فواید قهوه گانودرما برای کبد چرب

آیا قهوه موکا گانودرما برای کبد چرب مناسب است؟

قبل از هرچیزی باید این نکته را بدانید که قهوه موکا گانودرما چیست و بعد متوجه شویم که آیا برای کبد چرب مناسب است یا خیر! قهوه موکا گانودرما دکتر بیز یک نوع قهوه گانودرما می باشد که توسط کمپانی دکتر بیز تولید و عرضه شده است. این نوع قهوه دارای خواص زیادی می باشد و علاوه بر آن دارای طعم بسیار لذیذی است، قهوه گانودرما یکی از مخاطب ترین قهوه ها در بین مردم می باشد و استقبال بسیار خوبی از قهوه موکا گانودرما در این چند سال خواهد بود. قهوه موکا از ترکیب قهوه دم شده با شکلات درست خواهد شد و طعم بسیار لذیذی نیز خواهد داشت و همینطور هم با قارچ گانودرما ترکیب شده است که در ادامه کامل درمورد ترکیبات قهوه موکا گانودرما توضیح خواهیم داد.

قهوه موکا گانودرما برای کبد چرب مناسب است؟ و ترکیبات آن قهوه موکا دکتر بیز دارای ترکیبات بسیار مقوی و لذیذی می باشد که به همین دلیل دارای خواص بسیار زیادی خواهد بود. ترکیبات قهوه موکا گانودرما نظیر:  پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و کافی میت می باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز از با ترکیب شدن این مواد مغذی به دست خواهد آمد و دارای خواص بسیار شگفت انگیزی هستند! نحوه استفاده پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز چگونه است ؟ نحوه و زمان مصرف این پکیج بسیار اهمیت دارد.

بهترین نوع مصرف قهوه موکا گانودرما به صورت ناشتا و میان وعده می باشد برای دریافت تاثیرات بیشتر قهوه گانودرما، شما میتوانید یک ساشه به صورت ناشتا مصرف نمائید و یک ساشه دیگر تایم عصر میل نمائید. همینطوربهترین زمان مصرف قهوه موکا گانودرما صبح به صورت ناشنا می باشد چرا که تاثیر بیشتری را در بدن شما خواهد گذاشت. قهوه گانودرما که از قارچی با همین نام تولید می‌شود خواص درمانی زیادی در پیشگیری و بهبود بیماری کبد چرب، کاهش وزن، کاهش قند خون و … دارد. در ادامه با یکدیگر فواید قارچ و قهوه گانودرما را بررسی خواهیم کرد.

کبد یکی از حیاتی ترین اندام های بدن است. این عضو کمک زیادی به سم زدایی بدن، گردش خون سالم و غیره می کند. یکی از مشکلات رایج که در کار این عضو حیاتی بدن اختلال ایجاد می کند، عارضه کبد چرب است که برای برطرف کردن آن برخی روش ها در منابع مختلف دیده می شود؛ اما این بسیار مهم است که چه ماده ای مصرف کنیم که به پاکسازی کبد کمک کند؟ یکی از جدیدترین درمان های ارائه شده برای این عارضه استفاده از قارچ گانودرما است.

تاریخ نشان می دهد که استفاده از قارچ گانودرما اولین بار در ۲۰۰۰ سال پیش ثبت شده است. در کتب طب سنتی قدیمی اغلب از این قارچ با عنوان ماده “قارچ جاودانگی” یاد می شد. قارچ گانودرما در کنار خواص بسیار، تاثیر بی نظیری بر پاکسازی کبد چرب دارد. نکته اساسی در خصوص قارچ گانودرما این است که این قارچ دارویی، بیشتر در کشورهای کره، چین و ژاپن یافت می شود و برای بهره‌مندی از اثرات این قارچ باید از مکمل های آن استفاده کرد. یکی از بهترین فراورده های قارچ گانودرما، قهوه گانودرما است که عقارچ یا قهوه گانودرما ؟ قهوه گانودرمای دکتر بیز که بر پایه قارچ گانودرما تهیه می شود، شکلی از این ماده با نحوه مصرف آسان و سریع است. این قهوه کمک زیادی به بهبود عملکرد کبد و جلوگیری از بیماری  های کبد می کند.

