مایع لباسشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مایع لباسشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هنگام بازدید از فروشگاه، با انواع مواد شوینده – هم پودری و هم مایع – مواجه می شوید. اما چگونه انتخاب کنیم؟ بهترین انتخاب، انتخابی است که به طور موثر انواع لکه ها را از بین ببرد. معمولا برخی از افراد مایع شوینده را ترجیح می دهند. شوینده مناسب دارای قدرت پاک کنندگی قوی است و لباس ها را نرم و صاف می کند.

نوع مایع لباسشویی

انواع مایعات شستشو با فرمولاسیون غلیظ و استثنایی دارای قدرت پاک کنندگی بالایی برای انواع لباس می باشد. به طور کلی شوینده های لباسشویی مرغوب در دو نوع لباسشویی تیره و لباسشویی رنگی عرضه می شوند. شستن لباس ها با مایع شستشو نه تنها تمیزی عالی را به همراه دارد، بلکه از رنگ و بافت آن ها نیز محافظت می کند. به طور کلی مایع لباسشویی یک شوینده ایده آل است که با دو فرمول جدید شستشوی معمولی و تیره عرضه می شود و لباس های شما را با کمترین آسیب تمیز و خوشبو می کند.

شوینده لباس های رنگی

شوینده ناویتکس برای لباس های رنگی با حفظ شخصیت پارچه، آنها را از انواع کثیفی و چربی پاک می کند. یک شوینده خوب وعده محافظت از رنگ پارچه را می دهد. با خیال راحت از این محصول برای شستشوی لباس های رنگی خود استفاده کنید.

برای تعیین دوز صحیح، دستورالعمل‌های برچسب محصول را بخوانید و با توجه به میزان لکه‌ها و کثیفی‌های روی لباس، از مقدار صحیح شوینده ناویتکس استفاده کنید.

آب برای شستن لباس های مشکی و تیره

هیچ چیز آزاردهنده تر از رنگ تیره یا تیره لباس های خاص ما نیست. معمولاً با هر بار شستشو، لباس های مشکی روشن تر می شوند، اما با شستن صحیح آن ها می توانید عمر و رنگ این گونه لباس ها را افزایش دهید و جلوه خاصی به آن ها ببخشید.

به همین دلیل، اگر می‌خواهید رنگ‌های مشکی و تیره لباس‌ها را روشن و زنده نگه دارید، باید به دنبال شوینده مناسب باشید. همیشه یک شوینده خوب برای حفظ رنگ تیره لباس انتخاب کنید.

مایع لباسشویی تیره ناویتکس با فرمول منحصر به فرد خود بهترین شوینده لباسشویی است که از محو شدن رنگ تیره لباس شما جلوگیری می کند. استفاده از مایع لباسشویی تیره رنگ برای شستن لباس های مشکی و تیره، بدون باقی ماندن لکه، سفید کننده و رنگ روی لباس در نظر گرفته شده است.

ترکیب مایع لباسشویی چیست؟

این شوینده بر پایه سورفکتانت هایی ساخته شده است که کثیفی را از لباس جدا کرده و با تشکیل یک کف موثر آنها را تمیز می کند. به طور کلی، ترکیبی از سورفکتانت های یونی و غیر یونی برای بهینه ترین عملکرد مایع شستشوی نوویدکس استفاده می شود. به طور کلی یون ها ذرات گرد و غبار را از بین می برند و غیریونیک ها چربی را از بین می برند.

موادی مانند سیترات سدیم، تترا سدیم EDTA و پلیمرهای اکریلیک به عنوان مصالح ساختمانی عمل می‌کنند و مواد معدنی را غیرفعال می‌کنند که باعث سختی آب می‌شوند تا سورفکتانت‌ها به درستی کار کنند.

یکی از مهمترین کاربردهای شوینده لباسشویی پاک کردن لکه است. بنابراین آنزیم های موجود در مایع لباسشویی نوویتکس مانند لیپاز، سلولاز، آمیلاز و پروتئاز انواع لکه های پروتئینی مانند خون، تخم مرغ، نشاسته و چربی را تجزیه می کنند تا لکه ها به راحتی از روی لباس پاک شوند.

نرم کننده های پارچه در شوینده های باکیفیت چسبندگی و الکتریسیته ساکن را کاهش می دهند و پارچه ها را نرم و لطیف می کنند.

این پلیمر کثیفی و رنگ ها را به دام می اندازد تا دوباره روی لباس ها اعمال نشود.

عوامل ضد خوردگی مختلف عمر مفید ماشین لباسشویی را افزایش می دهند.

تثبیت کننده ها به حفظ آنزیم ها، توانایی سفید کنندگی و کف کردن و افزایش ماندگاری محصول کمک می کنند.

روشن کننده های نوری که نور UV نامرئی را جذب می کنند و فلورسانس آبی ایجاد می کنند، یکی از خواص مایعات شستشو هستند که ظاهر لباس ها را بعد از شستشو درخشان می کنند.

بازدارنده های انتقال از جدا شدن رنگ از پارچه و رسوب روی پارچه دیگر جلوگیری می کنند.

آب شستشوی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ترکیبات موجود در شوینده لباسشویی که انتخاب می کنید بر نتیجه نهایی شستشوی شما تأثیر می گذارد. اغلب شوینده‌های ارزان‌تر دارای آنزیم‌های کمتر یا بدون آنزیم هستند. آنزیم کمتر به معنای قدرت پاک کنندگی کمتر است.

یک شوینده خوب باید دارای فرمول تمیزکننده قدرتمندی باشد تا سخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد و در عین حال پارچه شما را نرم، لطیف و خوشبو کند.

مایع لباسشویی پنبه ای با کیفیت بالا انواع لباس های ابریشمی و جین بدون نگرانی از تغییر رنگ قابل شستشو هستند.

اگرچه استفاده از مواد شوینده برای شستن لباس است و به همین دلیل فرآیند قوی دارد; اما باید طوری باشد که به پوست دست آسیب نرساند.

یک شوینده خوب با بوی خوش طراوت خاصی به لباس می بخشد. عدم وجود بوی تند از دیگر ویژگی های آب شستشوی خوب است.

محتویات بطری های مایع لباسشویی استاندارد ارزان و مقرون به صرفه است و هر بطری به طور متوسط ​​برای 30 بار شستشو کافی است.

هنگام خرید مایع لباسشویی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نکته اول: مایع لباسشویی به طور کلی فرموله شده است تا در دماهای مختلف بهترین عملکرد را داشته باشد. یکی از ویژگی های این محصول قابلیت حل شدن آن در آب سرد است بنابراین اگر لباس های خود را در آب سرد می شویید باید یک شوینده آب سرد انتخاب کنید.

نکته دوم: اگر بیشتر لباس‌های شما کمی کثیف و دارای چند لکه هستند، یک شوینده ملایم با آنزیم کم نیز موثر خواهد بود. اما برای لباس های خیلی کثیف، با بوی بد و لکه های زیاد، حتما به یک شوینده قوی نیاز خواهید داشت.

نکته سوم: بسیاری از مردم یک شوینده لباسشویی با کیفیت را بر اساس رایحه انتخاب می کنند. به یاد داشته باشید که بوی تمیز با تمیزی یکسان نیست. اطمینان حاصل کنید که لباس ها واقعا تمیز هستند، نه فقط بوی خوب.

از کجا مایع لباسشویی بخریم؟

برای خرید حتما از تولید کننده مایع لباسشویی معتبر مانند باباسلمان خرید کنید.