رنگ و بوی رمضانی و قرآنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فعالیت های فرهنگی اجتماعی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان علاوه بر اهالی قرآن و تفسیر از روز گذشته در جمع جامعه هدف این دانشگاه بوده است. گروه استانی سوره نمل و درود خدا بر او باد.

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد انجام شده. در این مراسم که به همت کانون فرهنگی ادبی دانش آموزان، کانون دانشجویی هلال احمر و حوزه هنری حضرت علی اکبر (ع) به مناسبت میلاد محسن رضا بشارم دومین اختر تابناک امام زمان (عج) برگزار شد. توسط ائمه جماعات، مسئولین، مسئولین، مسئولین و مسئولین محلی در روز جمعه.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحد قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

این رویداد معنوی شامل مسابقه فرهنگی-آموزشی، مولودی خوانی، توزیع بسته افطاری بعد از نماز مغرب و عشا می باشد.

امام جمعه محسن رضا بشارت فیروزآباد در نیمه های ماه مبارک رمضان آمد و با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و تبریک ولادت به ایشان و بیان ویژگی های اخلاقی ایشان. وی از فضیلت های این ماه از جمله صبر و شجاعت خود سخن گفت.

واحد فیروزآباد با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت و از دانشجویان فعال فرهنگی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، در ماه مبارک رمضان و همچنین میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع); ضیافت افطاری ویژه کارکنان، اساتید و بازنشستگان، جمعی از مسئولین، نراق، ارگان های دولتی دلجان، فرمانده سپاه دلجان، مهدی نباتی رئیس و هیئت مدیره، جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق با خانواده آنها بود.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحد قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیزان نراق در این مراسم گفت: با احترام و پاسداشت خانواده بزرگ این واحد دانشگاهی ضیافت افطاری ویژه کارکنان، اساتید و بازنشستگان تدارک دیده ایم، شعار الهی. ” این مراسم کمک کرد، ممنون.

امین فروگی گفت: اگر امروز نگاهی به موفقیت و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی در نراق داشته باشیم، مدیون زحمات بی دریغ کارکنان، اساتید و بازنشستگان امروز هستیم. عبارتند از.

وی گفت: در راستای ارتقای دانشگاه و اجرای برنامه های آن به یاری شما ادامه خواهم داد و با همکاری، همدلی و همفکری همه اعضای خانواده منتظر پیشرفت، پیشرفت و شکوفایی در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی هستیم. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق.”

این مراسم با قرائت قرآن، قرائت اشعار در وصف و تجلیل از ائمه (ع)، مولودی خوانی، نماز مغرب و عشا همراه بود.

به گزارش خبرنگار آنا از اگلید، در ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی، میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و با هدف تعمیق معارف دینی و فرهنگ اسلامی با هدف تربیت هیئت کارکنان و کارکنان مسجد و کارکنان مسجد.و ایجاد فضای معنوی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اگلید انجام شده.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحد قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

در ابتدای برنامه گلمرسا صابری معاون آموزش عمومی و مهارتی و دانشجوی قرآن کریم در خصوص ابعاد اعجاز قرآن و نقش آن در سلامت و تندرستی جامعه بشری سخنرانی کرد. .

در این محفل قرآنی، قاری برجسته کشوری مهدی جعفری به تلاوت آیاتی الهام بخش از جزء چهاردهم قرآن کریم پرداخت و سپس محمد مهدی مسعود، استاد دانشگاه و مدیر گروه آموزش و پرورش به تلاوت پرداخت.

به گزارش خبرنگار عراقی، ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور ابراهیم جیوکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، رئیس و اعضای خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک انجام شده.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحد قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام مهدی همتی در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن (ع) به سیره اشرافی آن بزرگوار اشاره کرد و از احترام و تحکیم خانواده محوری و روابط متقابل بین خانواده ها سخن گفت. .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی ارتباط و همدلی خانواده ها و دانشگاه ها را زمینه ساز خلاقیت، انعطاف و رفع آسیب های اجتماعی و خانوادگی دانست و بر ضرورت تقویت آن تاکید کرد. این همبستگی و اتحاد .

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

اعضای خانواده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در این جشن که شامل برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله قرائت قرآن کریم، مولودی خوانی، تئاتر، مسابقه نقاشی و عید دل انگیز بود، پذیرایی کردند. . بچه های اساتید و کارکنان تا عصر بعد از سفره افطار اذان می کردند.

