به گزارش آوای البرز، الگوریتم اینستاگرام در طول سالیان متمادی تغییر کرده است، بنابراین اگر می خواهید دید اینستاگرام خود را افزایش دهید، نباید از ترفندهای قدیمی استفاده کنید. تغییر الگوریتم اینستاگرام نباید انگیزه شما را برای استفاده از این پلتفرم کم کند. شما باید از جدیدترین تکنیک ها برای افزایش دید اینستاگرام خود استفاده کنید تا بتوانید محتوای خود را به افراد بیشتری نشان دهید. در این مقاله به ارائه راهکارهای جدیدی می پردازیم که طبق الگوریتم جدید اینستاگرام تست شده اند، پس تا انتها صبر کنید.
به افزایش دید اینستاگرام شما باید بتوانید عکس ها و فیلم های با کیفیتی تولید کنید.
عکس های خلاقانه و با کیفیت بگیرید
واضح است که اینستاگرام یک اپلیکیشن مبتنی بر تصاویر و ویدئوها است، بنابراین برای به حداکثر رساندن بازدید اینستاگرام، باید بتوانید عکس ها و فیلم های با کیفیتی ایجاد کنید. هنگام ایجاد محتوای خود، به موضوع صفحه و پست های خود توجه کنید، باید یک تم رنگی ثابت در صفحه پیاده سازی کنید. عکسهایی که منتشر میکنید باید مرتبط با عنوان باشند و هر دو مقدار باید به کاربر منتقل شود. یعنی محتوایی ایجاد کنید که برای Marber مفید باشد تا تعامل کاربر با محتوای شما افزایش یابد.
خلاقیت
ایجاد محتوا در هر پلتفرمی اگر خلاقانه نباشد اتلاف وقت و پول است. دنبال کنندگان محتوای جدید و خلاقانه را به طرفداران ثابت یک برند یا صفحه تبدیل می کند. استوری اینستاگرام مکانی عالی برای ارسال انواع محتوای خلاقانه است. در استوری، از جعبه پرسش و پاسخ استفاده کنید تا از فالوورهای خود بپرسید و علایق آنها را بدانید. می توانید از استیکرهای مختلف برای افزایش تعامل کاربران با استوری یا پرسیدن سوالات چالش برانگیز استفاده کنید و آنها را مجبور به تعامل برای افزایش بازدید اینستاگرام از این طریق کنید.
از جعبه های پرسش و پاسخ برای پرسیدن از فالوورهای خود و یافتن علایق آنها استفاده کنید.
خرید بازدیدهای اینستاگرام
سریعترین و مطمئنترین راه برای افزایش دید اینستاگرام، خرید نما از برخی فروشگاههای معروف مانند Valve 67 است. از این فروشگاه می توانید بازدید واقعی را به شماره های مختلف خریداری کنید. بازدیدهای واقعی باعث افزایش سرعت رشد صفحه اینستاگرام شما می شود. این یک بازدید واقعی است، به مشتری تبدیل می شود و برای شما درآمدزایی می کند. نگران قیمت خرید ویو اینستاگرام نباشید زیرا این فروشگاه بازدید واقعی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.
محتوای خود را به طور منظم منتشر کنید
هر چند وقت یکبار یک پست یا استوری در اینستاگرام ارسال می کنید؟ اگر هر روز حداقل یک پست و سه استوری در صفحه خود منتشر نمی کنید، انتظار افزایش بازدید اینستاگرام را نداشته باشید. استوری اینستاگرام در حال حاضر حداقل 500 میلیون کاربر در روز دارد. انتشار مداوم و منظم مطالب، صفحه اینستاگرام شما را به یک صفحه فعال تبدیل می کند و محتوای شما را به افراد بیشتری نشان می دهد.
برچسب مکان
تگ های موقعیت مکانی یکی از مواردی است که اکثر افراد از آن غافل می شوند و از آن استفاده نمی کنند، در حالی که تگ های مکان دسترسی به محتوای شما را در پست ها و استوری ها افزایش می دهند. بسیاری از افراد محتوای خود را بر اساس منطقه یا شهر در اینستاگرام جستجو می کنند. بنابراین منطقی است که از تمامی امکانات اینستاگرام برای افزایش ترافیک محتوای خود استفاده کنیم.
