلف و … که باز هم لیست این ویژگی ها در این مقاله قابل ارائه نیست.

تنها ایرادی که می توان از این فرمت گرفت این است که حالت پیش فرض نسخه دمو از تصاویر و فیلم های حجیم استفاده می کند که در نگاه اول سرعت این فرمت را کاهش می دهد. حتی اگر المان های پیش فرض قالب را تغییر دهید، شاهد افزایش سرعت قالب خواهید بود، اما پس از نصب، به دلیل استفاده زیاد از CSS و JS در این قالب، سرعت کمتری نسبت به سایر قالب ها خواهید داشت. این لیست

قالب استادیار

یکی دیگر از قالب های معروف و محبوب وردپرس، قالب استادیار است. برای تهیه این قالب می توانید به فروشگاه ژاکت مراجعه کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.