آخرین لیست قیمت پارس پلاست

 

یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات ساختمانی، شرکت پارس پلاست زنده رود است. کارخانه پارس پلاست زنده رود از سال 1365 تاسیس شده است و از این روی می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در این زمینه دانست. این شرکت یکی از موفق‌ترین برندهای تولید لوله در ایران است و کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده است. با مراجعه به سایت شرکت پارس پلاست زنده رود، خود می‌توانید تمامی دستاوردهای این شرکت بزرگ ایرانی را به صورت کامل مطالعه فرمایید.

شرکت لوله پولیکا پارس پلاست زنده رود، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در این صنعت به شمار می‌رود. گفتنی است که مساحت این شرکت بالغ بر 50 هزار مترمربع است و در 8 فاز مختلف فعالیت دارد:

  1. واحد انبار و مدیریت انبارها
  2. واحد آماده‌سازی انبار و مواد اولیه
  3. واحد آموزش، فرهنگ و آموزشگاه فنی
  4. واحد تولید و توسعه، محصولات صادراتی
  5. واحد تولید محصولات استخری
  6. واحد تولید محصولات پوش فیت

The latest price list of Pars Plast

اهداف و اندیشه‌های پارس پلاست زنده رود

با افزایش نیاز کشور به به تجهیزات لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی، فعالیت پارس پلاست نیز روز به روز در حال افزایش است. کیفیت لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود نیز روز به روز در حال افزایش است؛ این موضوع را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اهداف این شرکت در نظر گرفت.

از دیگر اهداف مهم این شرکت می‌توان به کسب رضایت حداکثری مشتریان گرامی اشاره کرد. این شرکت جلب رضایت مشتری را در مشتری‌مداری، بازاریابی و فروش می‌داند. همچنین بر این باور است که با حفظ قیمت لوله پارس زنده رود پلاست در یک محدوده قابل‌قبول، می‌تواند بیشترین تعداد مشتری را جذب کند. خدمات پس از فروش و همین‌طور وجود تعداد قابل‌توجهی از نمایندگی لوله پلیکا پارس زنده رود پلاست در سرتاسر کشور نیز از جمله اقدامات این شرکت برای دستیابی به اهداف مذکور است.

ویژگی های منحصر به فرد محصولات پارس زنده رود پلاست

  • اتصالات دو و سه سرکوپل (پارس فیت)
    تضمین آب بندی اتصالات – سهولت در کار با محصول – صرفه جویی در فضا و هزینه با حذف کوپلینگ ها – تسریع در کار
  • ضریب اصطکاک پایین
    به دلیل داشتن سطوح بسیار صیقلی (ضریب زبری و اصطکاک پایین) مقاومت بسیار پایینی در برابر جریان سیال از خود نشان می دهد.
  • کیفیت ظاهری ایده آل
    فرمت ظاهری منحصر به فرد با شکل ظاهری زیبا، رینگ های تقویتی هماهنگ در کلیه اتصالات، مشجر بودن قسمت چسب خور اتصالات، چاپ برند و مارک بروز اتصالات و لوله، خط تراز زیبا در سطح لوله، خطوط طرح سایلنت در اتصالات دو سرکوبل و سه سر کوبل، سطوح داخلی و خارجی صیقلی و براق
  • تنوع محصولات
    محصولات در سایز ها و انواع مختلف مطابق با نیاز مشتریان و نوع کاربرد که کلیه نیاز مصرف کنندگان و مجریان را در اجرای سیستم تامین مینماید.
  • بروزرسانی محصولات
  • با هدف تولید محصولات با کیفیت، در بالاترین سطح استاندارد ها در سال 1365 تاسیس گردید و با توجه به نیاز زیر ساخت های عمرانی و صنایع در حال پیشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به تدریج سبد محصولات خود را تکمیل نموده و با ورود تکنولوژی مدرن، تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است. موفقیت امروز شرکت در سایه لطف پروردگار و با سعی و کوشش مدیران و کارکنان متعهد و به واسطه شایستگی های ممتازی همچون شجاعت مدیران و ابتکار منابع انسانی پویا بدست آمده است.

