اولویت‌دهی آموزش مبانی فرهنگی به موازات آموزش علمی در مداس سمای اسلامشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از اسلامشهر ، این مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سما ، پیش دبستانی ها و دبستان های واحد اسلامشهر با حضور سرپرست دانشگاه حمد ساری برگزار شد.

با حضور محمود گنبرساده ، نماینده کارشناس علمی واحد اسلامی شاه ، رئیس واحد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ، حاجی قط مسگری ، رئیس آموزش و پرورش ، گروه معارف اسلامی ، قاسم قربانی جمعی از مسئولین دانشگاه ، دانشجویان و خانواده های آنها وارد مدرسه پیش دبستانی سما ، دبستان دخترانه در اسلامشهر شدند. به همه معلمان و دانش آموزان ، به ویژه دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی تبریک می گویم.

مداسما آموزش بنیاد فرهنگی را موازی با آموزش علمی در اسلام در اولویت قرار می دهد

حمد سرایی در ادامه درباره اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کیفی و ارتقای خدمات دانشجویی واحد اسلامشهر صحبت کرد و خطاب به والدین دانش آموزان اظهار داشت: خداوند متعال یاری رسان و ظرفیت بالای واحد اسلامشهر را در کلیه امور آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و پروژه آزمایشگاهی ما مفتخریم که میزبان این واحد دانشگاهی در سطح بالا هستیم.

مداسما آموزش بنیاد فرهنگی را موازی با آموزش علمی در اسلام در اولویت قرار می دهد

وی همچنین از اولویت آموزش اصول فرهنگی به موازات آموزش علمی و دانشگاهی به دانشجویان در واحد علمی و مهارتی واحد سما اسلام شاه خبر داد. شاخه. مطابق با نیازهای جامعه ، که به دوستداران علوم و فرهنگ مدرن ارائه می دهد.

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر بار دیگر با تبریک به دانشجویان ، این دوره را سرآغاز مراحل جدید و تأثیرگذار در زندگی آنها دانست و برای آنها آرزوی موفقیت و موفقیت بیشتر کرد.

مداسما آموزش بنیاد فرهنگی را موازی با آموزش علمی در اسلام در اولویت قرار می دهد

انتهای پیام / 4103 /