آیا مصرف گانودرما می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش دهد؟


از کجا بفهمیم فشار خون بالا یا نا متعادل داریم؟

انواع محصولات گانودرما دکتر بیز: برای اینکه بیشتر متوجه شویم فشار خون بالا یعنی چه، از فرمول زیر استفاده میکنیم.

هنگام اندازه گیری فشار خون معمولا دو نمره میبینیم:

نمره ی اول، نشان دهنده ی فشار خونِ رگ هاست، زمانی که قلب در حال پمپاژ خون درون سرخرگ های بزرگ است. حد طبیعی آن زیر ۱۲۰ میلی لیتر جیوه است و به آن فشار سیستولیک می گویند.

نمره ی دوم نشان دهنده‌ی فشار خون رگ هاست، زمانی که قلب در حال استراحت بین دو ضربان است. حد طبیعی ان زیر ۸۰ میلی لیتر جیوه است و به آن  فشار دیاستولیک می گویند.

اگر حداکثر فشار خون از ۱۳۰ میلی لیتر جیوه و حداقل آن از ۸۰ میلی لیتر جیوه ( همان فشار ۱۳ به روی  ۸ عامیانه خودمان) بیشتر باشد، به آن بیماری فشار خون میگویند.

قارچ گانودرما و فشار خون متعادل، ترکیبی جدا نشدنی.

مطالعات انجام شده بر تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون

قهوه سوپریم دکتر بیز: با وجود اثرات جانبی فراوان و ناخواسته ی دارو های متعادل کننده ی فشار خون، نیاز به یک ماده ی درمانی تازه که هم بیماری ما را برطرف کند و خود موجب مشکلات دیگری نشود خیلی بیشتر از قبل دیده می شود. یک ماده از دل طبیعت با خواص درمانی بیشمار. قارچ گانودرما با برطرف کردن بسیاری از بیماری های مزمن در لیست این ماده های طبیعی قرار می گیرد.

برای مطالعه ی تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون، تعدادی پژوهشگر به مدت ۷ هفته به تعدادی موش آزمایشگاهی بالغ عصاره ی قارچ گانودرما دادند. مطالعات انجام شده، خواص قارچ گانودرما بر فشار خون را نسبت به داروی لوزارتان قابل ملاحظه نشان داد. با مصرف قارچ گانودرما فشار خون  موش ها به طور چشمگیری کاهش یافته بود. علاوه بر آن، بر خلاف داروی لوزارتان، قارچ گانودرما بر روی الگوهای متابولیکی غشای مغزی تاثیر گذاشته بود و باعث تعادل انتقال دهنده های عصبی شده بود. همچنین مطالعات اخیر نشان داده که داروی لوزارتان حاوی مواد سرطان زایی است که در در دراز مدت موجب بیماری می شود، اما قارچ گانودرما از بسیاری از سرطانها جلوگیری کرده و آنها را درمان می کند. به طور کلی تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون نسبت به داروی لوزارتان بهتر و موثر تر بود.

چه چیزی باعث افزایش فشار خون یا هایپرتنشن می شود و چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به آن هستند؟

قهوه فوری گانودرما فشار خون بالا خود علائمی ندارد و بیماران از بیماری خود مطلع نیستند، تا زمانی که آزمایش داده و متوجه آن شوند. به همین دلیل است که فشار خون بالا  لقب قاتل بی سر و صدا را گرفته است. رژیم غذایی از علت اصلی ۹۰ درصد بیماران مبتلا به فشار خون بالا می باشد. مصرف بیش از اندازه ی نمک، غذا های چربی دار، مصرف پایین سبزیجات و میوه جات با افزایش سن موجب فشار خون می شود. البته اخیرا پزشکان می گویند که مصرف گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنیات و سایر محصولات حیوانی از دلایل اصلی بیماری های قلبی و عروقی است، آنچه که ما به عنوان تغذیه ی سالم در روزمره استفاده می کنیم. همچنین بیماری کلیوی یکی از علل فرعی فشار خون بالا است. از آنجایی که کلیه مسئول ترشح هورمون های تنظیم کننده ی فشار خون است، آسیب و ضربه به آن موجب اختلال در عملکرد آن و فشار خون بالا می شود. و برعکس فشار خون بالا باعث صدمه به کلیه ها می شود. بهبود بیماری و تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون، خود باعث بهبود یافتن سایر بیماری ها میشود.

مصرف میوه جات و سبزیجات، باعث تسریع عملکرد و تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون میشود


چگونه تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون، باعث پیشگیری از سایر بیماری ها می شود؟

با تنگ شدن رگ ها و افزایش فشار خون، چربی و کلسترول در رگ ها تجمع می کند ( که به آن پلاک می گویند) و باعث تنگ تر شده ان میشود. متعاقبا قلب مجبور است تا با فشار بیشتری خون را به رگ ها بفرستد. همین موضوع باعث تپش قلب می شود. علاوه بر آن هنگامی که خون با فشار بیشتری از رگ ها عبور میکند، پلاک ها را به همراه خود از دیواره سرخرگ ها جدا می کند و یک لخته خون را با خود حمل میکند. گردش این لخته خون در بدن موجب مسدود شدن عروق قلب یا مغزی شده و سکته به همراه دارد. بنابراین تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون موجب پیشگیری از سایر بیماری ها میشود.