کاربرد محصولات پارس پلاست

از لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود می‌توان برای کاربری‌های بسیار زیادی استفاده کرد. فرقی ندارد که پروژه ساختمانی مورد نظر شما مسکونی باشد یا اداری، فرقی ندارد پروژه شما تجاری باشد یا صنعتی، در هر صورت به‌عنوان کارفرما می‌توانید از محصولات این برند کمال استفاده را داشته باشید.

از جمله موارد کاربرد محصولات پارس پلاست زنده رود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لوله‌کشی برای سیستم‌های آبرسانی کشاورزی
  • لوله‌کشی برای سیستم‌های آبرسانی صنعتی
  • لوله‌کشی فاضلاب‌های خانگی و همچنین شهری
  • لوله‌کشی تخلیه فاضلاب‌های صنعتی
  • لوله‌کشی سیستم انتقال سیالات شیمیایی و مواد صنعتی
  • لوله‌کشی سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی و بارانی
  • لوله‌کشی سیستم محافظت از کابل‌های برقی و مخابراتی

کاربرد محصولات برقی پارس پلاست

لوله‌های برق پارس پلاست از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌روند. این دسته از لوله‌های منحصر به فرد پارس پلاست، ویژگی‌های بسیاری دارند و می‌توان از آن‌ها برای اهداف و مقاصد زیر استفاده کرد:

  • عبور کابل‌های برقی و مخابراتی در زیر زمین
  • انتقال خطوط تلفن، شبکه‌های رایانه‌ای و انتقال داده
  • برای دوربین‌های مداربسته و همچنین سیستم‌ها تهویه مطبوع

الف – لوله های پی وی سی ( پلیکا )

1-    لوله فاضلابی
2-    لوله ناودانی

ب – اتصالات پی وی سی ( پلیکا )

1-    اتصالات فاضلابی
2-    اتصالات ناودانی
3-    اتصالات پارس فیت
4-    اتصالات یک سر کوپل
5-    اتصالات پارس درین

د محصولات برقی

1-    لوله برقی
2-    اتصالات برقی
3-    لوله برقی خم گرم
4-    لوله برقی خم سرد

در گذشته در ساختمان سازی برای انتقال سیم و کابل های برقی از مواد بی کیفیت پلیکا استفاده می شد. با توجه به توسعه ساخت و سازهای شهری، اهمیت استفاده از مواد مرغوب و الزامات رعایت اصول ایمنی از طرف سازمان نظام مهندسی و ناظران ساختمان، گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست را بر آن داشت در راستای تکمیل سبد محصولات، رضایت مندی مشتریان و بر اساس نیاز بازار، اقدام به تولید لوله های برقی با مواد بسیار مرغوب نموده و تحت نظارت دقیق مدیران فنی و کارشناسان کنترل کیفیت و طبق استاندارد ملی 11215-21 به شماره پروانه 6377995986 محصولات خود را تولید و جهت فروش به بازار ارائه نماید.

آشنایی با محصولات پارس پلاست زنده رود

چنان که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، تنوع محصولات پارس پلاست بسیار بالاست؛ انواع و اقسام لوله‌ها و اتصالات را می‌توانید در مجموعه محصولات این برند پیدا کنید. محصولات این برند را می‌توان به 2 دسته‌بندی عمده تقسیم‌بندی کرد که در ادامه بیشتر با هر یک آشنا خواهیم شد:

  1. انواع لوله‌ پارس پلاست زنده رود

اولین و مهم‌ترین دسته‌بندی محصولات پارس پلاست، مربوط به انواع لوله‌های آن است. در بین محصولات این شرکت می‌توانید لوله‌های زیر را پیدا کرده و خریداری نمایید:

لوله‌های PVC و همین‌طور لوله‌های UPVC فاضلابی پارس پلاست، از جمله مهم‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود. این برند را بیشتر از هر چیز دیگر، به‌خاطر تولید لوله‌های فاضلابی می‌شناسند. لوله پی وی سی فاضلابی، در حقیقت همان لوله پلیکا است؛ امروزه در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی می‌توان شاهد استفاده از لوله فاضلابی پارس پلاست بود. شما می‌توانید قیمت لوله پلیکا پارس زنده رود پلاست را از دکتر تامین مشاهده کنید.

