بازی های متاورسی بدون سرمایه اولیه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اکنون که بخش بازی NFT در حال گسترش و رونق است، بسیاری از مردم علاقمند هستند که شانس خود را در این بازی‌ها امتحان کنند. با این حال، بسیاری از بازی‌های NFT نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند و هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه‌گذاری به نتیجه برسد. بنابراین، بازی‌های NFT بدون سرمایه‌گذاری برای مبتدیان جذابیت خاصی دارد. در این مقاله از وبلاگ اتراکس، 10 بازی برتر NFT بدون نیاز به سرمایه‌گذاری را توضیح خواهیم داد.

مقدمه

باید توجه داشته باشید که کمبود سرمایه‌گذاری را با به اشتراک گذاشتن بخش زیادی از زمان خود، جبران کنید. این می‌تواند باعث شود که بازی روتین شود و دیگر سرگرم کننده نباشد. اگر از این موضوع نمی‌ترسید یا فقط می‌خواهید خودتان را در چنین بازی‌هایی سرگرم کنید، ما لیستی از 10 بازی برتر NFT را آماده کرده‌ایم که می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری با آنها، درآمد کسب کنید.

جهت لیست بروکرهای مارکت میکر اینجا کلیک کنید

نحوه کسب درآمد در بازی‌ های NFT بدون سرمایه گذاری

بازی‌های NFT که می‌توانید بدون نیاز به  سرمایه‌گذاری شروع به بازی و کسب درآمد کنید وجود دارند. روش‌های اصلی کسب سود در بازی‌های NFT بدون سرمایه‌گذاری به شرح زیر است:

  • فروش NFT های به دست آمده در بازی: شما اغلب می‌توانید آنها را به صورت رایگان برای تکمیل ماموریت‌ها، به عنوان یک هدیه از سوی توسعه دهندگان یا با ارتقاء موارد رایگان از کیت شروع، دریافت کنید.
  • فروش کریپتوکارنسی بومی بازی: در بسیاری از بازی‌های NFT، بازیکنان می‌توانند برای شرکت در فعالیت‌های درون‌بازی، ارز دیجیتال دریافت کنند که می‌تواند بعداً فروخته شود.
  • به اشتراک گذاشتن ارزدیجیتال بازی: برخی از بازی‌ها گزینه‌ای را برای به اشتراک گذاشتن ارز دیجیتال به‌دست‌آمده در بازی ارائه می‌دهند.

10 بازی برتر NFT رایگان بدون سرمایه گذاری

دنیای متاورسی سندباکس

بلاک چین: اتریوم

یک بازی ورق کلکسیونی با تم فوتبال با کارت‌های NFT از بازیکنان محبوب فوتبال در زندگی واقعی. 5 کارت شروع رایگان هستند، و این برای شرکت در مسابقات مجازی کافی است. توسعه‌دهندگان برای تولید کارت‌های NFT بازیکنان واقعی فوتبال با تعدادی از باشگاه‌های معروف فوتبال وارد همکاری شده‌اند.

مطالب مرتبط:

Crypto Kitties

بلاک چین: اتریوم

اولین بازی NFT که در سال 2017 ساخته شد و هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد، و طرفداران زیادی دارد. این یک بازی تربیت حیوان خانگی مجازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد گربه‌های مجازی را پرورش، و خرید و فروش کنند.

بلاک چین: اتریوم

بازی‌ای که ترکیبی از ژانرهای محبوب دفاع از برج و بازی‌های ورق کلکسیونی است. این بازی در حال حاضر بیش از 600 سطح دارد و همچنان در حال تکامل است. متأسفانه، در حال حاضر فقط در iOS در دسترس است. با وجود این، این بازی بیش از 1 میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است.

