چرا باید آهنگ گوش بدیم؟

کارشناسان موسیقی، ژانر موسیقی مهم نیست. هر نوع موسیقی بر زندگی تاثیر می گذارد. نتایج مثبتی هم در زندگی و هم در سلامت انسان به همراه دارد. هدف ما این نیست، محققان در یافته های خود به این نظریه رسیدند. 1. گوش دادن به موسیقی می تواند استرس شما را کاهش دهد بسیاری از ما وقتی خسته یا استرس داریم مستقیماً به موسیقی آرامش بخش روی می آوریم. ما تنها کسانی نیستیم که اینگونه فکر می کنیم. مطالعات شگفت انگیز این پدیده را بیان کرده اند. با موزیک باران همراه باشید.

ژانر موسیقی مهم نیست. همه انواع موسیقی بر زندگی تاثیر می گذارد. تأثیر مثبتی بر زندگی و سلامت انسان دارد. این گفته ما نیست، محققین بالاخره به این نظریه رسیده اند.

1. گوش دادن به موسیقی استرس را کاهش می دهد.

بیشتر ما وقتی خسته یا استرس داریم مستقیماً سراغ موسیقی می رویم. ما تنها کسانی نیستیم که این گونه فکر می کنیم. مطالعات زیادی در مورد این موضوع انجام شده است. به ویژه موسیقی کلاسیک آرام و آهسته برای جلوه بیشتر توصیه می شود. اگر در مقابله با استرس مشکل دارید، سعی کنید یک لیست پخش از آهنگ های کلاسیک خوب تهیه کنید یا به موسیقی آرامش بخش گوش دهید. یا موسیقی فیلم کلاسیک. طبق تحقیقات انجام شده، این نوع موسیقی در کاهش اضطراب موثرتر از داروهای ضد اضطراب است.

2. گوش دادن به موسیقی سطح تحمل شما را افزایش می دهد

سر کاری؟ آیا وقتی به موسیقی گوش می دهید احساس بهتری دارید؟ دانلود آهنگ خارجی .  این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما در واقع تحقیقات زیادی در این مورد انجام شده است و کاملا قابل اعتماد است. مطالعات نشان داده است که موسیقی می تواند استقامت بدن را تا 15 درصد افزایش دهد. بنابراین، اگر همیشه احساس می کردید که توانایی شما برای انجام کاری با گوش دادن به موسیقی افزایش می یابد، حق با شماست.

3. موسیقی شما را سالم نگه می دارد

چندین مطالعه ثابت کرده اند که گوش دادن به موسیقی فواید سلامتی قابل اندازه گیری دارد. گوش دادن به موسیقی باعث ترشح دوپامین می شود که اغلب اثرات شیمیایی حس خوبی مانند خوردن دارد. این ممکن است خبر خوبی برای کسانی باشد که رژیم کم کربوهیدرات دارند! شما می توانید از همان تجربه لذت بردن از غذای مورد علاقه خود از طریق موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین هیچ تاثیر منفی بر سلامت شما ندارد.

4. پیوستن به یک گروه شما را خوشحال می کند

آیا تا به حال توجه کرده اید که افرادی که با هم در یک گروه کر شرکت می کنند شادتر هستند؟ خوب، این فقط نظر شما نیست. علم در واقع توضیح می دهد که چه چیزی این نوازندگان را بسیار خوشحال می کند و بهترین قسمت این است که حتی عجیب ترین خوانندگان نیز همان تأثیرات مثبت را تجربه می کنند. این برای شما چه معنایی می تواند داشته باشد؟ امیدوارم دفعه بعد که فرصتی برای آواز خواندن با یک گروه داشته باشید، بدون نگرانی در مورد ظاهر خود، این را تجربه کنید. مطالعه دیگری ثابت کرده است که آواز خواندن با هم روابط را تقویت می کند. نگران نباشید. اگر خیلی خجالتی هستید، می توانید زیر دوش آواز بخوانید. مطمئن شوید که این کار را کمی بیشتر انجام می دهید.

5. پخش موسیقی باعث موفقیت شما در آینده می شود

تحقیقات نشان می دهد که بین یادگیری نواختن موسیقی در سنین پایین و موفقیت در آینده رابطه معناداری وجود دارد. بنابراین اگر از پدر و مادرتان به خاطر مجبور کردن شما به نواختن ویولن – یا مثل من تنبور – ناراحت هستید، باید سپاسگزار باشید. ازت ممنونم مادر

6. موسیقی شما را باهوش تر می کند

به عنوان یک بزرگسال، افسوس نخورید که در کودکی نواختن موسیقی را یاد نگرفته اید. ابزاری را انتخاب کنید و به آن مسلط شوید. تحقیقات نشان می دهد که می تواند ضریب هوشی شما را تا 7 درصد افزایش دهد. اما از حق نگذریم: آشنایی با ساز، ارزش اجتماعی مشخصی در جامعه دارد و نکته دیگر اینکه تسلط بر ساز تجربه ای بسیار منحصر به فرد و لذت بخش است!

7. موسیقی حافظه شما را بهبود می بخشد

بخش جالب تحقیق این است که موسیقی باعث رشد مغز شما در مناطق مختلف می شود. یکی از مهم ترین بخش ها خود حافظه است. بنابراین اگر در به خاطر سپردن چیزها مشکل دارید، نواختن یک آلت موسیقی چیزی است که باید در نظر بگیرید. موسیقی کلاسیک منبع اصلی این تحقیق است. اگر تا به حال این کار را نکرده اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برخی از این آلات موسیقی را شروع کنید. این توضیح می دهد که چرا موسیقی چنین تأثیر عمیقی بر ما دارد. بنابراین، استدلال با این واقعیت که اگر موسیقی وارد زندگی شما شود، زندگی شما بهبود نمی یابد بسیار دشوار است.