سرپرست جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی پرند معرفی شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه والدین قدیم و جدید. . دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند – واحد رباط کریم، سید رضا صالحی، مدیرکل حراست استان تهران و واحد تهران مرکزی، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند. جعفر رضاخانی به عنوان رئیس حراست دانشگاه معرفی شد.


بیشتر بخوانید:

شعار حمایت اجتماعی در دستور کار دانشگاه مهم است


مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در این نشست گفت: مهمترین پیامد وجودی هر مدیری این است که آرامش در مجموعه حاکم باشد.

پارانت آزاد اسلامی از رئیس جدید حراست دانشگاه رونمایی کرد

صالحی گفت: من فلاح را در صداقت، همدردی، هم زبانی و همیاری، بر اساس دستورالعمل ها و مسئولیت های ذاتی نوشته شده در دستورالعمل ها و مسئولیت های ذاتی تهیه شده برای گروه های نظارتی دیدم، معتقدم یک مدیر باید به مافوق خود احترام بگذارد، اما بنده تحت نظر است. کنترل او

وی بیان کرد: جعفر رضاخانی که نزدیک به سه دهه حرفه ای بوده، مسئولیت حراست را بر عهده داشته و با توجه به مشکلات موجود در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در اطراف تهران، امیدوارم حضور رضاخانی منشأ خوبی باشد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و تهران مرکزی با اشاره به موضوع تامین اجتماعی گفت: برای تذکرات شفاهی باید اخلاق مدار باشیم و با مشتریان خوش اخلاق رفتار کنیم.

انتهای پیام/4078/4062/