اورندپیشرو واحد نمونه استاندارد ۱۴۰۰

اداره کل استاندارد استان تهران از میان 1900 واحد تولیدی 19 واحد را به عنوان واحد نمونه استاندارد انتخاب کرد که از این تعداد، اوراندفیشرو این شرکت را به عنوان واحد نمونه استاندارد در دهه 1400، بزرگترین تولید کننده مخازن و مجتمع های سوخت رسانی در خاورمیانه معرفی کرد.

به گفته محمودرضا طاهری، مدیر کل استانداری تهران، واحدهای تولیدی به صورت مستقیم بر اساس ارزیابی رضایت مشتریان انتخاب می شوند.

اوراند پیسرو علاوه بر ساخت مخازن 6 لایه به صورت قالب دمنده برای 6 خط تولید، بزرگترین طراح و سازنده سیستم های سوخت گیری خودرو است که قادر به ساخت قطعات تا استاندارد یورو 6 و استانداردهای زیست محیطی است. هلدینگ رایسکو فعالیت می کند. این شرکت نیز در سال 1399 به عنوان واحد نمونه استاندارد معرفی شد. در این مراسم، مهدی پاکدامن، معاون پژوهش و توسعه هلدینگ رایسکو به درخواست احمدرضا صمدی، مدیرعامل هلدینگ، تندیس طلا و لوح تقدیر از واحد نمونه استاندارد دریافت کرد.

مراسم تجلیل از واحدهای نمونه همه ساله در 31 مهرماه، روز جهانی استاندار برگزار می شود و اداره کل استان تهران پس از ممیزی و بازرسی دقیق، واحدهای نمونه استاندارد را معرفی می کند.

با این حال، این رویداد امسال به دلیل دستورالعمل های کرونری به تعویق افتاد.

در مراسم تجلیل از 1400 واحد نمونه استاندارد، علاوه بر اورن پیشرو از برندها و دیگر شرکت های مطرح مانند میهن، دامداران، ایران رادیاتور و نفت پاسارگادو تجلیل شد.