به گزارش خبرنگار آنا از شهرری، همزمان با سالروز ولادت سلسله اکبر، امام حسن مجتبی (علیه السلام) انس با قرآن کریم را جشن گرفتند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (RA) انجام شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در این مراسم گفت: سبک، منش، رفتار و کردار امام مجتبی (ع) در آن زمان نمونه و عابدترین آنها بود. . باتقواترین، محبوب ترین، محترم ترین در میان مردم.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام سید موسی هاشمی تنکابنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: این رویداد فرهنگی با هدف ایجاد الهام، نشاط معنوی و دینی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و دستاوردهای این ماه مبارک در بین معلمان برگزار می شود. و دانش آموزان.” این کار برای جذب جوانان دانشجو انجام شد.

در طول اجرای برنامه قرآن، قاری برتر بین المللی و گروه تواشیح سبحان به اجرای برنامه حمد شکرنژاد و قرائت قرآن پرداختند و در پایان مراسم به برگزیدگان رتبه های برتر رویدادهای فرهنگی جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آنا از میانا، پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی و سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) است. دانشگاه آزاد میانه عطرجین با حضور جمعی از قاریان و حفظ آیات با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان، بوی آیات درخشان قرآن شد.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد میانه گفت: این مراسم به همت معاونت فرهنگی دانشجویی واحد دانشگاهی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. رویدادهای سالانه دفتر فرهنگ اسلامی.

داود حقه افزود: هدف از تشکیل این محفل قرآنی معرفی و تقرب مربیان به کلام الله مجید و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان و دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: قرآن رمز موفقیت و رستگاری در دنیا و آخرت است; خواندن قرآن باید بر اساس عمل، تأمل و دقت باشد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد میانه تاکید می کند: مراسم معنوی بسیاری در طول سال در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

قاریان پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم با اهدای شیرینی مضاعف و لوح تقدیر از حاضران تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار آنا از بوشهر، کرسی تلاوت (مشهد مقدس) به همت دبیرخانه دائمی امور قرآنی کشور. قرآن مقدس با تلاوت مجید دریا از قاریان برجسته کشوری و حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاد رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری. دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور رسول اسکندری وزیر آموزش و پرورش . واحد بوشهر به صورت مستقیم و به صورت مستقیم بر روی تخت های سامانه LMS در نمازخانه مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر انجام شد.

مدیر امور فرهنگی واحد سما بوشهر در این نشست گفت: در ماه مبارک رمضان کرسی های تلاوت قرآن کریم توسط دبیرخانه دائمی قرآن و عترت (مستقر در شهر مقدس) راه اندازی شده است. مشهد).

فاطمه میرزاده اظهار داشت: بر این اساس تصمیم گرفته شده است که تلاوت مجلس به صورت مستقیم و آنلاین در بین طلاب سمایی برگزار شود.

وی افزود: اتفاقاً با حضور مدارس و شروع ماه مبارک رمضان، تلاوت به صورت مستقیم در یک مدرسه انجام می شود و سایر مدارس استان ها نیز به صورت موثر در این حلقه نورانی مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار آنا از سپیدان، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و ترویج روزه داری در بین دانش آموزان، روزه سر گنجشکی را در کنار خانواده برگزار می کنند. گذراندن صبح تا ظهر. مدرسه در راستای این وظیفه پذیرای دانش آموزان و ارج نهادن به موضوع روزه و روزه و گسترش و گسترش آن در جامعه است.

مدیر مدرسه سامی ساپتان وی در این رابطه حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل کرده است: روزه سپر من است و روزه سپر جهنم است یعنی با روزه مرا از آتش جهنم حفظ می کند. .

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

پس از سلامت جسم، خداوند روزه را بر ما واجب کرد که به فکر دیگران، به ویژه فقرا و نیازمندان باشیم. خداوند در این ماه پر برکت برای روزه داران ارزش زیادی قائل شده است از جمله تلاوت آیه ای از قرآن که معادل ختم قرآن و غروب شب قدر و معنوی است. برابری هزار ماه، اعمال این شب با اعمال هزار ماه بندگان برابر است.

وی افزود: افطار روزه داری است که ثواب زیادی در این ماه به همراه دارد و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بر این امر بسیار تاکید داشتند؛ از این رو مدرسه تصمیم به برگزاری مراسم افطاری گرفت.

جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اساتید به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از خوچان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوچان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور اعضای هیئت مدیره این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوچان در این مراسم گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی دعا در بین خانواده های کارکنان یکی از اهداف تعیین شده برگزاری این جشن است.

احسان پولادی تصریح کرد: اگر می خواهیم جوامعی را که عاشق نماز هستند تربیت کنیم، ابتدا باید از خانواده ها شروع کنیم تا همچنان شاهد رشد و فراوانی نماز در فرزندان خود باشیم.

او به شما توصیه کرد که مهربان باشید و نماز اول وقت را فراموش نکنید، دروغ نگویید و زود قضاوت نکنید.

در پایان مراسم هدایایی به کودکان بزرگسال اهدا شد.

انتهای پیام/4121/4062/