کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی با وعده سود ماهیانه خرید و فروش برنج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه ۲۴ بهمن در خصوص این خبر اظهار کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری کلان از یک‌ شهروند با شیوه دریافت وجه و فریب دادن مال باخته با وعده‌های اغوا کننده پرداخت سودهای کلان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه محمد شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری نامبرده و یکی از همدستانش شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی ۲۳ مال باخته در خصوص این پرونده، گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

این مقام انتظامی در خصوص شیوه و شگرد متهم گفت: این شخص با معرفی خود به عنوان پخش کننده برنج، با دادن وعده‌های اغوا کننده و پرداخت سود کلان ماهیانه اقدام به دریافت مبالغی از مال باختگان کرده و پس از مدتی متواری می‌شود.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به هیچ وجه به پیشنهادهای غیر معقول افراد ناشناس توجه نکرده و از گذاشتن اموال خود در اختیار این گونه افراد جدا خودداری کنند.