پمپ کارواش صنعتی چه انواعی دارد؟

انواع پمپ های کارواش صنعتی را می توان از جهات مختلف و از زوایای مختلف دسته بندی کرد. به عنوان مثال کارواش های صنعتی را می توان بر اساس بار فشار آب خروجی به دو دسته کم فشار (پمپ با فشار کمتر از 110 بار) و فشار قوی (پمپ با فشار بالای 110 تا 200 و غیره) تقسیم بندی کرد. همچنین بر اساس توان مصرفی موتور، انواع پمپ ها را می توان به دو دسته تکفاز و سه فاز تقسیم کرد. دسته دیگری که به پمپ های صنعتی داده می شود، نوع سوخت مورد استفاده برای به حرکت در آوردن پمپ است که می تواند برق یا سوخت فسیلی باشد. در مواردی که نیاز به استفاده از پمپ کارواش صنعتی در مکانی که برق وجود ندارد، باید از نوع بنزینی استفاده کنیم.

فشار آب کارواش صنعتی چقدر است؟

کارواش های صنعتی بسته به نوع پمپ قرار داده شده در آن می توانند فشارهای مختلفی ایجاد کنند. اما با توجه به میزان فشاری که تولید می کنند، رایج ترین انواع پمپ های صنعتی پمپ های 1100 تا 110 بار و پمپ های 200 بار هستند. در مواردی که نیاز به کارواش با سایز متوسط ​​داریم یا می خواهیم از پمپ کارواش صنعتی برای شستشوی محوطه کارگاه استفاده کنیم، توصیه می شود از نوع 110 بار استفاده کنیم تا با هزینه کمتر و برق کمتری نیاز خود را برطرف کنیم. برای جلوگیری از هزینه های اضافی خرید پمپ و پرداخت قبوض برق. در ضمن اگر قصد داریم کارواش بزرگی ترتیب دهیم و یا مصرف پمپ زیاد است، استفاده از پمپ کارواش صنعتی با فشار 200 بار به بالا توصیه می شود. در هر صورت برای انتخاب بهترین برند و نوع کارواش باید با مشورت با کارشناسان مجرب در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

چنین فشار سنج هایی بر روی اکثر پمپ های صنعتی برای نظارت بر فشار آب نصب می شوند.

مزایای زیست محیطی استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

کارواش‌های صنعتی با افزایش راندمان آب مصرفی، به دلیل افزایش فشار آب و در نتیجه ساده‌سازی عملیات شستشو، کمک زیادی به استفاده بهتر از آب و برق می‌کنند. بنابراین استفاده از چنین مواد مفیدی می تواند به استفاده بهتر از منابع محدود آب و برق کمک کند.

مزایای مالی کارواش چیست؟

استفاده از کارواش صنعتی از بسیاری جهات برای صاحبان مشاغل و کارفرمایان سودمند است.

مصرف آب کمتر: میزان اثر به دست آمده از آب فشار قوی چندین برابر بیشتر از اثر آبی است که برای شستشوی فشار معمولی استفاده می شود. به همین دلیل میزان آب مصرفی با استفاده از پمپ کارواش صنعتی به میزان قابل توجهی کاهش یافته و هزینه های آب و همچنین صرفه جویی در مصرف آب کاهش می یابد.

نیروی انسانی کمتر مورد نیاز: استفاده از پمپ کارواش صنعتی نیروی انسانی و افراد مورد استفاده برای هر عملیات شستشو را به شدت کاهش می دهد و می توان همان کار را با افراد کمتری انجام داد. .

کارها را سریعتر انجام دهید: زمان صرف شده برای عملیات شستشو به دلیل کارآمدتر بودن آب با فشار بالا کاهش می یابد. ماشین لباسشویی های صنعتی نقش مهمی در شستشوی سریع نما، کف و دیوار و یا تجهیزات و قطعات صنعتی دارند.

هنگام خرید کارواش صنعتی تک فاز چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

خروجی آب: کارواش های صنعتی بسته به ظرفیت پمپ مورد استفاده در سیستم می توانند خروجی آب متفاوتی تولید کنند. اگر برای شستشو به مقدار زیادی آب نیاز داریم، استفاده از پمپ با دبی آب بالا توصیه می شود.

فشار آب مورد نیاز انواع پمپ های کارواش صنعتی می توانند فشار آب متغیر تولید کنند. مقدار این فشار بر حسب واحد بار اندازه گیری می شود. به طور معمول، این پمپ ها دارای فشار خروجی حداقل 100 هستند. هرچه این عدد بیشتر باشد، فشار آب خروجی از پمپ بیشتر می شود. زمانی که می خواهیم پمپ برتولینی برای کارواش بسازیم، بهتر است ابتدا با یک متخصص در این زمینه مشورت کنیم تا بتوانیم با توجه به حجم کار و میزان فشار آب مورد نیاز بهترین گزینه ها را ارائه دهیم. در این مرحله کارشناس فنی پس از ارزیابی دقیق میزان فشار آبی که باید بین تمامی نازل ها توزیع شود، پمپ شستشوی صنعتی مناسب برای نیاز کارواش را پیشنهاد می کند. برآورد دقیق این عدد از مشکلات بعدی ناشی از افت فشار آب جلوگیری می کند.