بلاک چین: فلو

یک MMORPG اکشن رام‌کننده هیولا با گرافیک سه بعدی. گیم‌پلی بازی حول محور هیولاهایی به نام “زنجیره” می‌چرخد. بازیکنان می‌توانند زنجیری‌ها را بگیرند، آموزش و پرورش دهند وسپس به معامله آنها مشغول شوند، و همچنین از آنها برای مبارزه با بازیکنان دیگر استفاده کنند. کل اقتصاد بازی بازیکن محور است و تقریباً هر آیتم درون بازی یک NFT است. با وجود اینکه بازی همچنان در وضعیت بتای بسته قرار دارد، در حال حاضر توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.

بلاک چین:

بازی Thetan Arena

بلاک چین: انجین

یک RPG متن باز با تم فانتزی که یادآور Skyrim است. این یک پروژه بسیار جاه‌طلبانه با نقشه 256 کیلومتر مربعی از دنیای بازی است که دارای 1 میلیارد سیاه‌چاله است که به طور تصادفی تولید شده‌اند. بازیکن می‌تواند منابع مفیدی را جمع‌آوری کند، آیتم‌های منحصربه‌فردی ایجاد کند و با دیگر بازیکنان معامله کند.

بلاک چین: اتریوم

یک بازی رقابتی در ژانر شبیه‌سازی شهرسازی است. هدف بازیکن ساختن شهری سودآور با تولید و فروش کالا است. موفق‌ترین بازیکنان با توکن‌ها پاداش می‌گیرند.

Lost Relics

بلاک چین: انجین

یک RPG اکشن ماجراجویی شبیه دیابلو. بازیکن به سیاه‌چاله‌هایی پر از تله‌ها و هیولاها می‌پردازد تا NFT ها را در قالب باقیمانده‌ها و سایر آیتم های درون بازی بازیابی کند. این بازی در سال 2019 منتشر شد اما همچنان با رویدادها و برخوردهای منظم در حال تکامل است.

سخن پایانی

بازی‌های NFT برای کسب درآمد، بازی‌های رایانه‌ای هستند که NFT در گیم‌پلی آن‌ها تعبیه شده است و به بازیکنان امکان کسب درآمد را می‌دهد. برخلاف بازی‌های سنتی با برداشت پول، بازی‌های NFT بر اساس ذخیره‌شده در یک زنجیره بلوکی اجرا می‌شوند. توکن‌های غیرقابل تعویض در چنین بازی‌هایی به‌عنوان چیزهای با ارزش مختلف در بازی عمل می‌کنند. در حین انجام یک بازی NFT برای کسب درآمدبازیکن مقداری دارایی درون بازی، معمولاً به صورت NFT، ارز دیجیتال اصلی بازی یا هر دو را دریافت می‌کند. بازیکنانی که این دارایی‌ها را دارند می‌توانند از آن‌ها در بازی استفاده کنند یا به بازیکنان دیگر بفروشند. ارزهای دیجیتالی که در طول بازی یا با فروش NFT به دست می‌آیند را می‌توان به یک صرافی ارزهای دیجیتال مانند اتراکس ارسال، و با پول فیات معاوضه کرد.

صرافی رمزارز اتراکس

برای خرید توکن‌های حوزه متاورس به پنل اکوسیستم اتراکس مراجعه کنید و این ارزهای دیجیتال را با کمترین کارمزد خرید و فروش کنید. اتراکس با درگاه بانکی همراه با پشتیبانی 24 ساعته و کیف پول اختصاصی یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال در ایران است. در اتراکس امکان معاملات امن، سریع و ساده بیش از 400 ارز دیجیتال فراهم است. با ، فرصت های بیشمار کاوش در بازار پویای ارزهای دیجیتال به سادگی در اختیار شما است. از امکان واریز و برداشت وجه از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان تا ثبت‌ نام آسان و احراز هویت سریع و رابط کاربری مدرن و ساده، در اتراکس همه چیز فراهم است. آن چه بسیاری از کاربران را از تجربه دل سرد می‌کند، پرداخت هزینه اولیه برای اجرای بازی است. در این میان بازی های کریپتویی بدون سرمایه اولیه نیز هستند که به کاربران اجازه می‌دهند بازی خود را به صورت رایگان شروع کنند؛ البته خرید آیتم‌های مختلف و پرداخت هزینه ممکن است به شما کمک کند سریع‌تر پیشرفت کنید اما برای اجرای بازی ضروری نیست.

