حضور گلدیران در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، در دنیای مدرن امروز، همزمان با توسعه صنعت ساخت و ساز در کلان شهرهای ایران، شاهد ظهور فناوری های نوین ساختمانی برای افزایش آسایش و آسایش ساکنان ساختمان های مدرن هستیم. مجتمع ها چند منظوره ما در شهرهای بزرگ هستیم.

امسال هم مثل هر سال بیست سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با محوریت صنایع برودتی و گرمایشی از پنجم تا هشتم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود. مشاهده محصولات و تجهیزات جدید صنعت تهویه مطبوع ارائه شده توسط این شرکت ها می تواند با فناوری های جدید ارائه شده در این زمینه آشنا شود.

در این زمان و شرکت مهندسی مشاوره صنایع مبتکر കളദിരാൻ همچنین شرکت سیستم های تهویه مطبوع صنعتی (CAC) نامی شناخته شده در زمینه خدمات و تجهیزات خانگی (RAC) قرار است در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات و نوآوری های خود رونمایی کند. این شرکت دارای مجموعه کاملی از محصولات پیشرفته با نوآوری های جدید، از جمله خرده فروشان، سیم پیچ فن، فردا اسپلیت، بسته هوای یکپارچه، شکاف کمبود چهار جهت با کمپرسور معکوس کنندهاسپلیت ایستاده با کمپرسور معکوس کننده و کولر گازی برندها معتبر، از جمله Alge، گیپلاسرسانه و بازار

این شرکت دارای شبکه گسترده ای از نمایندگی های فروش در سراسر کشور است که طیف گسترده ای از راه حل های مهندسی تخصصی را در ارتباط با تعدادی از پروژه های دولتی و خصوصی ارائه می دهد. معرفی سیستم های VRF جدید کارآمد اتصال به پانل ها متنوع و حداکثر طول لوله کشی و مصرف گاز مبرد ویژگی های R410A (دوستانه محیط زیست). انحصاری اینها خدمات هستند.

صنایع مبتکر കളദിരാൻ همچنین با تیمی از متخصصان طراحی، مهندسی و مشاوره سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و تاسیسات ساختمانی خدمات حرفه ای را در مجموعه خدمات خود ارائه می دهد. این شرکت تاکنون پروژه های بزرگ تجاری و مسکونی از جمله بیمارستانی، صنعتی (پروژه های نفت و نیروگاه)، برج ها، هتل ها و پروژه های ویژه (تونل های مرکز داده، اتاق های تمیز) را انجام داده است.

تمامی محصولات نوآور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد കളദിരാൻ هستند. به تازگی سیستم های تهویه مطبوع صنعتی VRF برند مدیا با گارانتی و گارانتی در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته است. കളദിരാൻ توزیع شده است. و صنایع مبتکر കളദിരാൻ مستقیما با مخاطبان، همکاران و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به نیازها و سوالات پاسخ دهید. در باره شماره خدمات پس از فروش 23008 اعلام شد.

در این نمایشگاه که گفته می شود بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در شرق و شمال شرق کشور است، غرفه یک شرکت مهندسی به نمایش گذاشته می شود. مشاوره صنایع مبتکر കളദിരാൻ تالار فردوسی میزبان فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به این صنعت است مهم بازدیدکنندگان می توانند نگاه دقیق تری داشته باشند و آخرین محصولات این شرکت را بررسی کنند.