اتاق پذيرايي دکوراسیون منزل ایرانی ساده بدون مبل

چیدمان خانه ساده بدون مبل با استفاده از مبلهای شنی

شاید در نظر اول، چیدمان خانه ایرانی بدون مبل زیاد جالب به‌نظر نرسد! اما با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری، هر غیرممکنی قابل‌انجام خواهد بود. یکی از بهترین راه‌های دکوراسیون منزل بدون خرید مبل، استفاده از  است. این محصول با ظاهر خاص و جدید خود در کنار راحتی فوق‌العاده‌ای که دارد، انتخاب خوبی برای خاص‌پسندان است. با خرید مبل‌های شنی بدون دغدغه و خرج‌های اضافه روی یک صندلی استراحت کنید، به کار با لپ تاپ بپردازید یا تلویزیون تماشا کنید. در صورت نیاز، قادر به جابه‌جایی آن به نقاط موردنظرتان خواهید بود.

مدل چیدمان خانه بدون مبل با رختخوابهای اضافه

طراحی مغازه کوچک: عده‌ای می‌پرسند که به جای مبل از چی استفاده کنم تا خانه‌ای شیک و زیبا داشته باشم؟ به همین دلیل ما نیز یک ایده همراه با ابتکار را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم. اگر پس از  استفاده آن‌چنانی از آن‌ها ندارید، زمان آن رسیده که خلاقیت خود را به‌کار بیندازید. رخت‌خواب‌های اضافه که اکثرا برای مهمان‌های احتمالی خریداری می‌شوند، به‌سادگی قابلیت تغییر کاربری دارند. در قدم اول ملحفه یا روکش‌های ساده و هم‌رنگ با تم اتاق نشیمن بخرید، سپس تشک‌های بلااستفاده را با این روکش‌ها بپوشانید. اکنون زمان آن رسیده که با قرار دادن یک یا چند تشک روی هم، نشیمن دنجی در پذیرایی و منزل‌تان به‌وجود بیاورید.

چیدمان خانه عروس بدون مبل با کمک تشکچه و کوسن

طراحی داخلی مغازه جواهر فروشی: کوسن‌ها و تشکچه‌ها برای چیدمان دنج منازل انتخاب مناسبی هستند. اگر دوست دارید در کنار استفاده از ، دکوراسیون خانه‌تان را مینیمال و مدرن بچینید، بهتر است از کوسن‌های بزرگ و کوچک و تشکچه‌های فانتزی استفاده کنید. با نشستن روی زمین و قرار دادن تعدادی کوسن و تشکچه جذاب و هم‌رنگ با طیف رنگی خانه، از فضای به‌وجودآمده غافل‌گیر خواهید شد. برای ایجاد راحتی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم که در جلوی کوسن‌ها از میزهای جلومبلی جمع‌وجور و ساده استفاده کنید. از این طریق دغدغه‌ای برای قرار دادن وسایل پذیرایی اعم از استکان، پیش‌دستی و ظروف میوه و شیرینی نخواهید داشت. نکته قابل‌توجه و مهم، قابلیت تغییر راحت این نوع چیدمان است! زیرا بدون ذره‌ای زحمت و چالش می‌توانید تشکچه‌های سبک و نرم خود را در نقاط موردنظرتان در اقصی‌نقاط منزل قرار دهید.

 تشک تاشو و کاناپه مدرن؛ زیباییبخش چیدمان خانه بدون مبل

دکوراسیون صرافی اگر می‌پرسید «برای دکوراسیون خانه به جای مبل از چی استفاده کنم؟»، ایده‌ای خاص و جدیدی برای شما داریم. کاناپه‌های مدرن و امروزی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیباتر کردن منزل شما هستند. برخلاف کاناپه‌های قدیمی که پایه و دسته دارند، این محصول تنها از دو تشک عمود بر هم تشکیل شده است.

تشک‌های تاشونده پیشنهاد دیگری هستند که طرفداران فروانی دارند. اگر به‌دنبال بهترین گزینه برای استراحت روی زمین و تکیه دادن به دیوار هستید، بهتر است به‌جای  از تشک‌های تاشو استفاده کنید. این نوع تشک با دو کاربرد متفاوت در بازار یافت می‌شود و به دو صورت باز و بسته قابلیت مصرف دارد. هنگامی که تشک تاشو باز است، روی آن دراز بکشید و استراحت کنید؛ با بستن دکمه‌ها و تبدیل آن به مبل نیز فضای دنج و دوستانه‌ای را برای دورهمی‌های خود ایجاد کنید.