در این مطلب با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم به بهترین بازی های متاورسی بدون سرمایه اولیه که می‌توانید آن‌ها را بازی کنید.

با هدف کسب سود از خرید و فروش ارز دیجیتال، با این لینک عضو صرافی آبان‌تتر شوید و به عنوان پاداش 150,000 ارز دیجیتال شیبا (SHIB) هدیه بگیرید:

در جریان بازی، گیمر‌ها با استفاده از قدرت‌های مختلف بازی به صورت تن به تن مبارزه می‌کنند و با انتخاب کارت‌های مختلف می‌توانند استراتژی‌های مختلفی برای پیروزی در نبرد و شکست حریف خود به کار ببرند.

با طی کردن چند قدم ساده می‌توانید به اجرای بازی بپردازید و از همان ابتدا فرصت‌های مختلفی برای دست یابی به جوایز بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. جوایز بازی در قالب توکن GOD یا NFT‌های متنوع به حساب کاربران واریز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

تتان آرنا روی سیستم عامل‌های اندروید، iOS و کامپیوتر نیز اجرا می‌شود. همچنین تیم پروژه در نظر دارد تا با معرفی ویژگی‌های جدید و اعمال برخی بروزرسانی‌ها، اقتصاد بازی را به مرحله تثبیت برساند.

بیشتر بخوانید:

پس از انتخاب ترکیب کارت‌ها توسط دو تیم، مبارزه شروع شده و تیمی که بهترین ترکیب کارت‌ها را انتخاب کرده باشد پیروز می‌شود.

جوایز به دست آمده را می‌توانید از طریق فروشگاه داخل بازی به فروش برسانید و معادل ارزش آن توکن بومی بازی دریافت کنید. همچنین می‌توانید آیتم‌های مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه خریداری کرده یا حتی کارت بازی بگیرید.

در هر مسابقه 12 اسب با یکدیگر رقابت می‌کنند که به 3 اسب برتر، جوایزی تعلق می‌گیرد. در حال حاضر همه جایگاه‌های مسابقه از طریق RNG که تولیدکننده اعداد تصادفی است، تعیین می‌شوند؛ اما ممکن است این اعداد با توجه به عواملی مثل شرایط محیطی و ویژگی‌های هر اسب تغییر یابد.

بازی های متاورسی بدون سرمایه

یک دنیای کاملا دیجیتال با تعداد زیادی از کاربران است که گیمرها بخشی عمده‌ای از آن‌ها را تشکیل می‌دهند.

بازی های متاورسی بازی هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند در قالب یک آواتار در محیط بازی گشت و گذار کرده و نقش یک انسان را در یک جامعه مجازی انسانی بازی کنند. بعضی از بازی‌های متاورسی بدون سرمایه اولیه قابل بازی هستند و بعضی دیگر برای وارد شدن از مخاطبان خود هزینه می گیرند.

برای انجام بازی های متاورسی بدون سرمایه تنها به یک اتصال اینترنت با سرعت مناسب و یک عینک واقعیت مجازی (VR) نیاز دارید.

بازی Horizon Worlds

Horizon Worlds یک اپلیکیشن رایگان در جهان متاورس است که در آن کاربران می‌توانند از طریق پازل‌های تعاملی بازی کنند.

بازی Rec Room

Rec Room یک دنیای کاملا دیجیتالی مبتنی بر اجتماع است که در آن گیمرها برای معاشرت و ارتباط با یکدیگر جمع می‌شوند.

بازی Fortnite

یکی دیگر از بازی‌های رایگان در متاورس که به راحتی می‌توانید آن را تجربه کنید، فورتنایت است.

بازیکنان در فورتنایت نه تنها با شخصیت‌های خود بازی می‌کنند، بلکه می‌توانند با همان شخصیت خود با سایر بازیکنان نیز ارتباط بگیرند.

سخن آخر

بازی‌های بر پایه بلاک‌چین و کریپتوکارنسی، یک راه‌کار جدید برای سرگرمی و کسب درآمد شده‌اند.

