خرید عمده انواع لوازم جانبی

در مقالات بعدی آنچه که درباره محصولات کمپانی jbl مطرح میشود مربوط به سایر دسته بندی های اسپیکر jbl بوده و سعی بر آن میشود تا تمام موارد پرفروش و مطرح بازار جهانی مانند اسپیکر جی بی ال مدل soundbar را که یکی از محبوب ترین محصولات دسته بندی «اسپیکر های سیستم سینما خانگی» یا به عبارتی همان Home Audio کمپانی jbl است، معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه چند بلندگو یا اسپیکر درون یک جعبه اصطلاحا باند نامیده میشود. صداها در نتیجه ی ارتعاش هوای فشرده تولید می شود و صداها باعث به ارتعاش در آمدن پرده گوش انسان ها می شود و مغز انسان، ارتعاشات پرده گوش را به صورت صوت یا صدا درک می کند. اسپیکر یا بلندگو سیستم های الکترونیکی هستند که سیگنال های الکترونیکی را به ارتعاشات هوا تبدیل می کنند و باعث می شود که به صورت صوت و یا صدا ما آن را بشنویم و درک کنیم. در این مرحله باید دستگاه صوتی که میخواهید عیبیابی کنید را انتخاب نمایید. بلندگوهای بیسیم یکی از انواع بلندگوهای پخش سیگنال صوتی هستند که برای دریافت سیگنال ها از فرکانس رادیویی (موج RF) استفاده می کنند و به همین جهت بدون نیاز به کابل توانایی پخش صوت را دارند، تا این تاریخ که این مقاله برای شما نوشته می شود دو فرکانس عمده RF بیشترین میزان استفاده را در این نوع از بلندگوها دارند که هر دو فرکانس با استفاده از انتقال بیسیم کار ارسال سیگنال ها را انجام می دهندد، یکی از این فرکانسها تحت نام آیتریپلئی ۸۰۲٫۱۱ شناخته میشود و فرکانس دیگر با استفاده از تکنولوژی بلوتوث کار ارسال سیگنال را برای اجرای دادههای صوتی انجام می دهد.

از آنجایی که این بلندگوها دارای یک آمپلی فایر داخلی هستند، میتوانند به طور مستقیم به یک میکسر متصل شوند، که باعث کاهش تعداد کابلهای مورد نیاز میشود. این نکته را مدنظر داشته باشید که اسپیکر بی سیم تنها از تکنولوژی وای فای (wifi) برای ارتباط با دستگاه های دیگری مانند گوشی استفاده نمی کند، بلکه تکنولوژی دیگری مانند بلوتوث هم می تواند برای متصل شدن به دستگاه ها در این نوع اسپیکرها استفاده شود. البته این موضوع صرفا به کابلهای لایتنینگ اپل محدود نیست و اکثر کابلهای USB گوشیهای اندرویدی هم پس از مدتی از بین میروند. یکی از قابلیت های بلندگوی سقفی این است که تداخل های آکوستیک را به میزان زیادی کاهش دهد و همین موضوع کیفیت و وضوح صدا را افزایش خواهد داد. تجهیزات جانبی با وجود آنکه یک سری امکانات اضافی در اختیار کاربران قرار میدهند؛ اما میتوانند ارتباط مستقیم با سلامت و کیفیت وسیله شما داشته باشند. یکی از نکاتی که در خرید اسپیکر مانیتورینگ باید مورد توجه قرار دهید این است که این وسیله در ابعاد مختلف مانند مدل های nearfield کوچک که با عرضه اسپیکر مانیتورینگ یاماها Yamaha NS-10 در دهه ۷۰ میلادی بسیار محبوب شدند تا مدل های بسیار بزرگ تر تولید می شوند (پخش عمده هدست و هندزفری).

در موارد قبلی با اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و پرتابل آشنا شدید اما در این بخش می خواهیم به ابعادی بسیار بزرگ تر این دست باندها به نسبت نوع پرتابل اشاره کنیم. از دیگر نکات مهم در خرید اسپیکر می توان به جنس بدنه و کیفیت ساخت اشاره کرد. در حال حاضر انواع پایه و هولدر به بازار عرضه شدهاند که به صورت خودکار کار میکنند در موبایل استقلال جدیدترین و با کیفیت ترین هولدرهای موجود بازار تهیه شده است که شما عزیزان بتوانید بهترین بهره را از آن ببرید. به دلیل این که ایجاد فرکانس های پایین با مخروط های بزرگتر کار آسان تری است، اسپیکرهای ایستاده نیز به دلیل داشتن مخروط های بزرگتر برای تولید بیس بیشتر، مجهزتر هستند. در واقع نحوه کار بلندگوهای بیسیم به این صورت است که در این اسپیکرها یک قسمت کار ارسال فرکانس را انجام می دهد و قسمت دیگر عمل دریافت این فرکانس را بر عهده دارد. باید ببینید که برای شما پخش کردن موسیقی مهم تراست یا می خواهید از بلندگو برای اطلاع رسانی استفاده کنید. در فروشگاه کوک موبایل، طیف وسیعی از شارژرهای دیواری، شارژرUSB ، فندکی اتومبیل، شارژرهای بی سیم را دریافت خواهید کرد.

می خواهید با اسپیکر خود تماس بگیرید؟ جنس بدنه باندهایی که در فضای بیرون (فضای باز) استفاده می شوند معمولا از نوع آلومینیوم هستند تا در برابر زنگ زدگی ، آب ، گرد و غبار مقاوم باشند. باندهای دیواری (ستونی) به صورت معمول در حالت افقی یا عمودی بر روی دیوار یا ستون نصب می شود و گاهی اوقات نیز به صورت خوابیده بر روی سقف نصب می شود و برای سیستم پیجینگ و پخش موزیک مناسب است.بلندگوی ستونی در دو حالت ساده و ضد آب تولید می شود، بلندگوهای ضدآب بیشتر در محیط های خارجی و فضاهای صنعتی نصب و بلندگوهای معمولی در سالن و در محیط سرپوشیده نصب و راه اندازی می شود. اسپیکر کامپیوتر و لپ تاپ یا یک بلندگو چندرسانهای، بلندگوهایی هستند که برای استفاده با رایانهها به فروش میرسند، اگرچه معمولاً قادر به سایر کاربردهای صوتی نیز هستند، بهعنوان مثال برای پخشکننده MP3 یا استفاده در تلویزیون یا سینمای خانگی هم کاربرد دارند. شما میتوانید با اتصال میکروفون به سیستم صوتی ال جی OK75، به جای خواننده اصلی بخوانید. دستیارهای صوتی با شنیدن کلمه ای خاص استارت شده و به شنیدن صوت شما مشغول می شوند، به طور مثال در گوشی های موبایل شما با بیان کلمه Siri دستیار گوشی خود را فعال و در اصل آن را صدا می کنید.