چک لیست سئو چیست؟

سئو داخلی می‌تواند به شدت در رتبه سایت مورد نظر شما در موتورهای جستجو تاثیر داشته باشد ولی متاسفانه بسیاری از کارشناسان سئو توجه زیادی به آنها ندارند و تمام تمرکز خود را بر سئو خارجی سایت می‌گذارند که این کار کاملا غلط است.

چک لیست سئو داخلی چیست؟

هنگامی که شما وظیفه سئو یک سایت را در اختیار دارید ابتدا باید یک چک لیست سئو در حوزه ی سئو داخلی (on_page seo) تهیه کنید و روی آن کار کنید تا بتوانید در مدت کوتاه و همچنین با تمرکز کردن روی سئو خارجی، رتبه ی خوبی را از نظر موتورهای جستجو در بین رقبا خود به دست آورید. اگر شما نیز به تازگی وارد حوزه سئو شده‌اید ولی نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، می‌توانید به راحتی و فقط با مراجعه به اسماعیل سحاب اطلاعاتی را در زمینه چک لیست سئو داخلی به دست آورید.

برای اینکه یک مقاله خوب بنویسید و آن را بهبود دهید تا توسط کاربران بیش تر دیده شود و یا ترافیک بیش تری روی سایت مورد نظر ایجاد کند ابتدا باید تایتل مناسب و جذابی را انتخاب کنید. آیا می‌د‌انید انتخاب یک تایتل جذاب جه قدر می‎‌تواند تاثیر گذار باشد؟ فرض کنید لیستی از بهترین مقاله های ایرانی در دستان شما است کدام را انتخاب می‌کنید؟

صد در صد می‌توان گفت شما مقاله ای را انتخاب می‌کنید که تایتل جذاب تری داشته باشد و شما را ترغیب کند تا آن را بخوانید پس از اهمیت تایتل نباید چشم پوشی کرد.

در مرحله دوم شما باید تحقیقات خود را در زمینه کلمات کلیدی شروع کنید و در آن تحقیق ،کلماتی را پیدا کنید که کاربران بیش تر آنها را در سرچ خود قرار می‌دهند و در نتیجه هنگامی که در مقاله خود از کلمات کلیدی استفاده می‌کنید آن مقاله توسط کاربران بیش تر سرچ می‌شود و رتبه ی خوبی را نیز به دست می‎‌آورد.

اگر می‌خواهید مقاله ای بنویسید که در بین رقبا بهترین باشد ولی نمی‌دانید چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنید فقط کافی است به اسماعیل سحاب مراجعه کنید و ابزار‌هایی را در این زمینه بشناسید تا بتوانید رتبه خوبی را در بین رقبای خود به دست آورید.

استفاده از کلمات کلیدی در آدرس سایت یکی از معیار های است که گوگل در رتبه بندی سایت ها اعمال میکند پس برای اینکه بهترین در حوزه خود باشید استفاده از کی ورد ها را در آدرس سایت فراموش نکنید و البته باید توجه داشته باشید استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی باعث می‌شود طول url شما را زیاد شود که باید از آن جدا خودداری کرد. پس شما باید به عنوان یک کارشناس سئو آدرسی را انتخاب کنید که هم طول کوتاه تری داشته باشد و همچنین از کلمات کلیدی شاخص در آن استفاده شده باشد.

به شما مخاطبین عزیز پیشنهاد می‌دهیم چند مورد از url های سئو شده را مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید. برای اینکار شما می‌توانید با مراجعه به اسماعیل سحاب مطالبی را در این زمینه مطالعه کنید و همچنین نمونه های را از آن بینید.

کلام آخر

برای انتخاب بهترین مشاور سئو، لازم است تا شما اطلاعاتی را در زمینه سئو را کسب کنید  و شرکت های معتبر را در این زمینه بررسی کنید. ما به شما مخاطبین عزیز پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن سایت بهینه، از سایت ismaeilsahab.ir استفاده کنید. با استفاده از این سایت ،خواهید توانست بهترین سئو کاران را انتخاب کنید و اطلاعاتی درباره چک لیست سئو به دست آورید.