معمولا کسانی که تمایلی به ندارند، می‌توانند از طریق انجام بازی های کریپتویی بدون سرمایه اولیه درآمد کسب کنند. این یک شیوه غیر مستقیم است که می‌تواند به افراد برای جمع‌آوری ارز دیجیتال کمک کرده و در عین حال آن‌ها را سرگرم کند.

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان با توجه به شهرت زیادی که بازی‌های کریپتویی پیدا کرده‌اند، اکثر مردم به دنبال تجربه و کسب درآمد از این بازی‌ها هستند. با این حال، بیشتر بازی‌های کریپتویی به یک سرمایه گذاری اولیه برای شروع نیاز دارند، ولی هیچ تضمینی نیست که این سرمایه گذاری در آینده سودده باشد. در این مقاله از می‌خواهیم به بازی های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه بپردازیم.

پادکست معرفی ۷ بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی‌های P2E بر پایه بلاک چین بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی‌های P2E که بر پایه بلاک چین یا NFT هستند، این تکنولوژی را درون گیمپلی و مکانیک بازی خود قرار داده‌اند. برخلاف بازی‌های معمولی که در آنها می‌توانید آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید، بازی‌های بر پایه بلاک چین از قراردادهای هوشمندی که در بلاک چین ذخیره شده‌اند استفاده می‌کنند تا این آیتم‌ها تبدیل به دارایی شوند. بازیکنان می‌توانند آیتم‌‌هایی که درون بازی خریداری می‌کنند را به عنوان یک سرمایه که قابلیت خرید و فروش آن را دارند، ذخیره کنند.

چطور از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه کسب درآمد کنیم؟

بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه که به شما سود بدهند هم وجود دارند و روش‌های معمول کسب درآمد از این بازی‌ها شامل:

  • معامله NFT که از آن بازی کسب کرده‌اید
  • فروش کریپتو و توکن اصلی بازی که به ازای بازی کردن دریافت می‌کنید

البته باید در نظر بگیرید که کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه سود بسیار کمی دارد. این ممکن است باعث تکراری و روتین شدن بازی شود. در ادامه لیستی از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه برای شما آماده کرده‌ایم که ارزش درآمد نسبت به زمانی که می‌گذارید را دارند.

سوریر یکی از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه در سبک فوتبال منیجر است که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است. در این بازی بازیکنان از NFT برای خرید، فروش و معامله کارت‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. همانند بازی‌های دیگر مدیریت فوتبال، بازیکنان باید به صورت هفتگی ترکیب تیم خود را برای رقابت در لیگ آماده کنند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید در صرافی ارز دیجیتال

در این بازی می‌توانید بر اساس بازیکنان ستاره‌ای که در زمین دارید امتیاز جمع کنید. هدف هفتگی بازی هم شکست دادن سایر بازیکنان لیگ با جمع‌آوری امتیاز بیشتر است. با استفاده از NFT و بلاک چین در این بازی، می‌توانید کارت‌های خود را خارج از بازی و در مارکت به فروش برسانید.

بازی سوریر لایسنس بیش از ۲۰۰ تیم فوتبالی را در دسترس دارد و به طرفداران این امکان را می‌دهد تا بازیکنانی را از تیم‌هایی مثل بارسلونا، منچستر و یوونتوس انتخاب کنند. توسعه دهندگان این بازی پیش بینی می‌کنند که تا سال ۲۰۲۷ حجم مارکت بازی‌های مدیریت فوتبال به ارزش ۴۸ بیلیون دلاری برسد.

بازی سوریر به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای دریافت جوایزی مثل توکن و کارت‌های کمیاب در لیگ‌های مختلف فوتبالی شرکت کنند. برای شرکت در لیگ‌ها هم بازیکنان می‌توانند هر هفته ترکیب خود را تغییر دهند. در انتهای هفته بر اساس نحوه عملکرد بازیکنان در دنیای واقعی، در بازی امتیاز دریافت خواهید کرد. بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در آخر هفته دریافت کنند جوایزی مثل کارت‌های کمیاب و توکن‌های اتریوم کسب می‌کنند.

