هفت دلیل برای خرید ساعت CasiOak G-Shock

G-Shock GA-2100 که با نام «CasiOak» شناخته می‌شود، با طراحی جاودانه و رنگ‌های بیرونی و پر جنب و جوش، یکی از جدیدترین مجموعه‌های این برند ژاپنی است که در دنیای ساعت و اینترنت طوفانی به پا کرده است. در حالی که به طور رسمی از آن به عنوان سری Octagon Casio G-Shock GA-2100 یاد می‌شود، طرفداران مشتاق ساعت به دلیل شباهت آن به ساعتAudemars Piguet ‘Royal Oak’، به آن لقب CasioOak را داده‌اند. اما برخلاف AP که با قیمت‌‌هایی تا حدودی چشمگیر عرضه می‌شوند، CasiOak مطمئناً هزینه زیادی ندارد.

این ساعت‌ها نمایانگر تغییر از ساعت‌های آنالوگ سنتی به ساعت‌های G-Shock با صفحه‌نمایش دیجیتال با فناوری پیشرفته هستند که شبیه به این برند شده‌اند، اینها ممکن است به اندازه G-Shock معمولی مقاوم نباشند، اما مطمئناً به همان اندازه سخت و بادوام هستند. ساعت‌های G-Shock CasiOak با تعداد بی‌شماری از ویژگی‌های پیچیده از جمله مقاومت در برابر آب، ساعت جهانی و همچنین قیمت مناسب، مطمئناً چیزی نیستند که شما از آن روی برگردانید. اما اگر هنوز نیاز به متقاعد شدن دارید، در اینجا 7 دلیل برای داشتن ساعت جی شاک  آورده شده است. برای هر سبکی یکی وجود دارد . با طرح‌های متنوعی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، مطمئناً چیزی برای هرسلیقه ای در میانG-Shock CasiOak ها وجود دارد.

از ساعت‌های مشکی جسورانه و ساعت‌های سفید مینیمالیستی گرفته تا ساعت‌های قرمز آتشین و ساعت‌های آبی اسپرت G-Shock، می‌توانید برای هر روز هفته یک CasiOak داشته باشید. چه به دنبال چیزی روشن و جسور باشید که در بین لباس‌های خنثی خود متمایز شوید، یا چیزی کمی ظریف‌تر، مطمئناً ساعت مناسب خود را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا با انتخاب چیزی که کمی جسورانه‌تر و خارج از عادت همیشگی شماست، در بین مردم متمایز شوید. مقرون به صرفه هستند . قیمت برخی از ساعت‌های کاسیو زیاد است. برخلاف ساعت‌های G-Shock Mudmaster و خطوط Master of G که از حدود 400 تا 450 دلار شروع می‌شوند .

و گاهی اوقات به هزاران دلار می‌رسند، می‌توانید یک G-Shock GA-2100 را با قیمتی کمتر از 200 دلار خریداری کنید. با توجه به تمام ویژگی‌های درجه یک، استحکام دوست‌داشتنی آن و البته، مهارت برجسته ژاپنی که از این برند انتظارش را داشتید، خرید این ساعت ها به نوعی یک سرقت محسوب می شود! ساعتی با این بودجه‌ی مقرون به صرفه می‌تواند یک هدیه‌ عالی برای تولد یا کریسمس عزیزانی باشد که تمایل زیادی به ساعت‌های ژاپنی معاصر دارند. نازک ترین جی شاک موجود در بازار هستند . ساعت‌های G-Shock که هم در طراحی و هم در عملکردشان بادام هستند دارند، با ظاهری خشن، مقاوم و گاهی حجیم دیده شده‌اند.

در حالی که این سبک در میان دوستداران مشتاق ساعت در سراسر جهان به شتاب مورد استقبال قرار گرفته است، برای برخی وضعیت می‌تواند متفاوت باشد. ساعت CasioOak در حالی که هنوز تمام ویژگی‌هایی را که انتظار دارید دریافت می‌کنید، این ساعت با یک قاب رزینی کمی نازکتر و در عین حال سخت‌تر، شما را قادر می‌سازد بهترین‌های هر دو دنیا را دریافت کنید. قاب آن‌ها به قدری نازک است که احتمال اشتباه گرفتن این G-Shocks با یک ساعت دیگر کاسیو وجود دارد. در دنیایی که هرگز از حرکت نمی‌ایستد، جایی که قبل از شروع هر کاری تعیین زمان آن مهم است، ساعت‌ها یک اکسسوری مهم و تأثیرگذار محسوب می‌شوند.