 پشتیها، بهترین گزینه برای چیدمان خانه سنتی بدون مبل

چیدمان پشتی در خانه از زمان‌های قدیم مرسوم بوده است؛ در اکثر خانه‌های پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، پشتی‌هایی از جنس مخمل و جاجیم وجود داشت. هنوز هم در  نیز این رویه حفظ شده است. اگر قصد چیدمان خانه‌تان را بدون مبل و به سبک اصیل ایرانی دارید، با خرید پشتی‌های مدرن و سنتی فضای دلچسبی را در محیط ایجاد کنید. این نوع دکوراسیون نه‌تنها جذابیت و زیبایی خاصی دارد، بلکه باعث ایجاد محیطی صمیمی و بدون تجمل می‌شود. با قرار دادن میزهای عسلی در کنار پشتی‌ها، به‌راحتی امکان پذیرایی از مهمان‌های خود را خواهید داشت. فراموش نکنید که در هنگام خرید انواع میز عسلی و جلومبلی، به تم منزل و رنگ پشتی‌ها دقت کنید.

 دکوراسیون مدرن منزل با محصولات گروه تولیدی بلج

در این مقاله درباره چیدمان خانه بدون مبل صحبت کردیم و ایده‌های جذاب و فریبنده‌ای را برای شما عزیزان آوردیم. اکنون شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های بالا و خرید مبلمان راحتی و استیل، فضای خانه‌تان را به‌سبک مینیمال و امروزی بچینید. با قرار دادن پشتی، کاناپه مدرن، کوسن، تشکچه فانتزی و صندلی‌های شنی، یک دکوراسیون زیبا و ابداعی را در اتاق پذیرایی و نشیمن خواهید داشت.

گروه تولیدی بلج یکی از بهترین شرکت‌های تهیه و عرضه وسایل دکوراسیون خانه و اتاق خواب است. برای زیباتر کردن چینش منزل خود با خرید مبل شنی، میز عسلی و میز جلومبلی از بلج، محیطی راحت را در کنار کوسن، پشتی و تشکچه ایجاد کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره، با شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید. همکاران ما در تیم پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

بین بگ

بین بگ می تواند فضایی برای دورهمی صمیمی بین اعضای خانواده و یا برای چرت زدن ایجاد کند. بین بگ را به عنوان جایگزین مناسب کاناپه ای که فضای زیادی را اشغال می کند، و یا اتاق پذیرایی کوچک کاربرد بسیاری دارد.

بین بگ ها امروزه در انواع سبک ها، پارچه ها و رنگ ها تولید می شوند. بطور مثال: بین بگ های مدرن، بین بگ های بزرگ، بین بگ های ارگونومیک، سبک های مناسب فضای باز.

اگر نوشیدنی تان روی بین بگ بریزد جای نگرانی نیست، زیرا که روکش بین بگ قابل شستشو می باشد.می توانید روی آن را بشویید و در آفتاب بگذارید تا خشک شود.

دکوراسیون منزل کوچک بدون مبل با تزیین بین بگ

پشتی و تشکچه به عنوان مبلمان

در دکوراسیون استفاده زیادی از تشک و تشکچه ها می توان کرد. شاید بدلیل تنوع بالای مدل های تشک می باشد که میان اقشار جامعه بسیار محبوب است. با قرار دادن تعدادی پشتی ساده در کنار یکدیگر و تشکچه زیر آنها، فضایی ساده و راحت برای نشیمن ایجاد می کند.

پشتی و تشکچه می تواند ظاهری مدرن با پوشش رنگ هماهنگ با محیط داشته باشد، تا فضایی مملو از آرامش را ایجاد کند. برای نشیمن راحت تر می توانید از تخته های چوبی برای بالاتر بردن سطح نشیمن استفاده کنید. با قرار دادن این تخته ها در قسمت زیرین تشک ها مبلمان ساخته شده ارتفاع بیشتر خواهد داشت.

دکوراسیون منزل کوچک بدون مبل با پشتی و تشکچه

کوسن های کف برای تزیئن خانه

کوسن های کف بر روی زمین قرار می گیرند، تنوع و طرح کوسن های زمینی مانند مبلمان تنوع زیادی دارد. هنگام انتخاب رنگ کوسن های زمینی باید توجه بسیاری کرد تا هارمونی محیط برقرار باشد.

یکی از نقش های مهم کوسن های کف کاربردی کردن تمام فضا خانه می باشد. این سبک کوسن ها می تواند خانه را از جهت های مختلف دکور کند. تمرکز اصلی استفاده از کوسن هاف ایجاد فضایی آرامش بخش و راحت برای اهل منزل است.

دکوراسیون منزل کوچک بدون مبل با کوسن های زمینی

کلام آخر

در این نوشته با دکوراسیون منزل کوچک بدون مبل آشنا شدید و با بین بگ، پشتی و تشکچه به عنوان مبلمان، کوسن های کف را برای شما بازگو کردیم. شما می توانید برای طراحی ویلا و منزل خود به سبک کلاسیک در سراسر کشور با مشاوران و متخصصین شرکت رامسین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.