استفاده از ماسک در هواپیما و فرودگاه اجباری شد

به گزارش «قبر آنلاین» ، رضا جعفرزاده ، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: طبق 26 جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، سازمان هواپیمایی کشوری مسافران ، همراهان و آزادگان باید از ماسک در فرودگاه ها و هواپیماها استفاده کند.

فرودگاه های سازمان هواپیمایی کشوری ، شرکت هواپیمایی ناوبری ، شرکت هواپیمایی فرودگاه امام خمینی (ره) ، هواپیمایی ، خدمات فرودگاهی ، فرودگاه های خلیج فارس ، ماهشهر ، خارک ، سیری ، لاوان ، بهرگان ، آجاجاری ، گچران ، کاشا ، جاسک موظف بود از ماسک هایی برای مسافران استفاده کند و از ماسک هایی برای کارمندان در محل کار ، مانند ترمینال ها ، کابین های هوایی و سیل هوایی استفاده کند.

وی گفت: مسافرهای نقاب شده از ورود به پایانه ها ، اتوبوس ها و فضای هوایی تحت بخشنامه ممنوع خواهند بود:

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه هرکسی که در سالن های فرودگاه حضور پیدا می کند باید از ماسک استفاده کند: با توجه به اهمیت و اولویت بهداشت مسافر در صنعت حمل و نقل هوایی ، دفاتر نظارت بر سازمان هواپیمایی کشوری ، دفاتر نظارت بر فرودگاهها ، هواپیمایی ، دفاتر ، هواپیمایی و دفاتر عدم رعایت

آوای البرز می گوید با وجود درخواست هواپیمایی برای تهیه بسته های بهداشتی به مسافران ، برخی خطوط هوایی این کار را نکردند. این موضوع پاسخی را از طرف سازمان هواپیمایی کشوری برانگیخت و به شرکتها نسبت به هرگونه سهل انگاری در این موضوع هشدار داد.

223223