اجرای پروژه طراحی محیطی توسط اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شرق قدس ، طراحی و اجرا تبلیغات محیطی اعضای انجمن هنر و معماری باشگاه قدس فضایی معنوی در اطراف محل استقرار شهید حسینیه در سازمان ، در مجاورت سازمان نقشه برداری سراسری در ماه محرم و ظفر ایجاد می کنند. محققان و نخبگان تحت سازمان مربوطه.

نجر قرامی ، دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اسلامی در اورشلیم ، به عنوان مدیر پروژه در این پروژه شرکت کرد. علاوه بر این ، وحید کریم زاده ، فیض محمد ، امیرحسین خان احمدی ، داریوش سلمان و محبوب باشیر ازهر دیگر دانشجویان معماری بودند که در بخشهای مختلف طراحی و اجرا همکاری کردند.

اجرای پروژه طراحی محیطی توسط اعضای باشگاه محققان دانشگاه آزاد اسلامی قدس

علاوه بر این ، تیم طراحی گرافیکی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیلر قدس ، میلاد گلی زاده آزاد ، فاتمه حاجی بابایی و شیرین میرابی پوسترهای مربوط به این پروژه را طراحی کردند.

رئیس شعبه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه شهر قدس با قدردانی از پویایی و نگرش مشارکتی بالای دانشجویان در انجمن هنر و معماری گفت: شهر و کشوری ایجاد کنید.

زهرا خلج افزود: امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و سرعت ورود فناوری های رقابتی به بازار ، تمرکز بر مهارت ها و خلاقیت های جدید دانش آموزان در ایجاد فضاهای پویا و ابتکاری بسیار مهم است.

اجرای پروژه طراحی محیطی توسط اعضای باشگاه محققان دانشگاه آزاد اسلامی قدس

در پایان ، امیرحسین خان احمدی ، هیئت مدیره دانشجویی انجمن هنر و معماری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس ، اظهار داشت: «انجمن هنر و معماری آماده همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی شرکتها ، طراحی و طراحی. در زمینه برنامه ریزی فوق برنامه و شهرسازی.

به گزارش آنا ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ، پس از اتمام پروژه سازمان نقشه برداری ملی ، امیرحسین ، مشاور انجمن هنر و معماری ، از خان احمدی ، دانشجو خواست. رهبر ، و دیگر رهبران دانشجویی ، قدردانی و تشویق شد.

اجرای پروژه طراحی محیطی توسط اعضای باشگاه محققان در دانشگاه آزاد اسلامی قدس

انتهای پیام / 4103 /