همانطور که اشاره کرده بودیم این مقاله درباره بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه است. هنگام ثبت نام در سوریر، بازی به شما ۱۲ کارت رایگان می‌دهد. مراحل ثبت نام نیز بسیار آسان است. در ابتدا لوگو و نام کلاب فوتبال خود را انتخاب می‌کنید تا بتوانید در لیگ‌ها شرکت کنید. در ادامه ۳ کلاب مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنید، البته این کلاب‌ها بر بازیکنانی که به شما داده می‌شود تاثیری ندارد و بازیکنان بدون هیچ ترتیب یا الگوی خاصی پخش می‌شوند.

کریپتو کیتیز (Crypto Kitties) بازی‌ بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی کریپتو کیتیز یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه، با هدف بزرگ کردن گربه است که در آن شما باید گربه‌ها را پرورش دهید و جمع کنید. این بازی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده و اولین بازی بر پایه بلاک چین اتریوم است. بازی کریپتو کیتیز اولین تجربه برای کاربران بود که در آن می‌توانستند دارایی‌های درون بازی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند.

یکی از مزایای این بازی متنوع و خاص بودن آن است. در این بازی هر NFT یک گربه به خصوص است و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را کپی یا تخریب کرد. پس اگر شما صاحب یک گربه کریپتویی درون بازی باشید هیچکس دیگری این گربه را نمی‌تواند داشته باشد.

بازیکنان بسیاری با فروش NFT در این بازی سود کرده‌اند و درآمد خوبی داشته‌اند. بازی کریپتو کیتیز تا به حال بیش از ۱۲ میلیون دلار در چرخه بازی داشته است که این بازی را به ترندترین بازی NFT از سال ۲۰۱۷ تبدیل کرده است.

کریپتو کیتیز در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت که از بلاک چین اتریوم خارج شود و بلاک چین خود را با نام Flow ایجاد کند. این بازی تا آن سال ۱۳ درصد از تمام تراکنش‌های اتریوم را پوشش می‌داد که حدود ۶۱ هزار اتریوم بود.

مشاهده قیمت و در صرافی ارز دیجیتال

چین مانسترز یک بازی مولتی پلیر آنلاین در سبک RPG است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هیولاهای مختلف را شکار کنند و از آنها برای مبارزه و معامله با دیگران استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های بازی چین مانسترز قابلیت کراس پلتفرم آن است، به زبان ساده بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف مانند ویندوز، مک، IOS و اندروید می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

این بازی زمین‌هایی هم برای فروش به بازیکنان قرار داده است. تعداد کل زمین‌های بازی ۳ هزار NFT است و خرید آنها مزایایی را به بازیکنان می‌دهد.

همانند دیگر بازی‌های این لیست، چین مانسترز هم یکی از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه است، در این بازی چندین راه برای کسب درآمد وجود دارد و بازیکنانی که تمایل به سرمایه گذاری اولیه ندارند هم می‌توانند با استفاده از تورنومنت‌ها و ماموریت‌های بازی کسب درآمد کنند.

مشاهده قیمت و در صرافی ارز دیجیتال

تتان آرنا با سبک گیمپلی سریعی که دارد توانسته بیش از ۲۱ میلیون بازیکن را به خود جذب کند. با کوتاه بودن هر مسابقه این بازی بازیکنان به راحتی می‌توانند هرجایی و هروقتی بازی کنند. این بازی بر پایه بلاک چین بایننس ساخته شده است و از توکن‌های THG و THC استفاده می‌کند.

توکن THG که توکن اصلی بازی است به عنوان ارز اصلی مارکت بازی شناخته می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید قهرمان‌های خود را ارتقا دهید. برای به دست آوردن این توکن باید در چالش‌های درون بازی شرکت کنید.

توکن THC هم توکن دوم بازی است که برای خرید جعبه‌های درون بازی استفاده می‌شود. برای دریافت توکن THC هم چالش‌‌های به خصوصی درون بازی وجود دارد.

