۱۶ آذر روز حق‌طلبی و نماد آزادگی دانشجویان مسلمان است

16 عبدالله قاظمی پیر بلوتی به مناسبت ازهر روز دانشجو وی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در شهرقدس اظهار کرد: به گوش دنیا رسیده اند.


بیشتر بخوانید:

ویژگی اصلی دانش آموزان عدالت و آزاداندیشی است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ملارد و صفادشت گفت: روز دانشجو روز آرمان گرایی برای دانشجویانی است که علاوه بر تحصیل، در سایه ایمان به خداوند متعال، در سایر عرصه ها نیز علم کسب کنند. و بردباری و پایداری خود را در ایجاد ایران اسلامی نشان دهند.» مرکز علمی این منطقه را معرفی کنید.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روز دانشجو روز طمع و نماد استکبار ستیزی دانشجویان مسلمان با تاکید بر تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی برای پیشرفت چشمگیر در جامعه است.

قاظمی پیربلوتی با بیان اینکه تلفیق دو نیروی علم و ایمان سرمایه ارزشمندی برای جامعه است گفت: با همت جوانان و نخبگان و صلابت ایمان در ایران شاهد رشد روزافزون علم هستیم.

این مسئول با بیان اینکه دانش آموز کلمه مقدس و بیانگر شکوفایی و اقتدار کشور است گفت: بهترین روزهای زندگی دانش آموز مرکز جستجو و کشف و کسب علم و دانش در حرکت و حرکت و گذراندن است. از آشفتگی اقیانوس دانش، گوهر افتخار را به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: نقش مهم و ارزشمند دانش‌آموزان به‌عنوان قشر فرهیخته و پویا جامعه در شکوه و روشنایی آینده ایران اسلامی پنهان نمانده است تا اینکه برگزیت گفت: در جنگ نرم، شما دانشجویان جوان هستید. بوروکرات های جوان از این جبهه.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاهیان نیروی فعال و قوی ترین نیرو در کشور هستند، تصریح کرد: هر چه این کشورها مراحل پیشرفت را طی کنند، واقعاً در حال پیشرفت هستند. غوطه ور در دانش روشن و شهد تعلیم و تربیت.

غازمی پیربلوتی با بیان اینکه رویکرد تشکل ها سیاسی، فرهنگی، علمی و پژوهشی است گفت: در چارچوب قانون و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی از همه تشکل ها حمایت می کنیم. واحدهای دانشگاهی دارای تشکل های فعال و مثبتی هستند که زندگی جدیدی را برای دانشجویان و محیط دانشگاه به ارمغان می آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با طاغوت ابراز امیدواری کرد دانشجویان در عرصه های مختلف سیاسی حضور موثر و قانونی داشته باشند. و حوزه های اجتماعی و برای موفقیت در زمینه تحقیقات علمی. ایران اسلامی با ایجاد کارآفرینی در همه بخش ها و تبدیل علم به ثروت موجب رشد علمی و فرهنگی می شود.

انتهای پیام/4117/4062/