دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند

خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرری در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم، گفت: دانش آموزان ضمن فارغ التحصیلی از دانشگاه، دروس تئوری می خوانند و از عمل انحراف می یابند. شرایط لازم برای ورود به حوزه استخدامی مرتبط با حوزه دانشگاهی (ادامه مطلب)

وی همچنین با تاکید بر اهمیت و نقش مهارت آموزی دانشجویان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان دانشگاهی این است که پس از فارغ التحصیلی در این رشته مهارت های لازم را ندارند.

رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام وی تصریح کرد: ماموریت جدید این دانشگاه ایجاد واحد دانشگاهی نمونه مهارت و کارآفرینی است که در آینده به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور مطرح خواهد شد.

نریمانی راد خاطرنشان کرد: پنج دانشکده مهارت و کارآفرینی در تهران با واحد یادگار امام(ره) ادغام شده و الگو قرار گرفته اند که شامل دانشکده های مهارت و کارآفرینی جنت آباد، شریعت، عسگل (قلهک)، کن و تهران است. دانشگاه مهارت و کارآفرینی: این واحد دانشگاهی با کمک و همکاری استعدادهای ایجاد شده، اساتید، کارکنان، دانشجویان، کارکنان و معتمدین گام های اساسی و گام های موثری را برای تبدیل شدن به بزرگترین دانشگاه مهارتی برخواهد داشت. کشور.

انتهای پیام/4103/