تحصیل ۴۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حمد ساری در دیدار با هیئتی از افغانستان در جمع خبرنگاران از دیدار عباس گنجی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با ارجانکی خبر داد. جذب دانشجو افغانستان توسعه همکاری های علمی-پژوهشی بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام شهد صورت گرفت که گفت: این دانشگاه مفتخر است که میزبان حدود 20 هزار دانشجو است که از این تعداد حدود 400 دانشجوی افغانستانی هستند.


بیشتر بخوانید:

ثبت نام 1700 دانشجوی افغانستانی در دانشگاه آزاد اسلامی


ساری افزود: موفقیت امسال با حمایت معاونت امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و با تلاش همکاران دانشگاه آزاد اسلامی و واحد اسلامشهر انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با اشاره به ظرفیت فیزیکی و موقعیت جغرافیایی دانشگاه، یکی از بهترین مکان‌های اسلام را یکی از جاذبه‌های دانشگاه برشمرد: جمعیت؛ جمعیت؛ جمعیت و جمعیت. حضور و تاسیس این واحد دانشگاهی در منطقه به توسعه صنعت و رفع مسائلی مانند حاشیه نشینی کمک شایانی می کند.

ساری از راه اندازی اداره جذب و راهنمایی دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آینده خبر می دهد: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی به یکی از واحدهای برتر در حوزه دانشجویان خارجی تبدیل شود.

به گزارش آنا، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهر در ادامه گفتگو و همفکری با معاون امور بین الملل، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان افغانستانی در خصوص چگونگی توسعه علمی و پژوهشی مشترک رایزنی کردند. دانشگاه تمام شد

انتهای پیام/4117/4062/