از جمله خواص قارچ گانودرما بر فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی:

۱. سطح کلسترول و چربی خون را کاهش می دهد و از تصلب شرایین جلوگیری می کند.

۲.اثرات جانبی دارو های فشار خون  مثل لوزارتان را کاهش می دهد و از بین می برد.

۳..فشار خون خیلی پایین و خیلی بالا را متعادل میکند.

۴. با بهبود عملکرد غده ی پانکراس و ترشح انسولین، قند خون و دیابت را درمان می کند.

۵. از تشکیل لخته های خونی جلوگیری می کند و انها را برطرف می کند.

تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون، آن را به یک درمان طبیعی برای این بیماری تبدیل کرده است، درمانی معجزه اسا بدون هیچ اثر جانبی مضر. مصرف قارچ گانودرما و فشار خون پایین، یعنی سلامتی و طول عمری بیشتر.

فشار خون بالا چیست؟

فشار خون بالا که به اصطلاح همان فشار خون گفته می شود، فشار خونی است که بالاتر از حد طبیعی است. فشار خون شما در طول روز بر اساس فعالیت های شما تغییر می کند. اندازه گیری فشار خون به طور مداوم بالاتر از حد طبیعی ممکن است منجر به تشخیص فشار خون بالا شود. هر چه سطح فشار خون شما بالاتر باشد، خطر ابتلا به سایر مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، حمله قلبی و سکته بیشتر است. یک تیم مراقبت های بهداشتی خوب می تواند با بررسی سطح فشار خون سیستولیک و دیاستولیک و مقایسه آنها با سطوح موجود در دستورالعمل های خاص، فشار خون بالا را تشخیص داده و تصمیمات درمانی را اتخاذ کند.

آیا قارچ گانودرمالوسیدوم اثری بر کاهش فشار خون دارد؟

یافته های پزشکی جدید حاکی از این است که قارچ ریشی (گانودرما لوسیدوم) دارای این پتانسیل است که  بتواند به کاهش فشار خون کمک کند. برای درمان فشارخون بالا می توانید تنتور این عصاره قارچ را مصرف کنید. بعلاوه، تجویز پپتیدهای پلی ساکارید گانودرما لوسیدوم به مدت سه ماه در بیماران پرخطر مبتلا به پرفشاری خون می تواند فشار خون را در محدوده طبیعی کاهش دهد، سطح کلسترول بد خون  را بهبود بخشیده و نقش قابل توجهی به عنوان ضد التهاب و آنتی اکسیدان در بیماری های قلبی عروقی ایفا کند.

پزشکان بر اساس تجربه های پزشکان چینی در حوزه ی گانودرما لوسیدوم و آثار درمانی آن، تحقیقات گسترده ای در مورد اثر پپتیدهای پلی ساکارید گانودرما لوسیدوم به عنوان دارویی ضد فشار خون، ضد چربی، آنتی اکسیدان، ضد التهاب در بیماران پرخطر آترواسکلروز انجام داده اند.

هدف از پژوهش در مورد گانودرمالوسیدوم بر فشار خون و بیماری های قلبی وعروقی

گانودرما لوسیدوم نوعی قارچ است که هزاران سال در سراسر آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. گانودرمالوسیدوم قارچ دارویی شناخته شده ایست که خواص مفید متعددی از جمله آنتی اکسیدان، ضد التهاب، اثرات ضد سرطانی ()، کاهش قند خون و کاهش کلسترول خون دارد. تحقیقات پزشکان به منظور تعیین اثربخشی پپتیدهای پلی ساکارید گانودرما لوسیدوم (PSP) به عنوان یک داروی ضد التهاب و آنتی اکسیدانی در بیماری های قلبی عروقی انجام شده است.

طرح پژوهش

در این طرح، یک مطالعه تجربی واقعی با طرح پیش و پس آزمون بر روی ۳۷ بیمار پرخطر بیماری قلبی عروقی بر اساس امتیاز خطر فرامینگهام است که به مدت ۳ ماه انجام شد. به آنها توصیه شد که PSP 3×250 میلی گرم را به عنوان کمکی برای داروهای قبلی خود مصرف کنند و آنها مقداری معاینه را انجام دادند. تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از آزمون t زوجی برای داده های پارامتریک و آزمون Wilcoxon برای داده های ناپارامتریک انجام شد.

نتیجه ی پژوهش

مطالعات  نشان داده اند که قارچ گانودرمالوسیدوم دارای اثرات آنتی اکسیدانی و احتمالاً اثرات مفیدی بر فشار خون، چربی های پلاسما و گلوکز است. امروزه گانودرما لوسیدوم، نظر پزشکان و محققان بسیاری  را برای نشانه های مختلف، از جمله برخی مربوط به پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی و متابولیک با بهبود عوامل خطر اصلی قلبی عروقی، به خود جلب کرده است.

قارچ گانودرما نوعی قارچ چوبی است که در سراسر جهان یافت می شود. گانودرما لوسیدوم که در چین به نام لینگژی و در ژاپن به نام ریشی شناخته می شود، بیش از ۲۰۰۰ سال است که در طب سنتی چینی (TCM) برای طیف وسیعی از نشانه ها از جمله بهبود سلامت عمومی، رفاه و طول عمر استفاده می شود