لوله‌های PVC و همین‌طور UPVC تولید شده توسط برند پارس پلاست را می‌توان در دو دسته‌بندی قرار داد؛ دسته‌بندی اول همان لوله‌های فاضلابی بودند که در بخش قبلی به آن‌ها پرداخته شد. بخش دوم اما لوله‌های ناودانی هستند. لوله‌های ناودانی همان‌طور که از نامشان نیز پیداست، به‌عنوان ناودان در پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شوند.

در بخش‌های قبلی درباره موارد کاربرد لوله‌ برق پارس پلاست برای شما توضیح دادیم. از جمله مزایای استفاده از لوله برقی پارس پلاست می‌توانیم به انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها، مقاومت در برابر ضربات، مقاومت در برابر خوردگی، غیرقابل اشتعال بودن، نارسانایی الکتریسته، مقاومت در برابر اشعه UV، طول عمر بالا، امکان استفاده به صورت روکار و همین‌طور افزایش سرعت لوله‌کشی اشاره کنیم.

لوله پوش فیت از جمله جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در زمینه لوله‌های فاضلابی به شمار می‌رود. این لوله‌ها به این شکل هستند که در ابتدا و انتهای آن‌ها بست‌های مخصوص وجود دارد و با این روش، برای نصب آن‌ها دیگر نیازی به استفاده از چسب نیست. لوله‌کشی فاضلاب با استفاده از این لوله‌های بسیار سریع‌تر و آسان‌تر بوده و کیفیت این لوله‌ها نیز از لوله‌های پلیکا معمولی بسیار بیشتر است.

این دسته از لوله‌ها به‌طور ویژه برای تخلیه آب حاصل از سیستم‌های تهویه مطبوع طراحی و تولید شده‌اند. این لوله‌ها را می‌توان جایگزین لوله‌های سنتی تخلیه آب دستگاه‌های تهویه مطبوع کرد و به کمک آن‌ها از شر معایب لوله‌های قدیمی خلاص شد. از جمله مزایای این دسته از لوله‌ها می‌توان به یکنواختی لوله‌کشی، ایجاد شیب‌بندی دقیق، کاهش هزینه‌های اجرا و استفاده از سایز واقعی محصولات اشاره کرد.

  1. انواع اتصالات پارس پلاست زنده رود

دسته‌بندی دوم، مربوط به انواع اتصالات پارس پلاست است. اتصالات تولید شده توسط این برند نیز از جمله پرفروش‌ترین محصولات بازار به شمار می‌روند و از نمونه‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این دسته از محصولات پارس پلاست را برای لوله‌های فاضلابی به کار می‌برند. بدون شک لوله‌کشی فاضلاب هر پروژه ساختمانی نیاز به اتصالات متنوعی نیز خواهد داشت. این بخش از محصولات پارس زنده رود پلاست می‌تواند نیاز شما را در این زمینه رفع نماید.

برای اتصال لوله ناودانی پارس زنده رود پلاست، می‌توان از اتصالات ناودانی مخصوص که تولید همین برند است استفاده کرد. تنوع محصول در این بخش بسیار زیاد است و می‌توان هر نوع لوله‌کشی ساده و پیچیده را به کمک اتصالات ناودانی این برند انجام داد.

این دسته از اتصالات را می‌توان از جمله نوآوری‌های برند پارس پلاست زنده رود دانست. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از آن‌ها نیز می‌توان به کیفیت ایدئال محصول، قیمت بسیار مناسب، امکان استفاده بدون نیاز به کوپلینگ، آب‌بندی مطمئن، عدم خرابی در صورت برش عمودی بر روی لوله‌ها، جلوگیری از جرم‌گیری و نشتی، استحکام بسیار بالا و در نهایت به سهولت نصب اشاره کرد.

بدون شک دسترسی به لیست قیمت لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود می‌تواند برای هر مصرف‌کننده‌ای بسیار مفید و مهم باشد. با استفاده از یک لیست قیمت پارس پلاست زنده رود، کارفرماها و سازندگان می‌توانند تصمیم‌گیری بهتری برای پروژه‌های ساختمانی خود داشته باشند. لیست قیمت لوله پارس زنده رود این دسته از افراد را قادر می‌سازد تا بودجه هر بخش را به‌درستی تعیین کنند و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری نمایند.