بررسی اهداف معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرقدس، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور رئیس و معاون آموزشی برگزار شد. دانشگاه کلیسای پیامبر.


بیشتر بخوانید:

خروج از اردوهای راهیان نور از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه پس از 2 سال وقفه


در این نشست دانشگاه آزاد اسلامی در دهه 1400 با ارائه توضیحاتی در خصوص روند کاری معاونت فرهنگی دانشجویی واحد شهرقدس، به بررسی وقایع پیش بینی شده در دهه 1401 پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این نشست گفت: سال گذشته با معرفی معاونت فرهنگی دانشجویی به عنوان قطبی برای اجرای اهداف فرهنگی دانشگاه شاهد رشد و توسعه بودیم. رشد دانش آموزان در رشته های مختلف فرهنگی و هنری.

عبدالله قاظمی پیر بلوتی افزود: تبیین اهداف بلندمدت و کوتاه مدت معاونت فرهنگی در دستور کار نمایندگان قرار دارد و در نظر داریم بستر مناسبی را برای گسترش فعالیت های فرهنگی فراهم کنیم.

داوود فیضفره، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس نیز در خصوص این اردوها صحبت کرد. راهیان نور وی در راستای جذب دانشجو با فضاهای معنوی بیشتر آشنا شد و با مقام معظم رهبری در تعامل بود، گفت: معاونت فرهنگی دانشجویی نمی تواند محور فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی باشد. حمایت کارکنان و حمایت بی نظیر از دانش آموزان مشتاق.

انتهای پیام/4078/4062/