قهوه گانودرمای دکتر بیز به بدن شما اجازه می دهد تا سموم و باکتری های مضر را به طور موثرتری دفع کند و ایمنی بدن را در برابر بیماری هایی که با گذشت زمان ایجاد می شوند، بهبود می بخشد. مطالعه ای که در سال ۲۰۱۳ در مجله بین المللی قارچ  های دارویی منتشر شد، نشان می دهد که قارچ گانودرما باعث ایجاد اثرات محافظتی کبدی در آسیب حاد کبدی می شود، زیرا این قارچ حاوی خواص آنتی اکسیدانی است و موجب کند شدن روند بیماری های کبدی می شود. قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر تاثیر موثر بر کبد اثرات مطلوبی بر سایر اعضای بدن دارد، که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.لاوه بر خواص پاکسازی کبد، فواید دیگری نیز دارد.

فواید و خواص درمانی قهوه گانودرما دکتر بیز

محصولات دکتر بیز برای چاقی که امروزه به صورت آنلاین و حضوری با کیفیتی مناسب و اثر پاکسازی کبد به فروش می رسد. یکی از بزرگترین مزایای قارچ گانودرما، این است که سم دارویی این ماده بسیار کم است و همین عامل سبب شده تا فواید و خواص درمانی این ماده بارز‌تر شود. این قارچ علاوه بر پاکسازی کبد کمک زیادی به کاهش درد، بهبود آلرژی، افزایش تمرکز ذهنی، حل مشکلات گوارشی و بهبود خلق و خو می کند. لازم به ذکر است که قارچ گانودرما علاوه بر این موارد، نقش مهمی در افزایش سطح ایمنی و کاهش سطح عفونت بدن دارد.

راز این همه خاصیت درمانی قارچ گانودرما در چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم این ماده شامل قندهای پیچیده ای است که به عنوان گلوکان های بتا شناخته می شوند، استرول های گیاهی گانودرما به عنوان پیش ماده هورمون های بدن عمل می کند و همچنین تری ترپن های گانودرما به واکنش های آلرژیک بدن پاسخ می دهند. نکته شگفت انگیزی که در خصوص قهوه گانودرمای دکتر بیز باید به آن اشاره کرد این است که این قهوه علاوه بر اثر معجزه آسا بر پاکسازی کبد، دارای پلی ساکاریدهایی است که با سلول های سرطانی مبارزه می کنند. از دیگر اثرات ضد سرطانی قارچ گانودرما موارد زیر است:

مهار تکثیر سلول های سرطانی

افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسمای خون

افزایش سطح ایمنی بدن

تبدیل تستوسترون اضافی به دی هیدروتستوسترون (جلوگیری از سرطان پروستات)

خواص قهوه لاته چیست؟

قهوه لاته گانودرما همانند قهوه موکا خواص و ترکیبات بسیار مقوی دارد که میتواند به شما برای درمان کبد چرب کمک کند. ترکیبات قهوه لاته گانودرما تشکیل شده از قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم می شود که پایه ثابت ترکیبات قهوه گانودرما است. قهوه لاته گانودرما طعم بسیار لذیذی دارد و اصلا تلخ نیست! برای اشنایی بیشتر با پک های درمانی بیز میتوانید مقاله ( اطلاعات محصولی پک های درمانی ) را بخوانید . اصلا بهتر است بپرسیم که قهوه لاته گانودرما برای چیست؟ قهوه لاته گانودرما دکتر بیز برای بیماری های گوارشی، معده، و کلیه معجزه میکند! برای ردمان زخم معده، سنگ کلیه، کبد چرب و بیماری های از این قبیل میتوانید قهوه لاته گانودرما مصرف کنید. دز این مقاله سعی کردیم مسیر درمان شما را اسان تر و هدفمند کنیم، امیدواریم مفید بوده باشد.

سایر خواص گانودرما

امروزه محققان معتقدند مفیدترین بخش قارچ گانودرما پلی ساکاریدهای آن هستند که قابلیت حل شدن در آب را دارند، این موضوع یعنی گانودرما به عنوان یک ماده ضد تومور شناخته شده است. قهوه گانودرما دکتر بیز علاوه بر پاکسازی کبد، تاثیر زیادی در مبارزه بدن با انواع سرطان  های کبد، ریه، تخمدان، پستان و غیره دارند. به عنوان یک نکته حائز اهمیت جالب است بدانید که طبق آخرین تحقیقات، سیب زمینی شیرین، چغندر، کدو تنبل، برنج قهوه ای و غیره نیز دارای خواص ضد سرطانی مشابه با قارچ گانودرما هستند؛ پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید علاوه بر قهوه یا سایر مکمل های غذایی حاوی قارچ گانودرما، از این محصولات ارگانیک نیز در برنامه غذایی خود استفاده نمایید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.