بسیاری از افراد محتوای خود را بر اساس منطقه یا شهر در اینستاگرام جستجو می کنند
زیرنویس طولانی بنویسید
اینستاگرام امکان کپشن تا 2200 کاراکتر را فراهم می کند. بنابراین فضای کافی برای توضیحات در فیلم یا تصاویر وجود دارد. زیرنویسهای طولانیتر کاربر را برای مدت طولانیتری در پست شما نگه میدارد، که باعث افزایش تعامل کاربر با پست میشود. اینستاگرام به این صورت،درک کنید که این محتوا مفید است و آن را به افراد بیشتری نشان دهید. ذکر این نکته ضروری است که کپشن باید حاوی اطلاعات مفیدی باشد. در کپشن نباید از مطالب نامربوط یا علائم نگارشی استفاده کنید که باعث کاهش ارزش پست شما می شود و دفعه بعد کپشن پست شما توسط کاربر خوانده نمی شود.
برای پست های اینستاگرام برنامه ریزی کنید
اگر محتوای کافی را منتشر نکنید یا محتوای خود را در زمان مناسب منتشر نکنید، تعامل صفحه شما کاهش می یابد و بازدیدهای کمتری خواهید داشت. می توانید با بررسی بخش Insight حساب کاربری خود با انتشار محتوا در زمان های مختلف، بهترین زمان برای انتشار پست را پیدا کنید. این به شما اطلاع می دهد که چه زمانی فالوورهای شما در اینستاگرام بیشتر فعال هستند. ابزار Insight یکی از مفیدترین ابزارهایی است که می توانید برای افزایش دید اینستاگرام خود از آن استفاده کنید.
تعامل با صفحات بزرگ
ساختار اینستاگرام بر اساس نحوه تعامل افراد با یکدیگر است و برای جلب توجه بیشتر باید فعالیت و تعامل خود را افزایش دهید. یکی از راه های تعامل این است که بهترین صفحات را در زمینه خود دنبال کنید. با این صفحات ارتباط برقرار کنید، در مورد محتوای آنها نظر دهید و پست های آنها را لایک کنید. شما همچنین می توانید نظرات جنجالی یا جالب را در زیر محبوب ترین پست های آنها بنویسید. صاحبان صفحات بزرگ ممکن است آنچه شما به آن فکر می کنید نبینند، اما دنبال کنندگان آنها آن را خواهند دید. اگر نظر یا نظر شما باعث آزار و اذیت آنها شود، از صفحه شما بازدید خواهند کرد. سپس ممکن است شما را دنبال کنند یا محتوای شما را ببینند.
برای جلب توجه بیشتر باید فعالیت و ارتباطات خود را افزایش دهید
از هشتگ های مناسب استفاده کنید
شما باید صفحاتی را ببینید که از هر 30 هشتگ مجاز در محتوای خود استفاده می کنند و بیشتر این هشتگ ها مربوط به محتوای پست نیستند و فقط برای بازدید بیشتر این کار را انجام می دهند. باید بدانید که این استراتژی کارساز نخواهد بود. با این کار محتوا به اسپم تبدیل می شود و به کاربران امکان می دهد این پست را در اینستاگرام گزارش کنند.
هشتگ های عمومی بزرگ را با هشتگ های کوچکتر مرتبط با رشته خود ترکیب کنید
اگر میخواهید هشتگهای مرتبطتر و بیشتر به دست آورید، باید هشتگهای عمومی بزرگ را با هشتگهای کوچکتر مرتبط با حوزه کاری خود ترکیب کنید. هشتگهای عمومی لایکها و بازدیدهای بیشتری در صفحه شما خواهند داشت، اما هشتگهای کوچکتر و منحصربهفردتر فالوورهای بیشتری را به سمت محتوای شما جذب میکنند.
از مرجع استفاده کنید
یکی از راه های افزایش دید اینستاگرام مراجعه به صفحات مرتبط و صفحات مرتبط است. این به آنها اجازه می دهد تا با شما تعامل داشته باشند و در مرحله بعد استوری شما را دوباره در صفحه شما به اشتراک بگذارند و فالوورهای آنها با شما تماس بگیرند.
هر کسی با استراتژی درست می تواند در اینستاگرام موفق شود. نکاتی که ذکر کردیم از جمله روشهای اثبات شده در کنار خرید بازدید از اینستاگرام برای افزایش دید و افزایش ارتباطات است. اگر نظری در مورد این مقاله دارید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
انتهای پیام/