در میان لیست بلندبالای ساعت‌های باکیفیت، نام برند کاسیو با کالکشن جی شاک در صدر لیست می‌درخشد. این کالکشن محبوب که برای تحمل سخت‌ترین شرایط و با دقتی بی‌نظیر طراحی شده است، تنها یک وسیله جانبی نیست؛ در حقیقت این ساعت یک همراه بی‌نظیر برای روح ماجراجوی شما است. زمانی که نوبت به غلبه بر ناشناخته‌ها و محدودیت‌ها می‌رسد، قانع‌شدن به محصولی کمتر از یک محصول خارق‌العاده تصمیمی عقلانی‌ به نظر نمی‌رسد. برای افرادی که از یک ساعت انتظارات بیشتری دارند، جی شاک یک انتخاب مناسب است که می‌تواند با دوام و دقت و طراحی بی‌نظیر خود همراه روز و شب‌های شما باشد.

انواع کالکشن‌های ساعت جی شاک

جی شاک طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های ساعت را ارائه می‌دهد که هر کدام سبک و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. از طرح‌های کلاسیک و جاودانه اصیل و نوستالژیک گرفته تا سری‌های جدید و رسمی‌تر G-Steel. در این متن، با بررسی مجموعه‌های مختلف این محصول، نیم‌نگاهی به مدل‌های این کالکشن در خانه ساعت می‌اندازیم. علاوه بر این، درباره پاسخ‌های متنوع به این سوال که «چرا جی شاک بخریم» بحث می‌کنیم و در پایان به طور خلاصه این نکته را تبیین می‌کنیم که ساعت‌های ذکرشده برای چه افرادی انتخابی منحصربه‌فرد و عالی به شمار می‌روند.

با این تفاسیر، این ادعا که محصولات برند کاسیو پاسخگوی هر سلیقه و سبکی است، بیهوده نیست. چه از علاقه‌مندان به ورزش باشید، چه یک گردشگر جهانی یا یک فرد علاقه‌مند به دنیای مد و فشن، طراحان این مجموعه سلیقه شما را در نظر گرفته‌اند و یک سری هیجان‌انگیز برای شما و مطابق با علاقه‌تان تولید کرده‌اند. برای اینکه بدانیم چرا جی شاک بخریم، باید بفهمیم داستان از کجا شروع شد. همه چیز از مدل‌های کلاسیک سری جی شاک آغاز شد. این ساعت‌های ساده، اما قابل‌اعتماد در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها با ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب و نور پس‌زمینه عرضه می‌شوند.

آن‌ها برای پوشیدن روزمره و فعالیت‌های خارج از منزل عالی هستند. مدل‌هایی مانند G-5600E-1D و DW6900 ادای احترام به اولین ساعت‌های این سری هستند که در دهه ۱۹۸۰ معرفی شدند. ساعت های G-Shock از سال 1983 مورد علاقه ماجراجویان، ورزشکاران و حرفه ای ها بوده است. آنها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر چالش‌برانگیزترین شرایط، از دماهای شدید گرفته تا ضربه‌های سنگین، مقاومت کنند، و آنها را به لوازم جانبی مناسبی برای هر کسی که به دقت، استحکام و تطبیق‌پذیری اهمیت می‌دهد، تبدیل می‌کند. ساعت‌های G-Shock بهترین ساعت برای کسانی است که بهترین دوام، عملکرد و سبک را می‌خواهند.

آنها طیف گسترده ای از ویژگی ها، مانند مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه، کرونومتر، تایمر شمارش معکوس، زنگ هشدار، زمان جهانی و بسیاری دیگر را ارائه می دهند. این ساعت‌ها در سبک‌ها و طرح‌های مختلف، از کلاسیک تا مدرن و از گاه به گاه تا اسپورت عرضه می‌شوند. سه دلیل عمده محبوبیت برند کاسیو عبارتند از: قیمت مناسب، کیفیت و امکانات ویژه و طراحی برتر. قیمت ساعت های کاسیو از کمتر از۱۰ دلار شروع می شود. بسیاری از ساعتهای کاسیو ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ساعت های دیگر مشاهده نمی کنید. با ما همراه باشید تا با مهم ترین ویژگی ها و امکانات ساعت های کاسیو مطلع شوید.

ساعت های سوییسی ظرافت بی نظیر دارند اما اگر ساعتی می خواهید که تحت عنوان جنسی خراب نشدنی شهرت داشته باشد ساعت ژاپنی کاسیو جی شاک مناسب شما است. همچنین جی شاک کاسیو تنها ساعت هایی هستند که در برابر پرت شدن از ارتفاع آب و طول عمر باتری چنین مقاومت همزمانی دارند. به عنوان مثال مقاومت در برابر آب تا عممق ۱۰۰ متر، عمر باتری ۱۰ ساله و مقاومت در برابر پرت شدن از ارتفاع تا ۱۰ متر. که اگر کمی بیشتر نیز هزینه کنید می توانید ساعتی را که تا عمق ۲۰۰ متر نیز ضد آب است خریداری کنید. این یکی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات ساعت کاسیو است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.