فروش ورق استیل با مشخصات مختلف

ورق استیل یکی از ورق های فولادی است که تقریبا در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق بادوام، بادوام و انعطاف پذیر در ساخت و ساخت بسیاری از محصولات فلزی استفاده می شود. با توجه به این نکته، دیدن آن امروز عجیب نیست فروش ورق های فولادی ما مشخصات مختلفی داریم. این ورق ها در اندازه ها، مشخصات و گریدهای مختلف به فروش می رسند و به صاحبان مشاغل این امکان را می دهند تا ورق فولادی مورد نظر خود را با مشخصات مورد نیاز تهیه کنند.

فروش ورق فولادی با مشخصات مختلف

فروش ورق های فولادی

آشنایی با انواع ورق های فولادی

همانطور که می دانید، تنوع زیادی در بازار وجود دارد فروش ورق های فولادی وجود دارد. معمولا انواع ورق فولادی ورق های فولادی آستنیتی و غیر آستنیتی به دو دسته تقسیم می شوند. ورق های آستنیتی یا استنلس استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر آسیب، رطوبت و سایر عناصر مضر، کاربرد بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. در عین حال بسیار انعطاف پذیر هستند و ظاهر خوبی دارند. این نوع ورق های فولادی به روش های مختلفی ساخته می شوند. محبوب ترین و پرکاربردترین ورق های فولادی ضد زنگ را می توان به شرح زیر معرفی کرد:

  • ورق فولادی 304
  • ورق استیل 316
  • ورق فولادی 309
  • ورق فولادی 310
  • ورق فولادی 321

از این نمونه ها ورق استیل 304 و ورق استیل 316 پرکاربردترین و محبوب ترین ورق های فولادی هستند. از ویژگی ها و قابلیت های این محصولات بیشتر از سایر ورق های فولادی در صنعت استفاده می شد. از مشخصات کلی ورق های فولادی 304 و 316 می توان به انعطاف پذیری بالا، استحکام، عایق بودن، مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی و فشار اشاره کرد. علاوه بر کیفیت ورق های فولادی، ظاهر این محصولات نیز تغییراتی در آنها ایجاد کرده است. همانطور که امروز می توانیم انواع ورق فولادی در ضخامت ها، اندازه ها، طرح ها، مات، براق، آینه ای و … در بازار یافت می شود.

فروش ورق فولادی با مشخصات مختلف

فروش ورق های فولادی

بازار فروش ورق فولادی

تحقیقات بازار فروش ورق های فولادی این نشان می دهد که همیشه تقاضا برای این ورق فولادی وجود دارد. این امر به دلیل مصرف زیاد ورق های فولادی در صنعت رایج است. از شرکت های کوچک و متوسط ​​گرفته تا صنایع بزرگ، همه به نوعی به ورق های فولادی متکی هستند. از طرفی عرضه ورق فولادی نسبت به تقاضای این محصول کمتر است و به همین دلیل بازار است فروش ورق های فولادی همیشه از غنای لازم برخوردار است.

آشنایی با ورق استیل طلایی

ورق استیل طلا یکی از انواع ورق استنلس استیل با روکش طلایی می باشد. این ورق استیل به دلیل داشتن ظاهری زیبا برای مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. برای نام بردن از کاربردهای ورق استیل طلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمای داخلی و خارجی ساختمانها
  • ساخت بدنه آسانسور
  • تولید لوازم خانگی
  • تولید وسایل تزئینی
  • لوازم بهداشتی
  • داخل و خارج اماکن مذهبی
  • یک قاب تصویر می سازد

کاربرد ورق فولادی طلا شامل موارد متعددی است. به طور کلی با استفاده از ورق های استیل طلا و سایر ورق های فولادی رنگی، علاوه بر کیفیت و استحکام بالا، ظاهر نیز مهم است. ورق استیل طلا مانند سایر انواع ورق های فولادی ساخته می شود. با این تفاوت که این ورق نیز باید مرحله پوشش دهی را طی کند. روکش طلای ورق های فولادی ضد زنگ از تیتانیوم ساخته شده است. در برخی فرآیندها، ورق فولادی با فلز تیتانیوم پوشانده می شود و به طلا تبدیل می شود. کیفیت پوشش ورق فولادی نیز می تواند بسیار مهم باشد قیمت ورق فولادی روی طلا تاثیر بگذارد. ورق استیل تزئینی طلا این می تواند از انواع مات، براق یا آینه ای، خراشیده ساخته شود. هر کدام از این محصولات از نظر قیمت متفاوت بوده و کاربردهای متفاوتی دارند.

فروش ورق فولادی با مشخصات مختلف

قیمت ورق فولادی