بازی تتان آرنا کاملا رایگان است و هر شخصی با دسترسی به گوشی موبایل و کامپیوتر می‌تواند این بازی را انجام دهد. هنگام شروع بازی شما یک قهرمان رایگان دریافت می‌کنید. البته، برای جوایز و درآمد بیشتر باید روی یک قهرمان بهتر سرمایه گذاری کنید.

بازی ۶ اژدها اولین بازی جهان باز در سبک RPG است که بر پایه بلاک چین Enjin ساخته شده است. این بازی یکی از پرچمدار‌های صنعت گیمفای است که بر پایه تکنولوژی بلاک چین و مکانیک‌های P2E ساخته شده است.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند در نقشه ۲۵۶ کیلومتری بازی ماجراجویی کنند و به سراغ میلیون‌ها سیاه چالی که به صورت تصادفی در بازی ساخته می‌شود، بروند. فضای این بازی از جنگل، آتشفشان، کوه و قلعه پر شده است.

در ابتدا، بازی به شما از بین ۳ شخصیت حق انتخاب می‌دهد، ولی اگر این شخصیت‌ها باب سلیقه شما نباشد، می‌توانید با استفاده از ۳۳ توانایی مختلف شخصیت استثنائی خود را بسازید. وقتی که ساخت شخصیت شما تمام شد، بازی به شما حق انتخاب بین ۲۶ سلاح مختلف را می‌دهد.

یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه، بازی تاون استار است که یک بازی خانوادگی بر پایه بلاک چین اتریوم است. این بازی استراتژیک از بازی‌های دیگر کریپتویی ساده‌تر است. تنها هدف شما ساخت و ساز، تولید و استفاده از منابع برای ساخت و ساز است. برای بازیکنان جدید، این بازی رابط کاربری بسیار دوستانه‌ای دارد. برای شروع، بازیکنان باید یک سرور انتخاب کنند. تمامی سرورهای بازی از مکانیزم کسب ارز دیجیتال بهره می‌برند، ولی سرورهای مسابقات هفتگی جوایز نفیس کریپتویی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

قبل از شروع و ساخت مزرعه خود باید در نظر بگیرید که فاصله مزرعه شما از شهر چقدر است. هدف بازی تولید محصول و فروش آن در شهر است. در کنار بخش مسابقات بازی، بازیکنان می‌توانند از چالش‌ها و مراحل بازی هم کسب درآمد کنند. جوایز بازی در قالب توکنی به اسم TownCoin به شما داده می‌شود.

بازی تاون استار از NFT هم استفاده می‌کند. NFT در بازی تاون استار یک آیتم ویژه است که بازیکنان می‌توانند برای قابلیت‌های بیشتر در بازی خریداری کنند. بازیکنان می‌توانند این آیتم‌ها را به یکدیگر یا در مارکت به فروش برسانند.

لاست رلیکس (Lost Relics)

متاسفانه، این بازی هیچ توکنی ندارد و بازیکنان برای کسب درآمد باید به سیاه چال‌ها بروند تا NFT پیدا کنند. ارزش آیتم‌های این بازی زیاد نیست، ولی اگر خوش شانس باشید می‌توانید آیتم‌های کمیاب با ارزش ۶۰۰ دلاری پیدا کنید. این بازی رایگان است و لیست انتظار دارد. بعد از ثبت نام در وب سایت این بازی می‌توانید تعداد بازیکنان در لیست انتظار را ببینید و منتظر دسترسی به بازی باشید.

سوالات پر تکرار درباره کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه

آیا کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه ممکن است؟

بله، کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه هم ممکن است.

بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه چقدر بازدهی دارند؟

بازدهی بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه بسیار کم است، ولی اگر خوش شانس باشید برخی بازی‌ها توکن‌های ارزشمندی دارند.

برای کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه به چه پلتفرمی نیاز دارم؟

کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه با هر پلتفرمی از جمله گوشی موبایل ممکن است.

و با چند کلیک خرید کنید:

 

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.