همکاری دانشگاه و صنعت برای تربیت دانشجویان مهارتی ضروری است

کیان پهلوان افشاری در نشستی که به میزبانی مدیریت شهرهای صنعتی استان تهران برگزار شد، گفت: گزارش گروه استانی خبرگزاری آنا از ورامین برای ورود به عرصه دانشگاه ها و کارآفرینان نسل چهارم و تربیت دانشجویان مستعد. شک ، همکاری نزدیک دانشگاه و صنعت بر اساس این سند ، تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت و توسعه تلاش های مشترک دانشگاه و صنعت ، گفت: یکی از مهمترین اولویت های حوزه فوق العاده دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد ورامین-پیشوا ، بهره برداری و استفاده از تمام ظرفیت در شهرک های صنعتی.”

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و کارچک همچنین ایجاد همکاری های علمی برای خدمات تخصصی ، مشاوره ، فناوری و تحقیق را از اهداف مداخلات پیش رو عنوان کرد: این امر با ارتقای مهارت های مرتبط به دست می آید. به نیازهای صنعتی و تجاری مرتبط با رشته تحصیلی، صنعت و نیازهای تجاری.

پهلوان افشاری در مورد اهداف تقویت روابط بین دانشگاه ها و شهرک های صنعتی: توسعه فعالیت های فنی استفاده از قابلیتها و قابلیتهای واقعی و بالقوه دانشگاه در زمینه صنعت با هدف تولید و تبدیل فناوری به فناوری مدرن و تجاری سازی آن در زمینه های مربوط به نیازهای صنعت ، تحقیق ، آموزش و توسعه. زیرساخت های ویژه دانشگاه برای رفع نیازهای علمی. این موارد شامل دانش خاص و نیازهای تکنولوژیکی کشور در بخشهای مختلف صنعت ، همکاری ، سازماندهی ، توسعه و پشتیبانی مراکز تحقیقاتی مرتبط با بخش صنعت و شبکه های تحقیقاتی علمی و فنی در این موارد است.

وی ادامه داد: “تعمیق دانش جامعه علمی در مورد مشکلات بخش تولید ، تمرکز بر آموزش و تحقیقات متناسب با نیازها و اولویت های این بخش و ایجاد و توسعه ساختارهای تحقیقاتی لازم ، آزمایشگاه ها و سایر موارد. زیرساخت بین صنعت و دانشگاه برای برآوردن نیازها و الزامات. ” موضوع مهم دیگر در این همکاری دوجانبه، بخش صنعتی است.

انتهای پیام/4121/