قابلیت جدید اینستاگرام برای پولدار شدن اینفلوئنسرها:امکان جایزه بگیری!

متا (فیسبوک سابق) رسما تایید کرد که در حال آزمایش ابزار جدیدی به نام “هدایا” برای اینستاگرام است که از طریق آن کاربران می توانند قدردانی کنند و در قالب هدایایی در حساب های خود مشارکت کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای اینفلوئنسرها برای کسب درآمد

گاهی اوقات برخی از کاربران جدای از لایک کردن برخی از پست ها، از صفحاتی که دوست دارند حمایت می کنند و هزینه آن را پرداخت می کنند. اینستاگرام به این نیاز برخی از کاربران توجه دارد و در حال آزمایش داخلی ابزار جدیدی به نام Gifts است تا امکان هدیه دادن در قالب مالی را فراهم کند. قبلاً در مورد تلاش های اینستاگرام برای توسعه ابزار هدیه گزارش شده بود، اکنون متا آزمایش داخلی این ابزار را تأیید کرده است که نشان می دهد این شرکت رسماً روی چنین ویژگی کار می کند.

اینستاگرام به قابلیت هدیه دادن مجهز می شود

به گفته سخنگوی متا، شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است. در حالی که به نظر می رسد این هدایا در حال توسعه هستند، نمونه اولیه هنوز در حال آزمایش است. این ویژگی اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده موبایل در ماه جولای گزارش شد. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این منبع آگاه، اینستاگرام دکمه‌ای به نام «قدردانی محتوا» در زیر منو اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند از حساب‌های مربوطه خود قدردانی کنند. حدود یک ماه بعد، همان منبع خبر داد که این ویژگی توسعه یافته و نام آن به Gifts تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: نقص بزرگ آیفون 14 چند روز قبل از عرضه جهانی آشکار شد

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی در دسترس نیست. اما با نگاهی به پلتفرم‌های دیگر با گزینه‌های هدیه، انتظار می‌رود این ویژگی تمهیداتی را برای کمک‌ها و هدایا فراهم کند.

در حال حاضر، تیک توک، بزرگترین رقیب اینستاگرام، ویژگی مشابهی به نام هدایا دارد، بنابراین کاربران می توانند هدایایی را به حساب خود اضافه کنند. شاید اینستاگرام در تلاش است تا این ویژگی را برای پلتفرم خود فعال کرده و آن را به یک ویژگی درآمدزایی تبدیل کند.